از نگاه مؤذنی 🇮🇷
بهش گوشزد میکردم این مسیر اشتباه هست با این کاری که میخوای انجام بدی خیلی اتفاقات بدتری میوفته و عوا
بلاخره آدم قرار نیست همیشه خوشحال باشه 😅👌
یکبار یادمه خیلی حال خوبی نداشتم🚶♀
اخر شب بود 🥺
داشت از اتفاقات روزمره ش با اون آدم کاکتوسی صحبت میکرد و میخندید و من داشتم پشت گوشی گریه میکردم😂
بهش نگفتم که من دارم گریه میکنم
نگفتم که الان بیخیال این قضیه شو بعد صحبت میکنیم.
و بعد که حرفاشو زد
یه نکته از حرفاش و رفتاراش با اون طرف کاکتوسی گرفتم و همون شد سوژه ی اتفاقی که اگر ادامه بده اتفاقات خوبی نمیافته 👌🥸
و بخاطر ناراحتی ای که داشتم بهانه ای شد واسه اینکه یه دعوای ریز باهاش داشته باشم..
همیشه قرار نیست با عزیزم و لطافت پیش رفت ☠
یه وقتایی باید حقیقت رو پرت کرد تو صورت طرف تا به خودش بیاد 🥸
( خودم هم همینجوریم ،فرقی نداره )
هدایت شده از ناشناس 🍃
📪 پیام جدید
میشه یکم از راهکاراتونم بگید
دوروبرم از نزدیک ترینام دچار این رابطه هان
#دایگو
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
📪 پیام جدید میشه یکم از راهکاراتونم بگید دوروبرم از نزدیک ترینام دچار این رابطه هان #دایگو
بله من هم زیاد دیدم
ولی یکسری هستن خوابن و باید بیدارشون کرد🥸
یکسری هستن ؛ به اصطلاح خودشون رو زدن به خواب که نمیشه این افراد رو بیدار کرد 🥴🤦♀
چون خودشون میخوان این حالتو...
فقط اگر کسی میخواد کمک کنه به اطرافیانش باید حواسش باشه خودش غرق نشه و اشتباها درگیر نشه 🤨
چون دیگه به جای اینکه آدم ثواب کنه ، کباب کرده 👌☠
و مهم ترین نکته 🤫
خود اون طرف باید بخواد تا کسی بتونه کمکش کنه 🤗
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
خوب بخون ببین چی نوشته تا بگم چیشده بود🚶♀
بقیه ش رو بعد براتون میزارم....
هدایت شده از ف نقطه جعفریان
هم اکنون ✨
کارگاه آموزشی پرورش مهارت ها و
توسعه فردی فعالان فرهنگی اصفهان✨
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
بقیه ش رو بعد براتون میزارم....
امشب هستید بقیه شو بگم؟
https://daigo.ir/secret/38216540
خیلی دلم میخواست بگم ولی نشد
متنش رو آماده میکنم که سر فرصت فردا بزارم 👌🥲
سخت ترین قسمت عکاس ها اونجاست که از همه ی اعضای خانواده عکس میگیره و میرسه به دردناک ترین قسمت یعنی از دست دادن عزیز
و اونجاست که تو باید با اشک دنبال عکس عزیزت بگردی...
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
سخت ترین قسمت عکاس ها اونجاست که از همه ی اعضای خانواده عکس میگیره و میرسه به دردناک ترین قسمت یعنی
خیلی سخته رفتنت پدربزرگ عزیزم
همه ی ما میدونیم جات خوبه
و دیگه درد نمیکشی...💔
برای پدربزرگم فاتحه ای قرائت کنید 🙏
هدایت شده از ناشناس 🍃
📪 پیام جدید
تسلیت میگم عزیزم روحشون شاد
ان شاءالله با اهل بیت همنشین باشن
#دایگو