🔴 خیل کثیری از وزرا، معاونین وزرا، مدیران ارشد، استانداران، مدیرکلها و فرمانداران، در اتاق خودشون سنگر گرفتن. منتظرند تا یه نامه بیاد، از بالای سنگر نامه رو میگیرند و امضا میکنند! هیچ خبری ازشون نیست کف دانشگاهها و مساجد و بازار و محلات!
استاندار ویژه ما که اینجوره!
بابا بیایید بیرون!😀
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
🔴 ملتی که تاریخ خودش را نخواند و عبرت نگیرد، آنرا تکرار میکند!
🔹سه دانشجو که علیه "کودتای آمریکا و انگلیس علیه دکتر مصدق در سال1332" اعتراض کردند، به دستور محمدرضا پهلوی، به شهادت رسیدند و بعد از انقلاب اسلامی۵۷، روز ۱۶ آذر بعنوان #روز_دانشجو نامگذاری شد. حالا پسر محمدرضاشاه، با حمایت آمریکا و انگلیس برای روز دانشجو فراخوان میزند!
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
🔴 بیش از هزار سال است که شیعیان امیرالمومنین امام علی (ع)، تنها گروه مبارز، چریکی و اپوزیسیونِ حاکمیت امپراطوریهای جهانی بودهاند.
🔹چه زمانیکه قدرتی در دست نداشتند و کشته و تبعید میشدند و چه زمانیکه در سرزمینی حکومت مقتدری تشکیل دادهاند و گردن امپراطورهای جهانی را گرفتهاند(مثل الان #جمهوری_اسلامی_ایران).
🔸این مبارزه تا ظهور امام عصر(عج) برقرار است. این مبارزه برای حاکمیت حق و تحقق #عدالت در سرتاسر جهان است. جنگ ما، یک مبارزه تاریخی است و در امتداد مبارزه انبیاء الهی با طواغیت عالم وظلم و جور ونظام طبقاتی است. جنگ مستضعفین با مستکبرین است. ما از حضرت صدیقه طاهره سلامالله علیها، یاد گرفتهایم که جان خودمان را دراین راه فدا کنیم.
صلیالله علیک یا فاطمة الزهرا(س)
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
هدایت شده از بازگشت || محمدامین رضایی
⚫️فاطمه س و سطح منازعه!
🔻فاطمه س و فاطمیه را به یک مساله عاطفی و فردی تقلیل ندهیم. حتی مساله صرفا اجتماعی و حتی سیاسی در سطح خرد هم نیست، سطح منازعه در فاطمیه یک سری #مسائل_کلان است. فاطمه س در خطبه هایش از اهمیت ولایت و عدالت در جامعه گفت و از انحرافی خبر داد که پنجاه سال بعد فرزندش حسین ع در منا نتیجه آن انحراف را گزارش داد: وَ الْعُمْی وَ الْبُکْمُ وَ الزُّمْنُ فی الْمَدائِنِ مُهْمَلَة، لا ترْحَمُون....و بالادّهانِ وَ الْمُصانَعَةِ عِنْدَ الظَّلَمَةِ تَأمَنُونَ. (کوران، گنگان و بیماران زمینگیر در شهرها به حال خود رها شدهاند و به حال آنان رحم نمیکنید....و شما باتوجیه گری و زد و بند با ستمگران برای خود امینت ایجاد کردهاید.)
🔻 وقتی در صدر اسلام عدل سیاسی(ولایت) کنار گذاشته شد و به تدریج بواسطه فتوحات ثروت کثرت یافت، تجمل گرایی و اشرافی گری ترویج و توجیه شد و در نتیجه عدل اقتصادی در جامعه اسلامی ذبح شد. نسب و نسبت در حقوق و سهم افراد از بیت المال و مسئولیت گرفتن موئثر شد. آقازاده گی و#طبقه_خاص خلق و بین مسئولین و مردم فاصله و شکاف طبقاتی ایجاد شد. در چنین لحظه ای لحظه از تاریخ است که دین ناکآرامد و خنثی جلوه میکند و در حد مناسک تقلیل می یابد. آرمان ها به مسلخ میرود و پنجاه سال بعد از پیروزی انقلاب، در کنار شهر کوفه جایی که روزگاری محل حکمرانی عدل و تحقق عدالت بود سر بزرگ مدافع آرمان های انقلاب پیامبر ص در کربلا بریده میشود.
