eitaa logo
مجمع نمایندگان طلاب گلستان
59 دنبال‌کننده
143 عکس
44 ویدیو
10 فایل
مجمع (نمایندگان طلاب) پدیده‌ی بسیار خوبی است، پدیده‌ی لازمی است برای حوزه؛ باید بماند و ادامه پیدا کند؛ (و) باید تقویت بشود. مقام معظم رهبری مدیر کانال: @admin_mnt_glst روابط عمومی مجمع نمایندگان: @Ravabet_m
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 امتحان سخت و نفس‌گیر 🔹بعد از آنکه علوم پزشکی کشور در نامه‌ای سرگشاده از آقای خواسته که به مسئله سهمیه رشته‌های پزشکی که از سال ۱۳۶۵ هم کمتر شده و کمبود پزشک در کشور را فریاد کرده‌اند جمعی از پزشکان و هم صنفی‌هایشان، این دانشجویان انقلابی را تهدید کرده‌اند که آنان را با طرح‌های پزشکی مناطق محروم تنبیه می‌کنند! 🔸بچه‌های بسیجی پاسخ دادند ما سالها با اردوهای جهادی در میان مردم و مناطق محرومیم و ما را با این تهدیدها نترسانید! احسنت بر این روحیه انقلابی؛ احسنت بر این بسیج دانشجویی. این بسیج دانشجویی همان تشکلی است که امام و رهبری خواسته‌اند نه محافظه‌کارانی که بسیج را پله صعود و پست‌گرفتن قرار داده‌اند! 🔻و اما... 🔹شاخص اصلی بررسی در نظام سلامت، است. در ایران به ازای هر ۱۰ هزار نفر کمتر از ۱۲ پزشک وجود دارد. متاسفانه وضعیت سرانه پزشک و سطح دسترسی مردم به پزشکان در ایران حتی از سوریه، فلسطین، ترکیه، اردن، قطر، کویت، ارمنستان، آذربایجان، مغولستان، رژیم صهیونیستی و ... کمتر و بدتر است چه برسد به کشورهای اروپایی و آمریکایی! 🔸این بحران وقتی دردناک‌تر است که بدانیم طی ۲۰،۳۰ سال آینده جمعیت کشور پیر خواهد شد و نیاز به پزشک بسیار جدی‌تر خواهد بود و به احتمال زیاد با این فرمان، در ۵ سال یا ۱۰ سال آینده، دولت برای درمان مردم ناچار است پزشک وارد کشور کند!(البته اگر پزشکان اجازه دهند البته!) 🔹همچنین به دلیل همین کمبودها، دستگاه‌های نظارتی نمی‌توانند با تخلفات، رانت‌ها، اهمال‌کاری و ... جامعه پزشکی که ۸۰ درصد فرار مالیاتی دارند برخورد کنند! اصطلاحاً، ! 🔸متاسفانه سال به سال، نه تنها ورودی‌های دانشگاه‌های پزشکی افزایشی نداشته‌اند بلکه امسال نسبت به سال ۱۳۶۵ کاهش هم داشته‌اند و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی با همدیگر هماهنگ شده و با لابی بسیار قوی و هماهنگ با وزرای بهداشت و درمان، جلوی افزایش ورودی رشته‌های پزشکی را گرفته‌اند! امروز می‌بینیم که استان‌ها و شهرهای زیادی در کشور از کمبود و نبود متخصصین رنج می‌برند! 🔹این آزمون جدی دولت رئیسی است. آیا حاکمیت می‌خواهد به فکر کشور و مردمش باشد و علیه انحصار بایستد و این انحصار را درهم بکوبد یا قرار است کماکان بر منافع ملی بچربد؟ ❇️ پ.ن: طرح این مسئله و انحصار پزشکان ربطی به دعوای حضرات سنتی و نوین ندارد. ما را وارد این دعواها نفرمائید 🙏 ✅ : http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
