eitaa logo
عالَم سیاست || داود مدرسی یان
14.3هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
812 ویدیو
53 فایل
کارشناس ارشد علوم سیاسی مهندس کامپیوتر/نرم افزار ارتباط مستقیم: @politicaladmin تبلیغ در کانال: @jamalpor_khz کمک مالی به فعالیت‌ها(نهضت شفافیت وعدالت، فریاد خوزستان و..) بنام داود مدرسی یان: 6037998140806919 کمک به نیازمندان: 5041721003739829
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 ‏هفته قبل ‎ به فلسطین اشغالی و بعد به عربستان سفر کرد. درمصاحبه‌ها رسماً تهدید نظامی می‌کردند. بعداز این تهدیدها، برخی مقامات سیاست خارجی(کمال خرازی) حساب شده از توان فنی ایران برای ساخت بمب اتم گفتند. دشمنان مات شدند. 👌حالا اجلاس سه جانبه تهران درسطح فوق العاده برگزار شد. این خط، درست است. ✅ : http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
🔴 گزارش اطعام غدیر و فعالیت‌های گروه جهادی یاران انقلاب: 👇👇 ✅ : http://eitaa.com/joinchat/2268200963C17b79a224e
🔴 ‏ملتی که ۴۴ سال مبارزه کرد؛ خون داد؛ شهید داد؛ جانباز داد؛ اسیر داد؛ رهبران و فرماندهان و دانشمندانش را ترور کردند؛ بهترین جوانانش را در جنگ از او گرفتند؛ او را تحریم کردند؛ محاصره‌اش کردند؛ گروهک‌های تروریستی را علیه او بسیج کردند؛ با فتنه و انقلاب مخملین قصد براندازی‌اش را کردند؛ با نفوذ، برای انحرافش از صراط مستقیم تلاش کردند؛ با همه این سختی‌ها، با وجود برخی مسئولین بی‌تعهد و بی‌تخصص و با وجود همه مشکلات، اما این ملت محکم ادامه داد. 🔹امروز ‎ در صراطی است که آینده‌اش فتح و پیروزی است؛ به شرط استقامت در این صراط؛ به شرط آنکه دولت و مجلس و همه، قدر این ملت صبار شکور را بدانند. ان‌شاءالله ❇️ عکس پائین متعلق است به سال ۱۳۲۲؛ دوره‌ای که ایران تحت اشغال انگلیس و شوروی بود! 6 آذر سال 1322 رؤسای جمهور سه کشور فاتح جنگ جهانی دوم بدون اطلاع دولت وقت وارد خاک ایران شده و یکی از کنفرانس‌های چندگانه‌شان را در تهران برگزار کردند. در این کنفرانس چهار روزه «فرانکلین روزولت» رئیس‌جمهو، «وینستون چرچیل» نخست‌وزیر انگلیس و «ژوزف استالین» رهبر اتحاد جماهیر شوروی درباره وضعیت جهان بعد از جنگ جهانی دوم صحبت کردند.  ✅ : http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
🔴 ‏ازمنظر امیرالمومنین علی (علیه‌السلام)، چهار ویژگی بر عقبگرد و انحطاط حکومت‌ها و ملت‌ها دلالت می‌کند: 1- ضایع و تباه کردن مسائل اصلی 2- پرداختن به مسائل فرعی 3- پیش انداختن اراذل و فرومایگان 4- عقب راندن اهل فضیلت این روزها مسائل اصلی جامعه فراموش و مسائل فرعی جای آنرا گرفته است! ✅ : http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
