مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/32931 داداش حوالش کن به 🥚 چپت #ناشناس بعضی وقتا واقعا نمیشه 😔😂
https://eitaa.com/mjholat/32935
واییی مرسییی واقعاا🤣🤣💕
راست میگه حمیده، سخته واقعا🙂
#ناشناس
😂😂❤️
مجهولات
همه چی صورتم داغونه ولی خداروشکر دماغم کوچیکه، خیلی زیاد🤲🤲 عوضش دندونام به قدری افتضاح که ارتودنسیش
https://eitaa.com/mjholat/32943
خداروشکر از دماغ اوکیای✨
من باز دندونا و پوست صورت و رنگ چشام و اینا خیلی اوکین، این وسط دماغم مزاحمِ زیباییمه نکبت😂😔
#ناشناس
حس میکنم دماغت اونقدرام بد نیس
مجهولات
حمیده خانوم خوبی؟ سلامتی؟ روبهراه رو به رشد انشاءالله؟
سلام عزیزم قربونت آره تو خوبی؟
پیگیرتم ولی ناشناسه اونقدر کند و خنگه رغبت نمیکنم پیام بدم😭😂
از همچی عقب افتادم حمیده
از درس از دانشگاه
از روتین
از برنامه هام
این مدت فقط سریال دیدم و خوردم و خوابیدم
البته بگم که از لحاظ روحی دوران بدی رو دارم وشت سر میگذرونم
خواستم بپرسم چیکار کنم؟ گیجم گیج
#ناشناس
ما همهمون تو زندگی دوره بحران داریم که مشکلات فلجمون میکنه🤍
اشکال نداره بگذر و بپذیر یه ترم نمرههات پایین تر میاد، روابطت کمی خراب میشه، و...
ولی حالت رو سعی کن خوب کنی که جبران بشه
اگر بتونی هر چه زودتر چند جلسه با تراپیست صحبت کنی که برای عبور از بحران کمکت کنه عالیه چون بهتره تنها نباشی تو این مسیر 🤍
مجهولات
امروز کلاسام لغو شده کلا تا شب بیکارم پیشتهاد بدین روزو چطوری بگذرونم #ناشناس برو خوراکی بخر و ۳ قس
https://eitaa.com/mjholat/32975
داستانش درباره چیه؟
#ناشناس
خیلییی خفنه هر چی بگم اسپویل میشه
ولی خب علمی تخیلیه
اکشن و درام و زامبیام داره
https://eitaa.com/mjholat/32979
منم قدم ۱۷۴ عه و به عنوان یه دختر قدم خیلی بلنده و همیشه از خانوما و دخترای اطرافم بلند تر و تو رنج پسرا و آقایونم
انقدرررر همه با قدم شوخی میکردن که حالم بد میشد و گریه میکردم و همیشه آرزو داشتم حتی شده سه چهار سانت کوتاه تر بود
مثلا میگفتن سال دیگه نارگیل میدی، یا میگفتن چقدر درازییی، یا میگفتن میتونی از درختا راحت میوه بخوری (تشبیهم به زرافه)
ولی نمیدونم چیشد،
تعریفای آدمایی که دوسم دارن یا خودم از اینهمه مسخره شدن خسته شدم که انقدر رو خودم کار کردم که الآن...
که الان عاشق قدمم و همونی که ازش متنفر بودم برام تبدیل شده به یه ویژگی که بابتش اعتماد به نفس میگیرم و دیگه همه میدونن با این نمیتونن باهام شوخی کنن و مسخره کنن چون خودشون زیر سوال میرن...
#ناشناس
دقیقا
منم برعکس شما
قدم ۱۵۵ه و قبلا خیلی برام مطرح بود نظر آدما
بعضا یه نظری درباره کوتاه موندن و کوتاه تر بودن از بقیه و کوتوله بودن و... میشنیدم. و خروار خروار توصیه که هنوز جا داریییی! یه کار کن قد بکشیییی.. فلان (یکی از افرادی که هر بار میدیدم اینو به خودم و مامانم میگفت آخر برا پسرش اومد خواستگاری😂)
و خب کمکم به این نتیجه رسیدم که نه اتفاقا خیلیا تو جامعه هم قد و قواره منان
و دیدم کنار افراد مختلف کاملا متناسبم
اونقدر که در رقم کمه، کوتاه به نظر نمیام
و مشمول صفات بامزهای مثل کیوت و صفات کریه و مادرشوهرپسندی مثل بغلی میشم.
و فهمیدم وااااقعا تناسب اندام مهم تره و میتونم سبک استایل خودمو داشته باشم!
نهایتا الان دیگه یادم نمیاد حتی قبلا چرا و چطور اذیت میشدم سر این ✨😂