هدایت شده از سخن سدید
«🌸 2️⃣4️⃣ 🌸» خاک‌بازی کودکان ✨ @Sokhanesadid
| 💠درس اخلاق آیت‌الله فیاضی زمان: چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ بعد از نماز عشا مکان: خیابان صفاییه، دفتر مقام معظم رهبری @sotohaali
هدایت شده از سخن سدید
6.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌تعداد فرزندانم چقدر باشه؟ ✂️ برشی از دوره رایگان نکات تربیتی زیر ۷ سال 📷 لایو در اینستاگرام 🔺سخن سدید @sokhanesadid
10.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 بیایید قدر امام حسین(ع) را بدانیم! 👈🏻 متناسب با عظمت هر نعمتی، باید برایش زحمت کشید ◾️زندگی ما متحول خواهد شد، اگر برای امام حسین(ع) کار کنیم ❤️ خیلی حسین(ع) زحمت ما را کشیده است ... @Panahian_ir
📢 الگوی مواجهه با پدیده‌های تمدنی، ازجمله کرونا (1⃣) 🔴 آیت‌الله میرباقری در دیدار تعدادی از فعالان طب سنتی: 🔷 بحمدالله خداوند در این مرحله از انقلاب اسلامی، نیروهایی که برای گذار از این مرحله نیاز داریم را تربیت کرده ‌است. حضرت آقا همیشه دنبال تربیت این نیروها بودند و به‌دنبال به نتیجه رسیدنش بودند؛ یادم هست فعالانی در سال ۱۳۹۲ خدمت حضرت آقا رسیدند و ایشان به این مضمون فرمودند که من منتظر شماها بودم. یعنی ایشان سرمایه‌گذاری‌هایی انجام داده‌اند و منتظر به نتیجه‌رسیدنش بودند. جمع‌های فعال آتش‌به‌اختیار، محصول همان برنامه‌ریزی است و امیدواریم کار انقلاب با این‌ها جلو برود. 🔷 این مرحله از انقلاب، مرحله تحقق است. باید فرهنگ جامعه خودمان و زندگی بشر را از سطوح بنیادین تا سطوح روبنایی تغییر دهیم و این کار، نیاز به آدم‌های اهل این میدان دارد که بتوانند انقلاب فرهنگی را، از جمله در حوزه و سلامت دنبال کنند. ما با یک امر بزرگ مواجه هستیم که باید با آن خوب برخورد کنیم و ظرفیت انقلاب اسلامی را برای ایجاد تغییرات بزرگ پیش ببریم. ما باید بدانیم در مواجهه با فرهنگ مدرن، به‌خصوص در مواجهه با مدرن چه باید کرد. 🔷 مأموریت کنونی حوزه، مأموریت رهبری حوادثی است که تاثیرگذار بر فرایندهای جهانی هستند. الآن ظرفیت حوزه ظرفیت است؛ یعنی حادثه‌ای سیاسی یا حادثه‌ای در حوزه سلامت و حوادث دیگر ایجاد می‌کنند و بعد می‌خواهیم نحوه مواجهه خودمان را با این حادثه بیان کنیم. همین مواجهه ما با حوادثِ ایجادشده هم بر اساس فقه فعال نیست. یعنی نه‌تنها نداریم، بلکه در مواجهه با حوادثِ ایجادشده هم مواجهۀ فعالی نداریم. امام(ره) فرمودند که حوزه باید نبض زمان را در اختیار داشته باشد. در منشور روحانیت می‌فرمایند: استراتژی حاکم بر جهان را مستکبرین تعیین می‌کنند، ولی انقلاب اسلامی باید تعیین کند و حوزه باید در این مقیاس حضور پیدا کند. پس جایگاه ما باید تغییر کند و برخوردمان باید برخورد ایجاد حادثه بشود و حوادث اثرگذار بر پیشرفت‌های جهانی و فرایندهای جهانی ایجاد کنیم [و لااقل مواجهه ما با پیشامدها، مواجهه انفعالی نباشد.] 