🔴 برای جذب مردم به دین، از کجا باید شروع کرد؟ 🔹برای خیلی‌ها که قصد دارند در کسوت مبلغ، روحانی، فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و ... خدمتی به دین کنند این سوال بسیار جدی است که از کدام نقطه شروع کنند و مردم را به دین و معارف دینی دعوت آشنا و دعوت کنند؟ 🔸برای پاسخ باید ببینیم همه انبیاء و اولیاء دین، اولین نغمه‌ای که سر دادند، چه بوده؟ قرآن می‌گوید نقطه شروع تبلیغ انبیاء، دعوت به توحید بوده؛ دعوت به اینکه هیچ خدایی نیست مگر ذات مقدس الله؛ نفی طاغوت‌های زمانه و ... . 🔹در سوره نحل آیه 36 آمده: «وَلَقَدْ بَعَثْنَا فِي كُلِّ أُمَّةٍ رَسُولًا أَنِ اعْبُدُوا اللَّهَ وَاجْتَنِبُوا الطَّاغُوتَ..» و همانا ما در میان هر امتی پیغمبری فرستادیم که خدای یکتا را بپرستید و طاغوت دوری کنید ... 🔻در قرآن هر جایی که از فرستادن پیامبران سخن می گوید، نقطه آغاز تبلیغ هر پیامبری همین است. تعدادی از آیات سوره مبارک اعراف را بخوانید. من به چند آیه اشاره می کنم: لَقَدْ أَرْسَلْنَا نُوحًا إِلَى قَوْمِهِ فَقَالَ يَا قَوْمِ اعْبُدُوا اللَّهَ مَا لَكُمْ مِنْ إِلَهٍ غَيْرُهُ .. (اعراف-59) وَإِلَى عَادٍ أَخَاهُمْ هُودًا قَالَ يَا قَوْمِ اعْبُدُوا اللَّهَ مَا لَكُمْ مِنْ إِلَهٍ غَيْرُهُ (اعراف - 65) وَإِلَى ثَمُودَ أَخَاهُمْ صَالِحًا قَالَ يَا قَوْمِ اعْبُدُوا اللَّهَ مَا لَكُمْ مِنْ إِلَهٍ غَيْرُهُ(اعراف - 73) وَإِلَى مَدْيَنَ أَخَاهُمْ شُعَيْبًا قَالَ يَا قَوْمِ اعْبُدُوا اللَّهَ مَا لَكُمْ مِنْ إِلَهٍ غَيْرُهُ(اعراف - 85) 🔹به اصطلاح، پیامبران الهی، رک و راست و صاف و حسینی، حرف آخر را اول می زدند. اینگونه نبود که چندصباحی و چندسالی مسائل فرعی را بگویند. از جزئیات بگویند و کم و کم بعد به توحید برسند. پیامبران صادق بودند مثل برخی از مکاتب و سیاستمداران و احزاب و گروه ها نیستند که چندسالی شعارهایی می دهند تا مردم را جذب کنند بعد حرف اصلی شان را مطرح می کنند! 🔸در بدو دعوت پیامبران، همه هم می فهمیدند این توحید یعنی چه! نمرود و فرعون و قارون و هامان و ابوجهل و ... هم می دانستند منظور از دعوت به خدای یگانه، یعنی نفی ظلم و قدرت آنها! نفی ویژه خواری و سوارگرفتن آنان از مردم! نفی استثمار طبقات پائین. 🔹هم طبقات پائین جامعه می فهمیدند، هم طبقات بالای جامعه می فهمیدند که این دعوت به توحید یعنی برهم زدن نظم طبقاتی جامعه! می فهمیدند که وقتی پیامبر می گوید فقط یک الله هست و همه باید بنده او باشند، یعنی این بندگان همه در یک صف و با هم برابرند. یعنی منابع و ثروت ها و درآمدها باید عادلانه بین همه این بندگان خدا تقسیم شود! یعنی هیچ کسی حق ندارد بیشتر از دیگران بخورد و بهره ببرد! یعنی نباید سرمایه ها و منابع مملکت انحصاری در دست یک عده خاص باشد. 🔸آری؛ پیامبران الهی اولین نقطه تبلیغ شان همین توحید است. همه هم می فهمیدند منظور چیست. لذا همیشه تاریخ، قارونیان، فراعنه، مترفین و اشرافیون دشمنی شان را از همان اول شروع می کردند و طبقات مستضعف و محروم جامعه هم می فهمیدند منظور این پیام آور چیست و به او می پیوستند. البته آگاهانه، نه با زور و اجبار! وقتی آگاهانه این راه را انتخاب می کردند با انگیزه هم وارد می شدند. پای هر شکنجه و سختی و درد می ایستادند. 🔺ما بعنوان پیروان آخرین پیام آور الهی، چگونه عمل می کنیم؟ نقطه شروع مان از کجاست؟ برخی مدام سراغ مسائل درجه 2، 3، 4 و 5 می روند. حاضرند درباره هر چیزی سخن بگویند الا این مسئله حیاتی و اساسی؛ واگر به توحید هم می پردازند یک توحید خشک فردی، خنثی، بی توجه به مسائل جامعه. ✅ : http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
