eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
816 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/32931 منم همینطور برادر کوچیکم جلو جمع من رو دماغ گنده صدا می‌کنه و خب ن
https://eitaa.com/mjholat/32941 بگردم منننن:)))) مثل سگ دردکت میکنم سیسی:) انشاءالله که خدا بزنه پس سرش دیگه چرت و پرت نگهه 😔🤣
مجهولات
همه چی صورتم داغونه ولی خداروشکر دماغم کوچیکه، خیلی زیاد🤲🤲 عوضش دندونام به قدری افتضاح که ارتودنسیش
https://eitaa.com/mjholat/32943 خداروشکر از دماغ اوکی‌ای‌✨ من باز دندونا و پوست صورت و رنگ چشام و اینا خیلی اوکین، این وسط دماغم مزاحمِ زیباییمه نکبت😂😔 حس می‌کنم دماغت اونقدرام بد نیس
هدایت شده از _KHAZINEَ
حمیده خانوم خوبی؟ سلامتی؟ روبه‌راه رو به رشد ان‌شاءالله؟
مجهولات
حمیده خانوم خوبی؟ سلامتی؟ روبه‌راه رو به رشد ان‌شاءالله؟
سلام عزیزم قربونت آره تو خوبی؟ پیگیرتم ولی ناشناسه اونقدر کند و خنگه رغبت نمیکنم پیام بدم😭😂
سلاام تاویل خانووم امیدوارم حالت خوب باشه یه کمک میخواستم😅 من دنبال یسری موسسه استعدادیابی میگردم، شما جایی رو میشناسین؟ سلام عزیز دلم مرسی شما خوبی؟ آره بیا پیوی میپرسم میگم بهت
ناناعت‌هستم. چرا سی‌سی‌؟ کی ناراحتت کرده برم بزنم لهش کنم؟
امروز کلاسام لغو شده کلا تا شب بیکارم پیشتهاد بدین روزو چطوری بگذرونم برو خوراکی بخر و ۳ قسمت سینمایی دوندگان هزارتو رو ببین
از همچی عقب افتادم حمیده از درس از دانشگاه از روتین از برنامه هام این مدت فقط سریال دیدم و خوردم و خوابیدم البته بگم که از لحاظ روحی دوران بدی رو دارم وشت سر میگذرونم خواستم بپرسم چیکار کنم؟ گیجم گیج ما همه‌مون تو‌ زندگی دوره بحران داریم که مشکلات فلج‌مون می‌کنه🤍 اشکال نداره بگذر و بپذیر یه ترم نمره‌هات پایین تر میاد، روابطت کمی خراب میشه، و... ولی حالت رو سعی کن خوب کنی که جبران بشه اگر بتونی هر چه زودتر چند جلسه با تراپیست صحبت کنی که برای عبور از بحران کمکت کنه عالیه چون بهتره تنها نباشی تو این مسیر 🤍
مجهولات
امروز کلاسام لغو شده کلا تا شب بیکارم پیشتهاد بدین روزو چطوری بگذرونم #ناشناس برو خوراکی بخر و ۳ قس
https://eitaa.com/mjholat/32975 داستانش درباره چیه؟ خیلییی خفنه هر چی بگم اسپویل میشه ولی خب علمی تخیلی‌ه اکشن و درام و زامبی‌ام داره
حس می‌کنم شبیه کره‌ای هاییییییییییی دیگه بچه‌ها بعنوان یه عکس گرافیکی دارید ازش چیزای خیلی زیادی می‌فهمیدااا😔😂
شاید باورت نشه اما قد بلند گاهی اذیتم می‌کنه، بهرحال شما هرجور باشید این نارضایتی ها هست پس شل کنید دوستان:) یبار مشاور بهم گفت اگر تفکرتو عوض نکنی، کل این بدنو بکوبی دوباره بسازی بازم حالت خوب نیست. آره متوجهم، دقیقا🤍