🔷 موقف ما باید موقف ایجاد و رهبری حوادث باشد (). اما در یک قدم قبل‌تر، در مواجهه با حوادث و مسائلی که دیگران ایجاد کرده‌اند، باید توجه داشته ‌باشیم که این حوادث و مسائل را از سه زاویه می‌توان بحث کرد: ۱. از زاویه تبیین حکمِ موضوع. یعنی آن را موضوعی ببینید که می‌خواهید حکمش را بیان کنید. ۲. آن مسئله را در یک ساختار کلان ببینید و نسبت‌هایش را ببینید و حکم بدهید. ۳. برای بهینه آن موضوع حکم بدهید. ما معمولاً از زاویه تبیین حکمِ موضوعات با مسئله‌ها و حوادث مواجه می‌شویم؛ از جمله در حوزه سلامت. فرض کنید در یک پدیده‌ای در حوزه سلامت، ما آن را به‌عنوان یک موضوع در نظر می‌گیریم و با آن مواجه می‌شویم و سعی می‌کنیم حکمش را استنباط کنیم؛ اما نسبتش را با بقیه موضوعات نمی‌بینیم و همچنین بهینه آن موضوع را نمی‌بینیم [و فارغ از اینها حکم می‌دهیم.] این‌هم خلأ دوم در حوزه است؛ یعنی غیر از این‌که رهبری حوادث نداریم، در مواجهه با موضوعات هم می‌کنیم [و تناسبات موضوع و بهینه موضوع را در نظر نمی‌گیریم]. استاد ما _ خدا رحمتش کند _ می‌فرمود که برای این مداد، سه لایه حکم می‌توانید بدهید؛ یکی این‌که این مداد را ابزار ارتباط و ابزار کتابت در نظر بگیرید و حکمش را بیان کنید؛ بگویید آیا کتابت با این مداد جایز است؟ آیا می‌توانیم با آن با نقاشی بکشیم؟ و... و حکم تولیدش و فروشش و خریدش چیست؟ این می‌شود احکام این موضوع. اما لایه دوم این است که بگویید نسبت این مداد با سایر ابزارهای ارتباطی چیست و چه سهمی را باید به این مداد در بین ابزارهای ارتباطاتی بدهیم؛ یعنی نظام نسبت‌ها و نظام اولویت‌ها را باید مشخص کنیم وسپس حکمش را بیان کنییم. این‌ حکم هم حکم همین موضوع است. صدور چنین احکامی، الآن در دست نظام کارشناسی است نه در دست نظام فقاهت. ما حکمی در این زمینه نداریم و نظام کارشناسی با یک نگاه سیستمی دراین‌باره نظر می‌دهد. لایه سوم حکم این است که بهینه این‌ موضوع چگونه باید واقع شود. آیا همیشه باید با خودکار بنویسیم؟ یک‌موقعی با چکش روی سنگ می‌نوشتند، کم‌کم کاغذ آمد و بعد صنعت چاپ شکل گرفت و حالا می‌گویند این قلم باید به قلم نوری و... تبدیل بشود. آیا در این بهینه‌ها حکم داریم یا خیر؟ ما دنبال حکم بهینه موضوعات نیستیم. این الگو، در همه موضوعات، از جمله در موضوعات سلامت هم وارد می‌شود. ادامه دارد... ☑️ @mirbaqeri_ir