🔴 نخستین نغمه‌های نبوت 🔻جلسه ۱۸ کتاب "طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن" 🔹برخی عزیزان در خصوصی سوال کردند که چرا می‌گوئید برای دعوت از مردم، باید از توحید شروع شود؟ 🔸پیشنهاد می‌کنم وقت بگذارید و بخشی از جلسه ۱۸ کتاب "طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن"(جلسات آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۵۳، مسجد امام حسن مجتبی(ع) مشهد) را حتماً مطالعه بفرمائید. ✅ : http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
👆 این حرفا سه دهه در ادبیات محققان و مبلغان دین کمرنگ شده. کهنه شده. قدیمی شده! حرف‌هایی که رهبران انقلاب توانستند یک ملت را بسیج کنند که انقلاب کنند، به فراموشی سپرده شده. نه در تلویزیون نه در خطبه‌های نماز جمعه نه در منابر، نه در حوزه، نه در دانشگاه‌ها، اثری ازشون دیده نمیشه. خیلی خیلی کم! معدودی از عزیزان دارن این حرفهای اساسی رو بازخوانی می‌کنند. برخی هم میگن این حرفا برای انقلاب کردنه نه حکومت کردن! 😅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ تحملِ نابرابری‌های اجتماعی در دین تحریف شده ◀️ توحیدی که به پیروان خود روحیه پرخاش علیه نابرابری‌های اجتماعی ندهد، یک توحید تحریف شده است. 🔸 اگر عدالت اجتماعی در جامعه‌ای نباشد، هدف اعلای دین، یعنی تکامل انسانی، به هیچ وجه بدست نخواهد آمد. 🎬 @Mostazafin_TV
🔴 مدل تربیتی پیامبران چگونه است؟ 🔻 چرا خیلی از فعالیت های فرهنگی بی تأثیر و بی نتیجه است؟ 🔻آیا مدل تربیتی پیامبران الهی، تربیت فردی است؟ تربیت مدرسه ای است؟ یا مؤسسه ای است؟ دانشگاهی است؟ حوزه ای است؟ یا مدل دیگری دارند؟ 🔹همانطور که میدانید فلسفه وجودی پیامبران، سرکوب عقل و خرد و حس و غریزه نیست. بلکه پیامبران آمدند تا گرد و غبارها را کنار بزنند و گنجینه عقول انسان ها را بالا بیاورند تا انسان ها راهشان را پیدا کنند. عقل و خرد انسان محدود است و به تنهایی مسائل هستی و جهان و انسان را نمی تواند بفهمد لذا وحی الهی بناست عقل را در آن جاهایی که نمی تواند، هدایت کند. 🔸فلسفه نبوت همین است که انسان ها را تربیت کنند تا به آن جایگاهی که خداوند متعال برای انسان در نظر گرفته، برسند. اما سؤال جدی مطرح است که چگونه؟ آیا مدل پیشنهادی پیامبران مدل تربیت فردی است؟ یا اینگونه است که مدرسه ای یا حوزه علمیه یا مؤسسه ای تأسیس کنند و از همگان دعوت کنند که هر کس می خواهد از نظرات من بهره ای ببرد، بیاید در مرکز من ثبت نام کند؟ بیاید در محضر من تلمذ کند؟ بیاید در مدارس ما ثبت نام کند ما در این مدارس محیط را مؤمنانه کردیم و برای تربیت بچه های شما برنامه های زیادی را در نظر داریم؟ و ... . 