🔻 فاطمه س در تاریخ در ابتدای یک شاهراه بزرگ ایستاد و از انحرافی عمیق خبر می داد. فاطمه س سطح منازعه را نه در حد مواجهه و تقابل با چهار مسئول میانی که در حد #حلقه_اصلی_حاکمیت بالا آورد، تاریخ بعدا فهمید فاطمه س به عنوان یک دختر جوان چقدر جلوتر از زمان درست تحلیل و اقدام کرد و پیرمردهای مصلحت گرا را برای همیشه ی تاریخ رسوا کرد. مساله فاطمیه در این حد کلان و جدی است و همین امر موجب میشود فاطمه س الگو و مادر تمام انقلابیون و نهضتی های عالم قرار گیرد. الگوی آنهایی که مساله شان تحقق عدالت سیاسی(ولایت) و عدالت اقتصادی و فرهنگی و مواجهه با خلق رویه هایی است که به سرمایه داری افسار گسیخته و فاصله طبقاتی ختم میشود. همان چیزی که در نیم قرن در صدر اسلام رقم خورد و خیلی از آرمان های انقلاب پیامبر ص را عملا ذبح کرد و امروز نیز مساله ماست....
✍ #محمدامین_رضایی
eitaa.com/joinchat/3252879362C12bea3a2ca
🔴 یکی از کسانی که در ماههای اخیر سعی کرده است خشونت و آشوب و قتل نیروهای انتظامی و بسیجی و مردم را تئوریزه کرده و به اسم وکیل از آشوبگران حمایت کند و برخورد با آنان را زیر سوال ببرد این وکیلنماست!
آقای قوه قضائیه؛ آقای دادستان؛
ببینید چگونه ترساندن و قتل مامورین را توجیه میکند:
آیا این حمایت آشکار از آشوبگران را نمی بینید؟ تئوریزه کردن خشونت و استفاده از اسلحه علیه مامورین انتظامی و امنیتی را نمی بینید؟ چرا برخورد قاطع نمیکنید؟ چرا اجازه میدهید هر کسی به اسم وکیل و چه و چه، رسماً آشوب را توجیه و تئوریزه کند؟
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
🔴 جرم محاربه بنابر مادهی ۲۷۹ قانون مجازات اسلامی ۱۳۹۲:
🔹عبارت از کشیدن سلاح بهقصد جان، مال یا ناموس مردم یا ارعاب آنهاست؛ بهنحوی که موجب ناامنی در محیط شود.
❇️ نکته: اینکه فرد یا افرادی در طی حمله فرد محارب، زخمی شوند یا کشته شوند مسئله دیگری است. اگر فردی کشته شود جدا از بحث محارب، مرتکب قتل هم شده! بحث محارب بودن، یعنی ارعاب مردم با اسلحه در خیابان! برخی ساده لوحانه از این محارب دفاع میکنند.
کاش خودشان یا خانوادهشان را یکبار با این اراذل خشن قمهکش مواجه کنند!
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
عالَم سیاست || داود مدرسی یان
🔴 جرم محاربه بنابر مادهی ۲۷۹ قانون مجازات اسلامی ۱۳۹۲: 🔹عبارت از کشیدن سلاح بهقصد جان، مال یا نام
🔴 چند نکته از یکی دوستان کارشناس این حوزه:
بسم الله الرحمن الرحیم
1. جرم محاربه یکی از جرایم علیه امنیت عمومی است یعنی موضوع جرم علاوه بر جان و مال یا ناموس مردم، امنیت عمومی است. نیروی انتظامی ضامن امنیت جامعه است در واقع سلاح کشیدن به نیروی حافظ امنیت بدون قصد برهم زدن امنیت و اخافه مردم امکان پذیرنیست.
