https://eitaa.com/mjholat/32979
منم قدم ۱۷۴ عه و به عنوان یه دختر قدم خیلی بلنده و همیشه از خانوما و دخترای اطرافم بلند تر و تو رنج پسرا و آقایونم
انقدرررر همه با قدم شوخی میکردن که حالم بد میشد و گریه میکردم و همیشه آرزو داشتم حتی شده سه چهار سانت کوتاه تر بود
مثلا میگفتن سال دیگه نارگیل میدی، یا میگفتن چقدر درازییی، یا میگفتن میتونی از درختا راحت میوه بخوری (تشبیهم به زرافه)
ولی نمیدونم چیشد،
تعریفای آدمایی که دوسم دارن یا خودم از اینهمه مسخره شدن خسته شدم که انقدر رو خودم کار کردم که الآن...
که الان عاشق قدمم و همونی که ازش متنفر بودم برام تبدیل شده به یه ویژگی که بابتش اعتماد به نفس میگیرم و دیگه همه میدونن با این نمیتونن باهام شوخی کنن و مسخره کنن چون خودشون زیر سوال میرن...
#ناشناس
دقیقا
منم برعکس شما
قدم ۱۵۵ه و قبلا خیلی برام مطرح بود نظر آدما
بعضا یه نظری درباره کوتاه موندن و کوتاه تر بودن از بقیه و کوتوله بودن و... میشنیدم. و خروار خروار توصیه که هنوز جا داریییی! یه کار کن قد بکشیییی.. فلان (یکی از افرادی که هر بار میدیدم اینو به خودم و مامانم میگفت آخر برا پسرش اومد خواستگاری😂)
و خب کمکم به این نتیجه رسیدم که نه اتفاقا خیلیا تو جامعه هم قد و قواره منان
و دیدم کنار افراد مختلف کاملا متناسبم
اونقدر که در رقم کمه، کوتاه به نظر نمیام
و مشمول صفات بامزهای مثل کیوت و صفات کریه و مادرشوهرپسندی مثل بغلی میشم.
و فهمیدم وااااقعا تناسب اندام مهم تره و میتونم سبک استایل خودمو داشته باشم!
نهایتا الان دیگه یادم نمیاد حتی قبلا چرا و چطور اذیت میشدم سر این ✨😂
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/32983
وا انبه اینجا کمه؟ وااا. من واقعا عاشق انبم
#ناشناس
اگر زیاد بود که قیمتش مث سیب بود😔
منم میمیرم براش.. یه سری عزا گرفته بودم ینی چی انبه میوه بهشتی نیس اگر تو بهشت انبه نباشه بیام چی کار😂
مجهولات
یعنی همه ای ما ها مسخره میشم سر چیز های مختلف منو زندگیم رو سیاه کردن و باعث افسردگی شدیدم شدت از بس
https://eitaa.com/mjholat/32981
سری بعدی مثل نورالدین خانزاده زانوتو بکن تو دهنشون🚶
#ناشناس
سیسیهای خشن خودم❤️🔥
مجهولی، من عاشق اینم که صبحها برم بدوام ولی پارک بانوان هم از خونمون دوره هم ورودیش گرونه از اونطرفم به عنوان یه دختر محجبه نمیتونم با چادر در سطح شهر بدوام چون مثل بتمن در تعقیب دشمن میشم، نظری در اینباره داری؟
تهرانم قم نیستم.
#ناشناس
نظری ندارم والا عزیزم ولی بعنوان دختری چادری در قم که پارک بانوان سر کوچهشونه ترغیب شدم از فردا برم این کارو انجام بدم😔😂✨