🔹قصه هر کدام از انبیای الهی را که می خوانیم می بینیم خیر؛ مدل هیچکدام از انبیای الهی این نبوده. پیامبران بدنبال تربیت فردی انسان ها نبودند؛ بلکه آنان از همه مردم دعوت می کردند برای برهم زدن نظم غلطِ شرک گونه و غیرتوحیدی جامعه؛ پیامبران بدنبال احداث کارخانه انسان سازی بودند. پیامبران به دنبال تشکیل جامعه ای الهی بودند تا انسان ها در مسیر این جامعه رشد کنند و تربیت پیدا کنند. پیامبران بدنبال تأسیس نظامی توحیدی بودند تا در این نظام، نه یک نفر و 10 نفر و 50 نفر و 10 هزار نفر؛ که میلیون ها میلون انسان در آن تربیت شود. 🔸حالا چه کارخانه ای؟ چه جامعه ای و چه نظامی؟ بر چه مبنایی؟ مبنای این جامعه و نظام، توحید است. آنگونه که در بیان امام(ره) و شهیدان بهشتی و مطهری و رهبر انقلاب، قبل و بعد از انقلاب پیداست، پیامبران دنبال تشکیل بوده اند. البته نه آن «جامعه توحیدی» که بعضاً مارکسیست های مسلمان و مجاهدین منافق از آن دم می زدند و تعریف درست و جامعی هم از آن نداشتند. بلکه جامعه توحیدی که آیت الله خامنه ای در جلسات طرح کلی سال53 به خوبی در فصل توحید و نبوت به آن اشاره می کند. مبانی و ابعاد این جامعه توحیدی با آنی که مارکیست های مسلمان می گفتند اشتراکاتی دارد اما تفاوت های جدی دارد. 🔹جامعه غیرتوحیدی، یک جامعه چندخدایی و چند طبقه ای است. خدا نه به معنی بت های چوبی و سنگی؛ بلکه به معنای هرچیزی که بی قید و شرط پرستش و اطاعت شود؛ خدای پول، خدای قانون غلط تبعیض گونه، خدای نظم اجتماعی غیرالهی؛ لذا جامعه غیرتوحیدی، جامعه ای است که طاغوت ها سرنوشت بقیه را بدست می گیرند و به جای آنان انتخاب می کنند و به جای آنان می اندیشند و بقیه را به استثمار خود در می آورند. جامعه غیرتوحیدی، طبقاتی وجود دارند که بیشترین بهره را از منابع و ثروت های جامعه می برند و طبقاتی هم هستند که توسری خور و بنده و برده آن بالایی ها هستند. 🔸پیامبر اسلام(ص) با این جامعه غیرتوحیدی مقابله کرد و مبارزه کرد؛ سایر انبیای الهی هم با طاغوت های زمان خود مبارزه کردند. 🔹علی کل حال؛ مؤمنین باید بدانند؛ آنانی که دغدغه فعالیت فرهنگی و تربیتی دارند و دغدغه تربیت جامعه را دارند، بدانند. باید بین همه کارهای درست، آن کاری که لازم را است انتخاب کنند. بین لازم ها، لازم ترها را؛ بین لازم ترها، آن کارهایی که ضروری است و بین کارهای ضروری، آن کاری که فوری فوتی و حیاتی است را انتخاب کنند. 🔸آن کار اساسی چیست؟ تشکیل جامعه توحیدی؛ جامعه ای که همه چیزش در جای خود قرار دارد؛ جامعه ای که همه انسان ها با فرصت های برابر می توانند استعدادهای خود را شکوفا کنند. در چنین جامعه ای، نه فقط یک عده خاص فرصت پرورش روحی و معنوی پیدا می کنند، بلکه فضای پرورش روحی و معنوی و فضائل اخلاقی برای همگان فراهم می شود. 🔹اگر یک کار تشکیلاتی، برای این هدف باشد ارزشمند است. تشکیلاتی که برای جامعه سازی و تشکیل جامعه توحیدی کار کند، برنامه ریزی کند، مبارزه کند، محتوا تولید کند، دوره برگزار کند، گفتمان سازی کند، گفتمان تولید کند و ... . وگرنه آن تشکیلات یا مجموعه یا مدرسه یا مؤسسه، کم کم خودش و منافعش و آدمهایش محور می شود و مانع تشکیل جامعه اسلامیی هم خواهد شد! ✅ : http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ‏چندجمله‌ای درباره حکم حبس وحید اشتری 🔻متن حکم محکومیت بدوی ‎ را خواندم. به نظر، بیشتر شبیه یک یادداشت و تحلیل سیاسی است تا حکم قضایی؛ شبیه همین نقدهایی که اصولگراها و فارس‌نیوزها درباره بچه‌های عدالتخواه مطرح می‌کنند که ‎ نکنید و..