نمیدونم چرا وقتی خانم اسفندیاری رو دیدم، یاد خانم معصومه آباد افتادم که بنده خدا ۴ سال اسیر بعث عراق بود.. 🥲
احتمالا خیلی ها آشنایی دارید، کتاب من زنده ام خاطرات اسارت خانم معصومه آباد هست ...
انشاءالله خدا بهشون سلامتی بده
و ماهم شرمنده این بزرگواران نشیم...
🥲💫
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
بعد مدت ها تونستیم یه روضه ای، مراسمی شرکت کنیم ؛)
الحمدالله بخاطر وجود این پرچم که چون پابرجا هست این مراسمات اهل بیت رو داریم ... ❤️🩹
با توکل به خدا و توسل به حضرت مادر فاطمة الزهرا(س) این پرچم سه رنگ بالا نگه داشته شده .. 🇮🇷✨
#نجوای_درون
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
هدایت شده از عماد دولت آبادی 🇮🇷
ما یه عبارتی داریم
وقتی میریم خونه یکی مهمونی
بهش میگیم:
زحمت خوش دارین؟؟
یعنی دنبال زحمت بودید
که مارو دعوت کردین؟
چرا زحمت آخه؟
نیاز نبود زحمت بکشید دعوت کنید.
یه تعارفه.
حالا من باید به شما بگم
استرس خوش دارین؟
اعصاب خوردی خوش دارین
که تا ترامپ یه حرفی زد
مغز و روان خودتون و خانوادتون و
اطرافیانتون رو بریزید به هم؟
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
ما یه عبارتی داریم وقتی میریم خونه یکی مهمونی بهش میگیم: زحمت خوش دارین؟؟ یعنی دنبال زحمت بودید که
کافیه ترامپ یه توئیت بزنه
اون موقع اس که تو ایتا و بله و روبیکا جنگه 😅
یه ذره یواش...
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
کافیه ترامپ یه توئیت بزنه اون موقع اس که تو ایتا و بله و روبیکا جنگه 😅 یه ذره یواش...
حالا دوستان میان میگن خب شبکه خبر گفته کشتی های مربوط به امور نظامی رد نمیشه از تنگه و یعنی بقیه کشتی ها رد میشه و نفتمون رو دارن میبرن
کاش میدونستم افرادی که کانال دار هستند چقدر علم جنگ نظامی رو دارن و چقدر دیپلماتیک هستن که انقد نظرات تخصصی میدن
یکم صبر کنیم خیلی چیزا مشخص میشه...
و البته باید یادآور بشم که جنگه!
فقط نظامی هم نیست
جنگ ترکیبیه...
خیلی چیزا درگیره
نمیشه با هر اتفاق و هر توئیتی هر نظری داد و با هر نظری هم سو شد! ...
دعای یکی از رفقایی که همیشه به ما لطف دارن🥲
دخترا
روزمون مبارک با همین دعایی که ایشون گفتن😌 💖🎀
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81