به نام حامی حامیم
پر مسماترین شروعی بود که یه فنپیج میتونست در نظر بگیره
کلا چند وقته رفتم تو نخ فنای حامیم
و باید بگم حتی از فنای یاسینیام بالغترن
نصف کپشن ادیتاشون رو به قسم و نفرین برا "اصکی نرو" اختصاص نمیدن
و در صورتی که کودکسالبازی در بیارن، کاملا از طرف بقیه فنپیجا هیت میگیرن و طرد میشن!
در کل همچنان اون جو بت بودن آیدل هست توشون که نمیپسندم
و اینکه با شناخت بیشتر حامیمو از چنل فنپیجاش دیگه مثل قبل ازش خوشم نمیاد
کلا هر سلبریتیای رو زیاد میشناسم به همین نتیجه میرسم. خط قرمزم حیا و غیرته که تو دنبال کردن همهشون باهاش مواجه میشم.
هدایت شده از مود پزشکی|MedMood🇮🇷🇵🇸
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بدون کپشن مرتبط با پست رپلای شده
🌱 • | @MEDSTUMOOD | •
مجهولات
بدون کپشن مرتبط با پست رپلای شده 🌱 • | @MEDSTUMOOD | •
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
حسین ستودهDardZiadeh-Sotoodeh.mp3
زمان:
حجم:
3.6M
دووم بیار قلب صد پارهی عزیزم
محرم نزدیکه
پناهندهی هیئتش میشیم
اشک میریزیم
دوباره با رقیه و سکینه "بابا" صداش میکنیم
مشکی میپوشیم و کسی نمیگه چرا
شب اول نشد، سوم، نشد شب جمعه، نشد تاسوعای عباس، نشد دیگه آخرش صبح عاشورا موقع مقتلخوانی، بالاخره اشک میریزیم و دلمون گرم میشه هنوز خریدارمونه
دووم بیار کشتی طوفانزدهی صدپارهی من
دستمال اشکتو از کنار کفنت بردار
چیزی تا ساحل نمونده
محرم نزدیکه...
چند روزه تو خونه موندم و دارم افسرده میشم
ولی موجودی حسابم تکون نخورده و این خودش تراپیه
از این به بعد اگر بیرونم رفتم کارتمو خونه جا میزارم