eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
816 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از _KHAZINEَ
حمیده خانوم خوبی؟ سلامتی؟ روبه‌راه رو به رشد ان‌شاءالله؟
مجهولات
حمیده خانوم خوبی؟ سلامتی؟ روبه‌راه رو به رشد ان‌شاءالله؟
سلام عزیزم قربونت آره تو خوبی؟ پیگیرتم ولی ناشناسه اونقدر کند و خنگه رغبت نمیکنم پیام بدم😭😂
سلاام تاویل خانووم امیدوارم حالت خوب باشه یه کمک میخواستم😅 من دنبال یسری موسسه استعدادیابی میگردم، شما جایی رو میشناسین؟ سلام عزیز دلم مرسی شما خوبی؟ آره بیا پیوی میپرسم میگم بهت
ناناعت‌هستم. چرا سی‌سی‌؟ کی ناراحتت کرده برم بزنم لهش کنم؟
امروز کلاسام لغو شده کلا تا شب بیکارم پیشتهاد بدین روزو چطوری بگذرونم برو خوراکی بخر و ۳ قسمت سینمایی دوندگان هزارتو رو ببین
از همچی عقب افتادم حمیده از درس از دانشگاه از روتین از برنامه هام این مدت فقط سریال دیدم و خوردم و خوابیدم البته بگم که از لحاظ روحی دوران بدی رو دارم وشت سر میگذرونم خواستم بپرسم چیکار کنم؟ گیجم گیج ما همه‌مون تو‌ زندگی دوره بحران داریم که مشکلات فلج‌مون می‌کنه🤍 اشکال نداره بگذر و بپذیر یه ترم نمره‌هات پایین تر میاد، روابطت کمی خراب میشه، و... ولی حالت رو سعی کن خوب کنی که جبران بشه اگر بتونی هر چه زودتر چند جلسه با تراپیست صحبت کنی که برای عبور از بحران کمکت کنه عالیه چون بهتره تنها نباشی تو این مسیر 🤍
مجهولات
امروز کلاسام لغو شده کلا تا شب بیکارم پیشتهاد بدین روزو چطوری بگذرونم #ناشناس برو خوراکی بخر و ۳ قس
https://eitaa.com/mjholat/32975 داستانش درباره چیه؟ خیلییی خفنه هر چی بگم اسپویل میشه ولی خب علمی تخیلی‌ه اکشن و درام و زامبی‌ام داره
حس می‌کنم شبیه کره‌ای هاییییییییییی دیگه بچه‌ها بعنوان یه عکس گرافیکی دارید ازش چیزای خیلی زیادی می‌فهمیدااا😔😂
شاید باورت نشه اما قد بلند گاهی اذیتم می‌کنه، بهرحال شما هرجور باشید این نارضایتی ها هست پس شل کنید دوستان:) یبار مشاور بهم گفت اگر تفکرتو عوض نکنی، کل این بدنو بکوبی دوباره بسازی بازم حالت خوب نیست. آره متوجهم، دقیقا🤍
https://eitaa.com/mjholat/32979 منم قدم ۱۷۴ عه و به عنوان یه دختر قدم خیلی بلنده و همیشه از خانوما و دخترای اطرافم بلند تر و تو رنج پسرا و آقایونم انقدرررر همه با قدم شوخی میکردن که حالم بد میشد و گریه میکردم و همیشه آرزو داشتم حتی شده سه چهار سانت کوتاه تر بود مثلا میگفتن سال دیگه نارگیل میدی، یا میگفتن چقدر درازییی، یا میگفتن میتونی از درختا راحت میوه بخوری (تشبیهم به زرافه) ولی نمیدونم چیشد، تعریفای آدمایی که دوسم دارن یا خودم از اینهمه مسخره شدن خسته شدم که انقدر رو خودم کار کردم که الآن... که الان عاشق قدمم و همونی که ازش متنفر بودم برام تبدیل شده به یه ویژگی که بابتش اعتماد به نفس میگیرم و دیگه همه میدونن با این نمیتونن باهام شوخی کنن و مسخره کنن چون خودشون زیر سوال میرن... دقیقا منم برعکس شما قدم ۱۵۵ه و قبلا خیلی برام مطرح بود نظر آدما بعضا یه نظری درباره کوتاه موندن و کوتاه تر بودن از بقیه و کوتوله بودن و... می‌شنیدم. و خروار خروار توصیه که هنوز جا داریییی! یه کار کن قد بکشیییی.. فلان (یکی از افرادی که هر بار می‌دیدم اینو به خودم و مامانم میگفت آخر برا پسرش اومد خواستگاری😂) و خب کم‌کم به این نتیجه رسیدم که نه اتفاقا خیلیا تو جامعه هم قد و قواره من‌ان و دیدم کنار افراد مختلف کاملا متناسبم اونقدر که در رقم کمه، کوتاه به نظر نمیام و مشمول صفات بامزه‌ای مثل کیوت و صفات کریه و مادرشوهرپسندی مثل بغلی میشم. و فهمیدم وااااقعا تناسب اندام مهم تره و میتونم سبک استایل خودمو داشته باشم! نهایتا الان دیگه یادم نمیاد حتی قبلا چرا و چطور اذیت میشدم سر این ✨😂
یعنی همه ای ما ها مسخره میشم سر چیز های مختلف منو زندگیم رو سیاه کردن و باعث افسردگی شدیدم شدت از بس چاقیم و دماغم رو مسخره کردن جوری که الان واقعا تا جایی که مجبور نباشم بیرون نمیرم