📢 الگوی مواجهه با پدیده‌های تمدنی، ازجمله کرونا (2⃣) 🔵 آیت‌الله میرباقری در دیدار تعدادی از فعالان طب سنتی: با توجه به نکاتی که عرض شد، ما در مواجهه با موضوعاتی مثل ، باید جایگاه موضوعات را بفهمیم. پدیده‌ کرونا است و یک موضوع خُرد در داخل یک تمدن نیست. پدیده کرونا پدیده‌ای است که با آن می‌خواهند جهان را بازسازی کنند و آن را که ایجاد کرده بودند و تحت تأثیر انقلاب اسلامی شکسته شد، می‌خواهند خودشان به‌ هم بریزند و بنای جدید بسازند. قبلاً هم‌ عرض کرده‌ام که آن‌ها در در جنگ‌های جهانی، جامعه جهانی را به گروگان گرفتند و ساختار جهانی و نظم جدید بین‌المللی را بر محور سازمان ملل درست کردند، و امروز هم می‌خواهند مردم را به گروگان بگیرند و با آن نظم جدید جهانی ایجاد کنند. البته در این دور، به‌شدت منفعل از انقلاب اسلامی هستند. شاید هم «وَقَذَفَ فِي قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ ۚ يُخْرِبُونَ بُيُوتَهُمْ بِأَيْدِيهِمْ» دارد اتفاق می‌افتد! حالا خراب کنند، ببینیم آیا می‌توانند دوباره درستش کنند یا خیر! علی‌ای‌حال این پدیده در مقیاس تغییر نظم جهانی است؛ می‌خواهند و نظام جدیدی ایجاد کنند؛ شاید بتوان گفت که این نظم جدید، سه متغیر اصلی دارد؛ یکی اینکه می‌خواهند محور را از غرب به شرق ببرند و دوم این‌که فرهنگ حاکم بر جهان را به یک فرهنگ ترکیبی تبدیل ‌کنند و یک نوع معنویت مبهم نظیر معنویت کنفوسیوسی و... را تقویت ‌کنند و سوم اینکه این نظم جدید را از جهان حقیقی به جهان مجازی انتقال دهند و رؤیای امریکایی را به رؤیای حکمرانی مجازی تبدیل کنند. شاید بتوان گفت که این سه تحول، متغیرهای اساسیِ نظم جدیدی است که می‌خواهند ایجاد کنند. یکی از ابزارهای اصلی آن‌ها برای ایجاد این نظم جدید، گروگان گرفتن سلامت جامعه جهانی از طریق کروناست. لااقل یکی از سناریوها این است؛ سناریوهای تندتر هم قطعاً قابل‌فرض است. پس در مواجهه با موضوعاتی مثل سلامت و کرونا و سایر موضوعات، باید سطح موضوعات را بشناسیم و در سطح خودشان با آنها روبه‌رو شویم والا آن موضوعات قابل ‌کنترل و مدیریت نخواهد بود. مثلاً به‌نظر می‌آید اگر با ادبیات حضرت آقا بخواهیم بیان کنیم، اصل امام(ره) یک حادثه‌سازی در مقیاس بود. آن‌ها یک دوران جدید ایجاد کردند، امام هم یک ایجاد کرد. مرحله دوم آن‌ هم ایجاد یک نظام است که نه سوسیالیستی است نه سرمایه‌داری. کمااینکه انقلاب امام نه سرمایه‌داری بود نه مبارزه مسلحانه و نه مبارزه پارلمانتاریستی. پس حادثه‌سازی، باید در وِزان آن حوادثی باشد که دشمن ایجاد می‌کند. آن‌ها دوران جدید ایجاد کردند و امام هم یک عصر جدید ایجاد کرد که عصر امام‌خمینی(ره) است. در باب واکسن هم یک نکته کوتاه عرض کنم که: ممکن است نقدهای زیادی بر واکسن‌هایی که در