از نگاه مؤذنی 🇮🇷
ما یه عبارتی داریم وقتی میریم خونه یکی مهمونی بهش میگیم: زحمت خوش دارین؟؟ یعنی دنبال زحمت بودید که
کافیه ترامپ یه توئیت بزنه
اون موقع اس که تو ایتا و بله و روبیکا جنگه 😅
یه ذره یواش...
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
کافیه ترامپ یه توئیت بزنه اون موقع اس که تو ایتا و بله و روبیکا جنگه 😅 یه ذره یواش...
حالا دوستان میان میگن خب شبکه خبر گفته کشتی های مربوط به امور نظامی رد نمیشه از تنگه و یعنی بقیه کشتی ها رد میشه و نفتمون رو دارن میبرن
کاش میدونستم افرادی که کانال دار هستند چقدر علم جنگ نظامی رو دارن و چقدر دیپلماتیک هستن که انقد نظرات تخصصی میدن
یکم صبر کنیم خیلی چیزا مشخص میشه...
و البته باید یادآور بشم که جنگه!
فقط نظامی هم نیست
جنگ ترکیبیه...
خیلی چیزا درگیره
نمیشه با هر اتفاق و هر توئیتی هر نظری داد و با هر نظری هم سو شد! ...
دعای یکی از رفقایی که همیشه به ما لطف دارن🥲
دخترا
روزمون مبارک با همین دعایی که ایشون گفتن😌 💖🎀
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
هدایت شده از ف نقطه جعفریان
💖 سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۵
💖دختران پویش فرشتگان سرزمین من اصفهان در اجتماع دخترانه میدان امام اصفهان با روسری و حمایل و چوب پر صورتی به یاد خادمی بیت حضرت آقا در سال های ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴
💖دختراتو ببین ...
💖اجتماع و رژه دخترانه
💗 هم زمان با ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و دهه کرامت
✅ باحضور:
محمد اسداللهی
علی اکبر قلیچ
سیدنا
🕑 زمان: پنج شنبه سوم اردیبهشت/ساعت ۱۴
📍مکان: میدان امام خمینی رحمة الله علیه
🌸 #فرشتگان_سرزمین_من_اصفهان
🌸https://eitaa.com/fereshteganeman
📝 تجارب و ایده نوشته های یک فعال فرهنگی
❗️ ف نقطه جعفریان
👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3149922437C26432d609b
هدایت شده از فرشتگانسرزمینمناصفهان 🇮🇷
21.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دختراتو ببین ... 💖
سلاح ❌
چوب پر صورتی ✅
⭕️ تجمع و رژهٔ دخترانه
📍میدان امام خمینی (ره)
🇮🇷 فرشتگان سرزمین من اصفهان
🌸 @fereshteganeman
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
کوچکترین فردی که امروز باهامون بود
این آقا پسر بود🥲
بنده خدا یکی دوبار خوابید و بیدار شد 😅
رو دست بچه ها یه موقع هایی میچرخید که باهاش بازی کنند تا حوصلش سر نره😌
یه دختر بچه هم داشتیم اونم خیلی گوگولی بود 🥺
اون یکمی از اقا پسرمون بزرگتره و دیگه برا خودش جلوتر همه دخترا رژه میرفت
حیف من عکس ندارم باید تیم رسانه بفرسته😅
تازه چفیه هم دور سرش بسته
خیلی ناناز شده بود...💕
امروز واقعا عجیب غریب بود
تجربهی جالب و جدید...
فهمیدیم وقتی آقا بیان احتمالا به یه دردایی بخوریم😅
ولی قبل همه اینا
آیا ما خودمون چقدر بدرد این اسلام و انقلاب میخوریم؟🙃
⭕️میدان امام
#رزمایش_دخترانه
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81