eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
816 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
مجهولات
انشاءالله سه ماه تعطیلی اومدم قم، حرم یا بازار یا جای دیگه هماهنگ میشی بیای ببینمت؟ خیلییی کنجکاوم ک
https://eitaa.com/mjholat/32924 مرسیی من بیشتررر✨🩷 نه نه، به دور از این عکس و اینا، خیلی مشتاقم ببینم اون تصویری که با توجه به صدات و رفتارت تو ذهنمه اون شکلیی‌ای یا نه😁 قربونت🩵 آره متوجهم منم وقتی با یکی یه مدت وقت می‌گذرونم واقعا کنجکاو میشم چه شکلیه تا احتمالا بتونم راحت‌تر تصورش کنم😂🤝
دیگه -سلام + علیک -دوست داری عکس بدی و بگیری؟ +بله نمیری؟😂😔 حس می‌کنم این ادامه یه چیزیه😂🍃
اعع راستی
حالا که بحث قیافه است یک سوال داشتم از محضرتون... چرا خدا به بعضی‌ها دماغ‌های ناز و قشنگ میده و بعضی بدبختایی‌ هم مثل من، دماغ گنده و مزخرف:)) نمیتونم بپذیرمش حقیقتا خیلی تلاش میکنم، ولی از وقتی یکی صریحتا درموردش گفت و تیکه انداخت و با چند نفر دیگه خندید، دیگه نمیتونم بپذیرمش:) فک کنننن یکی بر داره به یکی بگه، جان ما کم نیش‌شو باز کنه، با اون دماغش! میام پول میدم فقط بره عمل کنه! همین الآنم که میگم قلبم درد میگیره:) چرا واقعا؟ دردناکه که باهاش همکلاسی‌ام و هر روز مجبورن میدیدمش و یادم میافتاد:) بعنوان آدمی که کمتر از یک ساله از نعمت دماغ متناسب برخورداره کاملا و عمیقا درکت می‌کنم:) آدما بیشعورن و ما یا باید بپذیریم، یا اگر نتونستی و تحملش برات سخته، واقعا جراحیش ارزششو داره. اگر تمایل و امکانشو داری تعلل نکن...
نمیدونم چرا با خوندن کپشنش اشک تو چشمام جمع شد🙂 ولی خب نه دیگه من یه دختر نوجوونم و ۲۱ سالمه و نه بابام هیچوقت توس این ۲۱ سال این خلا بینمون رون حس کرده و هیچوقت اینجور برنامه ها رو نیاز و ضروری میدونست🙂 والا منم یه دختر ۲۱ ساله ام ولی برا بابام فرستادم دیر شروع کردن بهتر از هرگز شروع کردن است😭😂 هنوز واسه چالشای شوهر کردن و جهیزیه و فلان حداقل کلی با بابا چالشای جدید خواهیم داشت..
مجهولات
دیگه -سلام + علیک -دوست داری عکس بدی و بگیری؟ +بله نمیری؟😂😔 #ناشناس حس می‌کنم این ادامه یه چیزیه😂
https://eitaa.com/mjholat/32928 همون که گفتی بیاین پیوی عکس بدین و بگیرنه دیگه پرفسورجان😂😔💅 آهااا آره راس میگی یادم رفته بود اونو😂🤝
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/32924 مرسیی من بیشتررر✨🩷 نه نه، به دور از این عکس و اینا، خیلی مشتاقم ببین
https://eitaa.com/mjholat/32927 واقعا فقط منم که تو چت و اینا کنجکاو نیستم؟ درمورد هیچی. مثلا یبار با یکی داشتم حرف میزدم طرف جیک و پوک منو کشید بیرون منم درحد اینکه اسمشو میدونستم و یه سنی هم خودش گفت😂 نه من دوس دارم وقتی با یکی تعامل میکنم هر چی بیشتر ازش بدونم تا تصویر کامل تری داشته باشم و البته وقتی ام زیاد یکطرفه سوال میپرسم تو ذوقم میخوره و حس می‌کنم طرف مقابل تمایلی به ارتباط نداره
ویت یعنی عمل کردی؟ واو آره تیر ماه پارسال خیلی نچرال ✨ قبلش شبیه کدو حلوایی بود دماغم😂
مجهولات
حالا که بحث قیافه است یک سوال داشتم از محضرتون... چرا خدا به بعضی‌ها دماغ‌های ناز و قشنگ میده و بعضی
https://eitaa.com/mjholat/32931 باید صبر کنم ۱۸ سالم بشه:) تا الان همه‌جا با ماسکم باید صبر کنم، تحمل کنم، باید با این دماغ کلی جا برم، باید کنکور بدم باهاش. و واقعا تا اون سن نمیتونم. برام ذره‌ای اعتماد به نفس نمونده! حتی بعضی وقتا به این فکر میکنم ک کاش میشد یک تصادف میکردم که این لعنتی کلن پودر میشد. بیخیال درمودش صحبت میکنم بغضم میگیره... تا حالا اینجوری درموردش واضح با کسی یا حتی خودم حرف نزده بودم برم به بدبختای دیگم برسم اگر جای خصوصی بری با تعهد پدرت زیر ۱۸ ام میتونی ولی خبببب.. حالا اونقدرام مهم نیس😂 آدم تو دانشگاه تازه سر دماغ و اینا یه کم اذیت میشه...