« اهل ِکربلاء »
بُقچهء پائیز ٫ فقط آهنگ ِجدید چاووشي رو کم داشت و خب بالاخره پائیزمون شروع شد ..
« اهل ِکربلاء »
یك سلام از روی بام اصلا دلم را خوش نکرد جاي عاشق بین آغوش است روی بام نیست :)
هر ك آمد کربـلاء از بس ك شیرین کام شد، در جواني هم اگر جان بسپرد ناکام نیست
از دل ِدیوانه یا جان یا فراقت را بگیر .. گاه در تبعید ِماندن کمتر از اعدام نیست
من نیازت دارم اما ناز مارا هم بکش : ) گرچه با رعیت نشستن در خوي حکّام نیست ..
الان ك خب کاري از دستم بر نمیاد،
تمام زخم هامو گذاشتم با روضهي ِفاطمیة التیام بدم ..