جهان تولید می‌شود وارد باشد، اما باید بدانید که نمی‌توان همه ابعاد واکسن را کاملاً و همه‌جانبه رد کرد. یکی از اتفاقاتی که در این‌گونه دستاوردها می‌افتد امتزاج حق و باطل و ترکیب‌شدنِ جنبه‌های مثبت و منفی و مضار و منافع است تا قابل‌پذیرش بشود. امیرالمؤمنین(ع) در خطبه پنجاه نهج‌البلاغه می‌فرمایند: «وَ لَكِنْ يُؤْخَذُ مِنْ هَذَا ضِغْثٌ وَ مِنْ هَذَا ضِغْثٌ فَيُمْزَجَانِ فَهُنَالِكَ يَسْتَوْلِي الشَّيْطَانُ عَلَى أَوْلِيَائِهِ وَ يَنْجُو الَّذِينَ سَبَقَتْ لَهُمْ مِنَ اللَّهِ الْحُسْنى». بنابراین، دنیای استکبار آنجایی که حق و باطل را ترکیب می‌کند دنبال حق نیست، بلکه اراده باطل می‌کند و با این آمیختگی می‌خواهد در کنار حقش، باطلش را القا و محقق کند؛ اما از این طرف، شما باید جنبه‌های حق و باطل و آثار مثبت و منفی را در این محصولات، تفکیک کنید؛ وگرنه اگر همه آثار واکسن را بالکُل نفی کنید، از شما قبول نمی‌کنند. (۱۴‌۰۰/۷/۲۹) ☑️ @mirbaqeri_ir
✍بکارگیری داماد اگر کار آمدی داشته باشد منافات با نظام شایستگی ندارد امیر المومنین ع داماد پیامبر اعظم ص بود و صدر اعظم ایشان بود . کار آقای زاکانی باید اینگونه سنجیده شود . @qavami
19.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 🔶 شروع ثبت نام دوره آموزش زبان 🔶 💠 معرفی دوره آموزش تخصصی مکالمه زبان انگلیسی ویژه کودک و نوجوان ⚠️⚠️ ⚠️⚠️ شروع ترم جدید از ابتدای آبان ⚠️⚠️ 🌍 کتب اسلامی ایرانی 🌎 مناسب مقاطع ابتدایی و متوسطه اول 🌍 آموزش آنلاین به روش تدریس معکوس 🌍 اساتید مجرب و کارآزموده 🌎 اعطای مدرک رسمی 😍 تخفیف شهریه ویژه طلاب ❤️ https://eitaa.com/joinchat/3786014759C25a0589eaf 💥❗️💥💥💥💥💥💥💥💥💥❗️💥 💠 به جهت آشنایی بیشتر با دوره های آموزش زبان انگلیسی موسسه مهرنصیر و پاسخ به سوالات شما روی لینک زیر کلیک کنید 🌹 منتظر حضور گرم شما هستیم ☺️👋 https://eitaa.com/joinchat/3786014759C25a0589eaf 💥❗️💥💥💥💥💥💥💥💥💥❗️💥
هدایت شده از موسسه زبان مهرنصیر
دوره های آموزش زبان انگلیسی موسسه مهرنصیر به صورت کاملا آنلاین می‌باشد 🔍 🙋‍♂️ سوال❓ آیا شما دوره آفلاین مخصوص افراد شاغل، که فرصت کمتری برای مطالعه دارند، نیز دارید؟ پاسخ❗ بله، دوره های آفلاین موسسه فقط مخصوص مقطع بزرگسالان می باشد، ⭕️ مبلغ شهریه این دوره فقط و فقط ترمی 💥😍 ۴۹.۰۰۰ هزار تومان مخصوص طلاب 💥😍 ۵۹.۰۰۰ هزار تومان مخصوص عموم می‌باشد ⭕️ ❗️به جهت ثبت نام در دوره آفلاین به آیدی زیر پیام دهید: 🌐 @myadv1
هدایت شده از موسسه زبان مهرنصیر
😍 فرصتی ویژه برای افرادی که فرصت شرکت در کلاس های آنلاین را ندارند ⭕️ کارمندان، طلاب محصل، خانم های خانه دار و ... به جهت ثبت نام با شهریه بسیار استثنائی به 🆔️ زیر پیام دهید. 🌐 @myadv1