eitaa logo
انتقال یافت
150 دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
5.8هزار ویدیو
191 فایل
با سلام این کانال دیگر متعلق به اساتید نمی باشد لطفا جهت عضویت به آیدی @BasijAsatidhoze پیامک دهید‌.
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام علیکم چرا خبر کذب منتشر می‌فرمایید. بنده مسئول برگزاری این برنامه هستم و از ابتدای امر یعنی اسفند ماه با هماهنگی امام جمعه محترم و ستاد برگزاری نماز جمعه بنا شد در میدان حضرت امام ره باشد. لطفاً بدون تحقیق در این گروه که اساتید و نخبگان هستند مطلبی را منتشر نفرمایید.
احتمالا ایشان راهپیمایی دفاع از غزه را که جمعه این هفته برگزار می شود با راهپیمایی روز قدس اشتباه متوجه شده اند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟡اگه فردا، بچه ات، خانوادت، مردم به‌ت بی ادبی کردن، مقصر خودتی!!! 🟢این کلام قشنگ آقای قرائتی را بفرستید برای کسایی که علنی روزه خواری می کنند👌 💢 پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
هدایت شده از طلبه انقلابی
⭕️سواد رسانه‌ای در قرآن: یه راهنمایی ساده 📖قرآن کریم، کتاب آسمانی ما، پر از درس‌ها و نکات کاربردی برای زندگیه. یکی از این موضوعات مهم، سواد رسانه‌ای هست. ▫️ قرآن کریم در حوزه سواد رسانه‌ای می‌فرماید: 🔹 قبل از اینکه یه خبر رو باور کنی، تحقیق کن! (سوره حجرات، آیه 6) 🔸 دنبال هر چیزی که می‌شنوی نرو! اول ببین درسته یا نه! (سوره نساء، آیه 83) 🔹 فکر خودت رو به کار بگیر و کورکورانه هر چیزی رو قبول نکن! (سوره آل عمران، آیه 110) 🔸 به جای اینکه فقط دنبال اخبار و اطلاعات باشی، دنبال بصیرت و درک عمیق باش! (سوره محمد، آیه 24) 🔹 به جای اینکه فقط یه شنونده یا بیننده ساده باشی، یه انسان فعال باش و در برابر اخبار و اطلاعات نادرست، موضع بگیر! (سوره آل عمران، آیه 110) ✔️ چطور تو دنیای امروز "مهارت رسانه‌ای مون" رو قوی‌تر کنیم؟ 🔹 قبل از اینکه یه خبر رو به اشتراک بذاری، یه لحظه صبر کن و ببین درسته یا نه! 🔸 به چند تا منبع مختلف سر بزن و ببین چی می‌گن! 🔹 به خودت یاد بده که چطور اخبار جعلی رو از اخبار واقعی تشخیص بدی! 🔸 فکر خودت رو به کار بگیر و به حرف هر کسی که می‌گه "این درسته!" اعتماد نکن! 🔹 به جای اینکه فقط یه تماشاچی ساده باشی، یه انسان فعال باش و در برابر اخبار و اطلاعات نادرست، موضع بگیر! ✔️ یادمون باشه که قرآن کریم یه راهنمای کامل و جامع برای زندگیه. با عمل به دستورات قرآن، می‌تونیم "مهارت رسانه‌ای" قوی‌تر داشته باشیم و در دنیای پر از اطلاعات امروز، گمراه نشیم و خدای نکرده بقیه را هم گمراه نکنیم.
هدایت شده از طلبه انقلابی
⭕️رهبرانقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است 🔹 رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایتها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است. 🔸‌رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد. 🔹‌حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود. 🔸‌ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود. 🔹‌آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت در این شش ماه،که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد. 🔸‌رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیستها است زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد. 🔹‌وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.