، ولی خودشان به وقتش، چنان مصداقی ورود می‌کنند که دست همه را از پشت میبندند! 🔹جرم اصلی اشتری و امثال وی این است که به تاریکخانه برخی از شخصیت‌هایی سر زدند که ادعای انقلابی بودن‌شان گوش فلک را کر کرده؛ ولی بیخ گوش‌شان و زیر دست‌شان بزرگترین فسادهای اقتصادی رخ داده و معاونان و افرادشان تا خرخره خوردند و خودشان هم شبانه دنبال ماله‌کشی کارهایشان بودند. اشتری اینها را رسوا کرد. 🔸"ما به کربلا دیر رسیدیم؛ به جنگ تحمیلی هم نرسیدیم؛ اما تاریخ بداند هر ظالمی گردن‌فرازی کند، مقابل او می‌ایستیم." 👆اینها جملات وحید اشتری، جانباز مدافع حرم است که بعد از برگشت از سوریه در سال‌های اخیر، یکی از پیشونی‌های عدالتخواه شده است و این‌روزها تحت فشار برخی افرادی که او رسوایشان کرده، یک قاضی، حکمی برای او صادر کرده که بیشتر به بیانیه سیاسی و یادداشت تحلیلی می‌ماند تا حکم حقوقی و قضایی! 🔹البته هنوز فرصت برای واخواهی و سپس مرحله تجدیدنظرخواهی باقی است اما صدور این چنین حکم‌هایی بسیار عجیب است، آن هم برای یک فرد شناخته شده که می‌دانند حکم‌ را رسانه‌ای می‌کند؛ وای بحای بچه‌های شهرستانی و طلابی که دست‌شان به هیچ‌کجا بند نیست! ✅ : http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
🔴 نامه حجت الاسلام انجوی نژاد به رئیس قوه قضا درباره وحید اشتری ✅ : http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آقای قالیباف؛ جامعه اسلامی، جامعه فضول‌هاست نه برّه‌ها! 🔹از منظر جناب قالیباف، خودش انقلابی‌ترین نیروی انقلابی است! او تنها مدیر کارآمد انقلاب اسلامی است! مخالفین و منتقدین وی، سوپرانقلابی و مفت‌گو و فضولند. 🔸چون از یکی از بزرگترین فسادهای تاریخ جمهوری اسلامی که ذیل مدیریت وی اتفاق افتاده، سوال می‌پرسند، مفت‌گو و فضولند! چون می‌پرسند نقش شما در چه بود؟ چرا به سیاسیون و سلبریتی‌ها، دادی؟ و ...! 🔻البته از نگاه شهید بهشتی، جامعه اسلامی، جامعه فضول‌هاست! "جامعه مسلمان‌ها جامعه فضول‌ها است. کار دارند ببینند من چه کار می‌کنم. به من کار دارند. خوب هم می‌کنند. نگاه می‌کنند می‌بینند من چه جور می‌روم، چه جور می‌آیم. اگر من در خانه‌ام، تک و تنها، یک گوشه‌ای با خودم فقط باشم، نه آنجا تجسس نمی‌کنند؛ فلاتجسسوا. و الا وقتی پای حراست از مسائل اجتماعی و کیان انقلاب اسلامی بیاید ما دشمنان انقلاب را در هر سوراخ و سمبه‌ای باشند دنبال می‌کنیم، پیدایشان می‌کنیم و به کیفر خودشان می‌رسانیم. بله در حد مسائل شخصی، در حد رفتارهای فردی، افراد تا با خودشان هستند به سراغشان نمی‌رویم اما وقتی آمد در اداره، وقتی آمد در کارخانه، وقتی آمد در کوچه و خیابان؛ بله آقا در جامعه، در جامعه مسلمان‌ها آدم در خیابان که می‌آید با یک مشت فضول سر و کار دارد و چقدر خوب فضولی می‌کنند." ❇️ پ.ن: البته کارآمدی‌تون رو هم در دیدیم! ✅ : http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
