eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
816 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/mjholat/32979 منم قدم ۱۷۴ عه و به عنوان یه دختر قدم خیلی بلنده و همیشه از خانوما و دخترای اطرافم بلند تر و تو رنج پسرا و آقایونم انقدرررر همه با قدم شوخی میکردن که حالم بد میشد و گریه میکردم و همیشه آرزو داشتم حتی شده سه چهار سانت کوتاه تر بود مثلا میگفتن سال دیگه نارگیل میدی، یا میگفتن چقدر درازییی، یا میگفتن میتونی از درختا راحت میوه بخوری (تشبیهم به زرافه) ولی نمیدونم چیشد، تعریفای آدمایی که دوسم دارن یا خودم از اینهمه مسخره شدن خسته شدم که انقدر رو خودم کار کردم که الآن... که الان عاشق قدمم و همونی که ازش متنفر بودم برام تبدیل شده به یه ویژگی که بابتش اعتماد به نفس میگیرم و دیگه همه میدونن با این نمیتونن باهام شوخی کنن و مسخره کنن چون خودشون زیر سوال میرن... دقیقا منم برعکس شما قدم ۱۵۵ه و قبلا خیلی برام مطرح بود نظر آدما بعضا یه نظری درباره کوتاه موندن و کوتاه تر بودن از بقیه و کوتوله بودن و... می‌شنیدم. و خروار خروار توصیه که هنوز جا داریییی! یه کار کن قد بکشیییی.. فلان (یکی از افرادی که هر بار می‌دیدم اینو به خودم و مامانم میگفت آخر برا پسرش اومد خواستگاری😂) و خب کم‌کم به این نتیجه رسیدم که نه اتفاقا خیلیا تو جامعه هم قد و قواره من‌ان و دیدم کنار افراد مختلف کاملا متناسبم اونقدر که در رقم کمه، کوتاه به نظر نمیام و مشمول صفات بامزه‌ای مثل کیوت و صفات کریه و مادرشوهرپسندی مثل بغلی میشم. و فهمیدم وااااقعا تناسب اندام مهم تره و میتونم سبک استایل خودمو داشته باشم! نهایتا الان دیگه یادم نمیاد حتی قبلا چرا و چطور اذیت میشدم سر این ✨😂
یعنی همه ای ما ها مسخره میشم سر چیز های مختلف منو زندگیم رو سیاه کردن و باعث افسردگی شدیدم شدت از بس چاقیم و دماغم رو مسخره کردن جوری که الان واقعا تا جایی که مجبور نباشم بیرون نمیرم
به یه هندیه گفتم انبه خیلی دوست داریم یزید هر بار میخوره عکس میفرسته😭
اسمت و فلگ ات تو هلوتاک چیه. دیدمت بشناسم این اپی که گفتی رو ندارم
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/32983 وا انبه اینجا کمه؟ وااا. من واقعا عاشق انبم اگر زیاد بود که قیمتش مث سیب بود😔 منم می‌میرم براش.. یه سری عزا گرفته بودم ینی چی انبه میوه بهشتی نیس اگر تو بهشت انبه نباشه بیام چی کار😂
مجهولی، من عاشق اینم که صبح‌ها برم بدوام ولی پارک بانوان هم از خونمون دوره هم ورودیش گرونه از اونطرفم به عنوان یه دختر محجبه نمیتونم با چادر در سطح شهر بدوام‌ چون مثل بتمن در تعقیب دشمن میشم، نظری در اینباره داری؟ تهرانم قم نیستم. نظری ندارم والا عزیزم ولی بعنوان دختری چادری در قم که پارک بانوان سر کوچه‌شونه ترغیب شدم از فردا برم این کارو انجام بدم😔😂✨
من و دختر پرتغالی که بعد فهمیدم 🏳️‍🌈
من و دختر ایرانی
من و دختر ایرانی ۲