2. لفظ مردم در متون مسلم فقهی شیعه (جواهر الکلام ج۴۲ص۸۹۸) به معنای اعضای جامعه اسلامی است چه مسلمان چه غیر مسلمان تحت فرمان حکومت اسلامی؛ و همچنین لازم نیست که حتما مردمی که در صحنه تجرید سلاح بوده اند از عمل مرتکب بترسند. بلکه اگر عمل مرتکب باعث اخافه مردم در سطح عمومی یا حداقل بخشی از مردم شود، اخافه مدنظر شریعت و قانونگذار در ماده 279 قانون مجازات اسلامی صورت گرفته است.
3. طبق دکترین حقوق جزا اختصاصی در چنین جرایمی قصد تبعی کافی است؛ به این معنا که فرد بداند کشیدن سلاح موجب برهمزدن امنیت می شود قاصد محسوب می شود. به عبارت دیگر قصد فعل کافی است و لزوما مرتکب نباید قصد نتیجه داشته باشد. به همین خاطر است که در شریعت و حتی قانون، قطاع الطریق و سارقینی که دست به سلاح میبرند درحکممحارب محسوب می گردند(ماده۲۸۱قانون مجازات اسلامی ). این سارقین قصد سرقت دارند لیکن عمل آنها نوعا موجب سلب امنیت عمومی و شوارع می شود و لازم نیست قصد نتیجه سلب امنیت را داشته باشد.
(و العاقبه للمتقین )
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
هدایت شده از گروه جهادی یاران انقلاب خوزستان
🔴 نتیجه #فراخوان ۶۰
🔻الحمدلله با عنایت دوستان، مبلغ ۲۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان جمع آوری شد.
🔹 ۵ بخاری بدون دودکش پاک خزر، هر کدام به مبلغ ۱.۷۹۰.۰۰۰ تومان
🔸 ۳ بخاری آبسال، هرکدام ۱.۹۵۰.۰۰۰ تومان
🔹۳ آبگرمکن بوتان ۳۱۱۵، هر کدام ۳.۰۵۰.۰۰۰ تومان
🔸مبلغ ۱۲۰ هزار تومان کرایه وانت
جمعاً ۲۴.۰۷۰.۰۰۰ تومان
مبلغ مابقی با اجازه یکی از خیرین عزیز برای خانواده نیازمند در نظر گرفته شد.
باتشکر از همه عزیزانی که در این کار خیر مشارکت کردهاند.
🔻 گروه جهادی یاران انقلاب:
🇮🇷 ثبت در "سازمان بسیج سازندگی"
✔️ شماره ثبت:
"۹۶۷۳۱۹۰۱۹۳۵۶"
✅ #ایتا:
http://eitaa.com/joinchat/2268200963C17b79a224e
پایان واریزی
🙏
تا این لحظه مبلغ ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای این مورد جمع آوری شده. ۳ تومن برای آبگرمکن و مابقی هم کمک نقدی بهشون.
دوستان جهادی میخوان یه بوفه براشون راهاندازی کنند.
ممنونیم از لطف همگی/ خداوند متعال از همه عزیزان به بهترین وجه قبول بفرماید.
هدایت شده از نهضت شفافیت و عدالت
🔴 دومین کارگاه آموزشی "روایت گری میدانی"
🔻ویژه اهواز و شهرهای خوزستان
🔹️با حضور:
جواد موگویی
نویسنده و پژوهشگر تاریخ انقلاب
پنجشنبه، ۲۴ آذرماه ساعت ۸ الی ۱۶
🔻جهت حضور در این کارگاه مشخصات خود را از طریق ایتا و یا تلگرام به شماره ذکر شده ارسال نمایید.
👇👇
@jamalpor_khz
+989168309643
#نهضت_شفافیت_و_عدالت_خوزستان
#مجمع_مطالبهگران_استان_خوزستان
❇️ نهضت شفافیت و عدالت خوزستان:
https://eitaa.com/joinchat/3073048610C206b31e47c