هدایت شده از طلبه انقلابی
⭕️۷۲ زندانی حافظ کل قرآن شدند 🔹رئیس سازمان زندان‌های ایران گفته قوه قضاییه برای زندانیانی که موفق به حفظ جز و یا کل قرآن می‌شوند ارفاقات ویژهٔ قانونی از جمله عفو تدارک می‌بیند. 🔸این عفو و تخفیف در مجازات برای بسیاری از زندانیان انگیزه ایجاد می‌کند که با کتاب خدا مانوس شوند. 🔹به گفتهٔ محمدی حدود ۷ هزار نفر از زندانیان سراسر کشور در دوره‌های حفظ یک جزء تا کل قرآن شرکت کرده‌اند و از این تعداد ۱۵۱۷ زندانی توانستند حافظ موضوعی قرآن شوند. 🔸۱۷۶۱ نفر حافظ یک جزء قرآن، ۴۸۲ نفر حافظ ۳ جزء قرآن، ۲۵۲ نفر حافظ ۵ جزء قرآن، ۱۴۷ نفر حافظ ۱۰ جزء قرآن، ۷۵ نفر حافظ ۱۵ جزء قرآن و با افتخار بگوییم که ۷۲ نفر از زندانیان سراسر کشور حافظ کل قرآن شده‌اند.
هدایت شده از طلبه انقلابی
⭕️اسماعیل هنیه ده‌ها بار به تهران سفر کرده اما هیچگاه چنین لحظاتی ثبت نشده است. 🔹فرش قرمز و استقبال رسمی در حیاط وزارت خارجه، دیدار رودرروی هیئت‌ها پشت میز با پرچم فلسطین و امضای دفتر یادبود، همگی پروتکل استقبال از وزرای خارجه کشورها بوده اما اجرای این پروتکل برای رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، حاوی پیام‌های دقیقی به طرف‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از سوی تهران است. 🔸اینکه خواست ملت فلسطین مطابق نظرسنجی‌ها کیست و جمهوری اسلامی نیز بر اساس همین خواست، چه طرفی را به رسمیت شناخته و چه حکومتی برای "روز بعد" در برپا خواهد شد.
هدایت شده از طلبه انقلابی
📱احمد طیبی، نماینده عرب تبار کنست ‎اسرائیل در اظهار نظری جنجالی که سر و صدای زیادی در رسانه‌های اسرائیلی برانگیخته مدعی شد: داعش توسط دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل اداره می شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ کسی که این حدیث رو بشنوه، تا آخر عمر، نماز اول وقتش ترک نمیشه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جای کیسه آرد با جسد فرزندش برگشت! 🔹مرد فلسطینی که با فرزندش منتظر رسیدن کمک های بشر دوستانه بودند توسط نظامیان صهیونیست مورد حمله قرار میگیرند و فرزندش به شهادت میرسد 🔴 👇 @bidariymelat
میدونی خدمات دولت آقا رئیسی چیا بوده⁉️ ۱) کرونا را که قول داده بود، جمع کرد. ۲) اقتصاد را به برجام گره نزد. ۳) به مردم صدها توهین نکرد. ۴) هر جا مردم گرفتار بودند، حاضر شد، هم خودش و هم وزرای دولتش. ۵) رکورد تجارت با تمام همسایه ها زده شد. ۶) پول بی‌پشتوانه چاپ نکرد. ۷) یارانه‌ها را بیش از ۹ برابر کرد. ۸) کارخانه‌ها و شرکت‌ها را فعال کرد. ۹) ابر بدهکارهای بانکی را افشا کرد. ۱۰) دومیلیون مسکن در حال ساخت است. ۱۱) رتبه‌بندی معلم‌ها را پس از چهل سال عملیاتی کرد. ۱۲) بودجه مناطق محروم را چند برابر شد. ۱۳) از قاچاق هزاران تن آرد، روغن، بنزین و انواع گوشت جلوگیری کرد. ۱۴) انبارهای کالاهای متروکه را ساماندهی و درآمد ده‌هزار میلیارد تومانی حاصل کرد که قبلا فقط ۲۰۰میلیارد تومان بود. ۱۵) صنعت فضایی را فعال کرد و ماهواره‌ها یکی پس از دیگری به فضا پرتاب می‌شوند. ۱۶) ایران را عضو