⭕️ جامعه اسلامی جامعه مردم است! 🖋 آیت‌الله : 🔹 هیچ زیربنای اجتماعی از آن زیربنای شوم خطرناک‌تر نیست که انسان‌هایی، بتوانند هر چه می‌خواهند بکنند بی‌آنکه بشود بر آنها خرده گرفت و بی‌آنکه بشود از آنها بازخواست کرد. 🔸 مسئولیت در جامعه اسلامی، است. همه نسبت به یکدیگر مسئول‌اند. «کُلّکُم راع و کلّکم مسئولٌ عَن رعیة» 🔹 بنابراین، آن عامی که به عالم خرده می‌گیرد و می‌گوید این کار شما خلاف به نظر می‌رسد، اگر در پاسخ انتقادش شنید که «برو، عالم را با جاهل بحثی نیست»، یک وظیفه بیشتر ندارد؛ به نظر من وظیفه‌اش این است که دیگر به دیده عالم به آن فرد ننگرد، چون او جاهلی است اصطلاح‌دان، نه عالمی ره‌شناس. 🔸 آن فرد مادون که از زبان مافوقش در برابر هر انتقاد می‌شنود که «من رئیس تو هستم، پس انضباط اداری و تشکیلاتی یا حزبی کجا رفته؟» باید به او به دیده مافوق ننگرد. این طاغوتی است که بر مسند کبریایی تکیه زده و شایسته اطاعت و فرمانبری نیست. 🔹 جامعه اسلامی جامعه هوشیارها و زبان‌دارهاست. جامعه اسلامی جامعه است؛ نه از آن فضول‌های بیجا و نه... زبان‌دار به این معنا که برّه نیست. جامعه برّه‌ها نیست؛ جامعه آدم‌هاست. 🔺 آدمی که انتقاد می‌کند و در کار همه دقت می‌کند. اما به خاطر چی؟ به خاطر پاسداری از محترم‌ترین چیزها: و . حق و عدل از همه کس محترم‌تر است. 📚 منبع: بایدها و نبایدها، ص۱۸۳ و ۱۸۴ 🎬 @Mostazafin_TV
‏قالیباف با پرخاش به منتقدانش، تعریف جدیدی از مفهوم «انقلابی» ارائه داده و آن را مترادف با کارآمدی توصیف کرده. دقیقا یکی از علل مشکلات امروز کشور همین است که تکنوکراتها و تکنسین هایی مثل قالیباف به جای بهشتی و مطهری و... وارد مباحث نظری شده و پایشان را در کفش اصحاب اندیشه میکنند، در حالی که وظیفه قالیباف و امثال او پاسخگویی درباره عملکرد و وعده هایی است که به مردم داده اند. بیچاره نسل جدید که انقلاب اسلامی را به جای فکر و اندیشه بزرگان و عقبه های تئوریک انقلاب، می خواهد در کلام شهردار اسبق تهران بشناسد! @Sabeti
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ ادبیات دشمن! حمید رسایی: پاسخ صریح و قاطع امام خمینی (ره)، امام خامنه‌ای و شهید بهشتی به افاضات جدید قالیباف/ آقای قالیباف از ادبیات سیاسی دشمن استفاده نکنید/ خلاف دیانت و انصاف حرف نزنید/ با این عصبانیت و ادبیات عجیب، یاد و خاطره ادبیات دشمن شادکن حسن روحانی را در اذهان زنده نکنید/ چه اصراری دارید که با این ادبیات با دشمن داشته باشید؟! تعریف شما از انقلابی، ناقص است. نیروی انقلابی یعنی کسی که اگر مدیر است، کارآمد باشد و نفع کارآمدیش بدون تبعیض، فساد و بریز و بپاش، به توده‌های عمومی مردم بویژه قشر ضعیف برسد. نیروی انقلابی به تعبیر شهید بهشتی، در زمان خودش و به میزان حیطه تاثیرگذاریش باید مطالبه‌گر هم باشد و به تعبیر شما فضولی هم کند و مدیران را به پاسخگویی وادارد و به متخلفین تذکر خیرخواهانه بدهد. 🔺صفحات مجازی حمید رسایی🔻 eitaa.com/rasaee T.me/www_rasaee_ir instagram.com/rasaee.ir twitter.com/hamidrasaee