شانگهای کرد. ۱۷) کرویدر شمال جنوب را فعال کرد که در آمد حاصل از آن در آینده به اندازه فروش نفت خواهد بود. ۱۸) فروش نفت با قیمت بالای صد دلار را به حد مطلوب رساند. ۱۹) ۴۰ میلیارد دلار فقط از روسیه سرمایه خارجی جذب کرد. ۲۰) پترو پالایشگاه‌ها را فعال کرد تا از خام‌فروشی جلوگیری شود. ۲۱) کشت فرا سرزمینی را در روسیه و ونزوئلا و... فعال کرد. ۲۲) صادرات خدمات فنی مهندسی را به ۸ میلیارد دلار رساند. ۲۳) ساخت هواپیمای مسافری را با مشارکت چین و روسیه آغاز کرد. ۲۴) فروش کشتی‌های اقیانوس‌پیما را آغاز کرد. فعلا دو فروند به ونزوئلا فروخته شد. ۲۵) کف حقوق بازنشستگان را ۵۰ درصد افزایش داد. ۲۶) اغلب هفته‌ها سفر استانی داشت و به درد دل مردم گوش کرد. ۲۷) بسیاری از شوراها که ده سال تشکیل نشده بود، با حضور خودش تشکیل داد. ۲۸) ظرفیت پزشکی را ده درصد افزایش داد. ۲۹) پرداخت وام درمان ناباروری ۳۰) پرداخت وام فرزندآوری ۳۱) وام ودیعه اجاره مسکن داد. ۳۲) وام میلیاردی به شرکت‌های دانش‌بنیان داد. ۳۳) نرخ خرید گندم از کشاورزها را ۳ برابر کرد. ۳۴) مشکل نهاده‌های دامی را حل کرد. ۳۵) مشکل قطعی برق که پشت سر هم قطع می‌شد را حل کرد. ۳۶) سامانه صدور بر خط صدور مجوزها را راه‌اندازی و امضاهای طلایی را حذف کرد. ۳۷) استخدام و جذب کلی نیرو برای خرید خدمات ۳۸) متناسب سازی حقوق بازنشستگان را بعد از سالها به تصویب رساند و قابل اجرا نمود. ۳۹) جلوی دزدی عده‌ای گرفته شده که جیغشان در آمده و حاشیه سازی کردن اما رئیسی محکم ادامه میده ۴۰) کلی کالا برگ و سهام به دهک های پایین داده و انگار بازم ادامه داره😍 💪 محکم باش جناب رئیس جمهور ان شاءالله با رهبری حکیمانه حضرت آقاجان و حمایت از جهش تولید با مشارکت مردم، به قله ها نزدیکیم. 🌼@Yaamiralmumenin110
گزینه های ۲۶ و ۳۹ را حتماً بخوانید 🌼@Yaamiralmumenin110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ 💔محاصره ی یک زن فلسطینی بی پناه توسط ارتش کودک‌کش رژیم صهیونیستی 🔻پس کجا هستند... حامیان زن زندگی ازادی؟ ✅ @vaslekhooban
هدایت شده از بیسیمچی
🚨 علائم مجروحین جنگ رسانه‌ای دشمن 1️⃣ اگر کسی بیشتر به اخبار منفی کشور، مثل فسادها و مشکلات علاقه دارد و اخبارش را برای دیگران هم می فرستد، بدون آنکه پاسخ به شبهات را توجه کند و عاقلانه و منطقی برخورد کند، تیر خورده ولی متوجه نیست. 2️⃣ اگر در دور هم نشینی ها و مهمانی ها بیش از آنکه از موفقیتها و پیشرفتهای کشور بگوید و بشنود، از نقاط منفی کشورش می گوید و می شنود، تیر خورده ولی متوجه نیست. 3️⃣ اگر سخنرانی دیگران یا زاویه داران و مخالفین با نظام را با دقت گوش می دهد، اما سخنرانی رهبری را نه، تیر خورده ولی متوجه نیست. 4️⃣ اگر به جای حمایت و بیان دستاوردهای نظام، فقط روی فسادهای ریز و درشت دست می گذارد، تیر خورده ولی متوجه نیست. 5️⃣ اگر پیشرفتهای کشورهای بیگانه را با ضعفهای کشورش مقایسه می کند و با این مقایسه جُک می سازد و می خندد و می خنداند و به جای تعریف از پیشرفتهای کشورش، اعتراض و انتقاد به اشکالات ریز و درشت برایش مُد شده و به گفتن آنها افتخار می کند، تیر خورده ولی متوجه نیست. 6️⃣ اگر بدون تفکیک میان مسئولان خدوم، و خائن نظام، همه را متهم کرده و می گوید «مسئولان چنین و مسئولان چنان»، تیر خورده ولی متوجه نیست. 7️⃣ اگر مقابله بی امان قوه قضاییه با فساد را که با به سامان رساندن سالانه 15 میلیون پرونده رکورد زده، نمی بیند، اما اخبار فساد در این قوه را بیشتر و پررنگتر می بیند، تیر خورده ولی متوجه نیست. 8️⃣ اگر نمی‌بیند که قوه قضاییه، توانسته معاون اول رییس جمهور، رییس دفتر رییس جمهور، معاون رییس جمهور، برادر رییس جمهور، پسر و دختر رییس جمهور، وزیر، دختر وزیر، داماد وزیر، معاون وزیر، معاون رییس قوه قضاییه، پسر معاون رییس قوه قضاییه و مسئولان دیگر ... را محاکمه و مجازات کند، اما فقط کسانی را که به هر دلیلی هنوز محاکمه نکرده، می بیند و جیغ می کشد که چرا قوه قضائیه به فساد مسئولان رسیدگی نمی کند؟ ، تیر خورده ولی متوجه نیست. 9️⃣ اگر رویش‌های مذهبی و انقلابی متعدد جوانان را نمی بیند و فقط فاسد شدن عده ای از جوانان را می بیند، تیر خورده ولی متوجه نیست. 👈 اگر همه یا بخشی از اینها را با هم دارد، نه تنها تیر خورده، بلکه در میدان مین دشمن گرفتار شده است. اسیر میدان جنگ رسانه ای، دیگر سرباز دشمن است نه مجروح جبهه خودی. هرچند مجروحین این جنگ هم بازیکن زمین دشمنند! 🌀 و اما چرا در دام رسانه‌ای دشمن افتاده و ناخواسته سرباز دشمن شده ؟ ✅ خدا در قرآن پاسخ میدهد : «اِنْ تَتَّقوا الله یَجْعَلْ لَکُمْ فُرقانا. اگر اهل تقوا شوید و از دستورات الهی اطاعت کنید، خدا به شما بصیرت و قدرت تشخیص حق از باطل می دهد» بنابراین کسیکه این قدرت تشخیص را نداشت و در دام رسانه‌های دشمن افتاد و سر باز آن‌ها شد، باید بداند که اهل تقوا نبوده و پایش در انجام واجبات و ترک محرمات لنگ بوده و باید با مراقبت خود را نجات دهد.
شما یادتون نمیاد قبلنا پدرا فقط کولر خاموش نمیکردن، به تلفن خونه هم صفربند میزدن تا اهل خونه تماس راه دور نگیرن، بعضیا هم تلفن قلکدار میذاشتن تا هرکی خواست تماس داخلی هم بگیره، قبلش یه سکه پنج ریالی تو قلک بندازه @tonnel_zaman
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅️ زهد در کلام حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ مرتضی قاسمی کاشانی ♥️ چقدر زیباست، با لهجه شیرین کاشونی 👌👌👌 سخنرانی می‌کنند ... 🍀 به جمع بزرگ قرآنیان بپیوندید: https://eitaa.com/jameatolquranekashan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️آخونده، کارگرارو سرکار میذاره🤬 [نمایش چهره افراد با اجازه صورت گرفته است] @pghorbanipour 🔅اموراجتماعی گروه جهادی خدمت رسانی و محرومیت زدایی برکات خون شهید قاسم سلیمانی(ره) سازمان بسیج اساتید طلاب وروحانیون استان اصفهان https://eitaa.com/Esfbasijrohani
🔴آخرین دیدار دختر ۲ ساله شهید بهروز واحدی با پدرش
🏴 احیای شبهای قدر 🏴 📖دعای ابوحمزه ثمالی 📖 با حضور حضرت آیت الله سیدابوالحسن مهدوی 🕌 مصلی امام خميني رحمة الله علیه (مصلی نماز جمعه) 🔶 شروع مراسم همراه با قرائت زیارت عاشورا ⏰ دربهای مصلی از ساعت ٢٢:٣٠ باز می باشد.