eitaa logo
دلنوشته های یک طلبه
90.1هزار دنبال‌کننده
3هزار عکس
565 ویدیو
114 فایل
نوشتارها و رمان های محمد رضا حدادپور جهرمی ادمین: @Hadadpour سایت عرضه آثار: www.haddadpour.ir توجه: هر نوع استفاده یا برداشت و کپی و چاپ مستندات داستانی چه به صورت ورد یا پی دی اف و ... و حتی اقتباس برای فیلم‌نامه و تئاتر و امثال ذلک جایز نیست.
مشاهده در ایتا
دانلود
از همه تون که با پیام ها و ابراز محبت و توجهتون، انرژی دادید و دلگرمی هستید، بی نهایت سپاسگزارم دست گلتون درد نکنه🌺💞
قابل توجه رفقای طراح👆☺️
بیانیه جمعی از اساتید و محققان حوزه علمیه قم.pdf
215.2K
بیانیه جمعی از اساتید و محققان حوزه علمیه قم ⛔️ توجه لطفا ⛔️ دو روز قبل اقای محسنی اژه ای در دیدار قضات کشور سخنانی را در طعن به معاویه مطرح کرده اند که این مساله موجی از اعتراضات را در اهل سنت کشور به راه انداخته و موجب صدور دهها بیانیه تا کنون شده و حتی در میان انبوه اعتراضات اهل سنت، توهین به اهل بیت هم به راه افتاده! احتمالا امروز موج اعتراضات اهل سنت به تریبونهای نماز جمعه خواهد کشید و این غائله را داغ تر خواهد کرد. با توجه به لزوم واکنش حوزه علمیه قم و دفاع از اقای اژه ای در برابر هجمه مخالفین، نیاز به پاسخی علمی ضروری بود که جمعی از فضلای حوزه علمیه قم زحمتش را کشیدند و این فایل جالب👆 تهیه و آماده انتشار شد. لطفا ابتدا خودتون مطالعه و سپس همه جا منتشر کنید.
لطفا توجه داشته باشید که برای اتود طرح هادی فرز ، فقط تا جمعه همین هفته زحمتش بکشید.
علیکم السلام حرف زدن درباره اشخاص ، خیلی فایده نداره. چون هیچ کس را نمیشه صفر و صد دید. همه آدما نقاط روشن و مثبت دارند، نکات مبهم و منفی هم دارند. چپ و راست و آخوند و غیر آخوند هم نداره. امید دانا هم یکی مثل بقیه. حرفهای خوب زد، استفاده کنید. اگرم حرفهای بد و ناجور زد، نقدش کنید. ماشاءالله همه عقل و شعور دارند و معیار تصمیمات ما سخنان درست و سنجیده است نه فلانی و بهمانی. همین اصلا مهم نیست که وقتمون رو این و اون بذاریم یا نه. حیف وقت و عمر و جوانی.
چه دردناک! من داستان می‌نویسم تا بیدار بشین اما شما داستان میخواید تا راحت بخوابید
۱
۲
۳
لطفا همه در این 👇 نظرسنجی شرکت کنید 👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
روح پر فتوح عالم جلیل القدر، مرحوم حضرت آیت الله ناصری با انبیاء و اولیاء محشور باشند ان‌شاءالله. سالهایی که اصفهان بودم، وقتی به زیارت امامزاده نرمی میرفتم، محال بود که آیت الله ناصری را به یاد نیارم و برای ایشان دعا نکنم. از بس انسان شریف و لطیفی بودند. روحشون شاد تسلیت به رهبر فرزانه انقلاب و حوزه های مبارکه علمیه و همچنین مردم بزرگ اصفهان و همه ارادتمندان به آن عارف واصل.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شما در اطرافیانتون کسانی را داشتید که لکنت زبان داشته باشند؟ برخورد شما با اونا چطور بوده؟ راستی از حالشون خبر دارین؟ خوبن؟ سلامتن؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
رفقا ، بنده یک کتاب مختصر و مفید درباره اربعین نوشتم که شاید مطالعه اش خالی از لطف نباشه. فکرش نمی‌کردم اما در طول دو هفته به چاپ بیستم رسید. خدا را شکر. شرمندم که فعلا نمیتونم در سایت برای خرید چاپی قرار بدم. چون اون بیست هزار نسخه ای هم که تولید شد به سفارش جایی بود و امروز عصر همه اش تمام شد و بردند😅 اما فایل pdf کتاب تقدیم با احترام👇🌷
کتاب اربعین، حدادپور جهرمی.pdf
5.28M
🔹کتاب اربعین🔹 ✍ محمد رضا حدادپور جهرمی مختصر برای استفاده در سفر اربعین
ضمنا اینم لینک صوتی کتاب👇 تا در مسیر اربعین بتونید با خیال راحت گوش بدید.☺️ https://shenoto.com/album/71059/اربعین-حسینی
حس میکنم قدرمو نمیدونید😏😌
برای شفای عاجل همه مریضان علی الخصوص مریض منظور ، لطفا حمد شفا عنایت فرمایید.🌷 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
بفرما👆 شروع شد دِقمون بِدن 😭
لطفا همه رفقا چه اونایی که به کربلا مشرف میشن و چه دیگر عزیزان لطفا اگه آب دستتون هست بذارین زمین و برای این هم‌گروهیمون دعا بفرمایید متاسفانه مبتلا به Hiv شدند. ان‌شاءالله به حق اباعبدالله الحسین علیه السلام خداوند به همه بیماران علی الخصوص این بزرگوار شفای کامل و عاجل عنایت فرماید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بنظرتون وایسادن در صف طولانی اداره گذرنامه برای اربعین ثواب داره؟!😉
روحشان شاد و همنشین حضرت زهرا سلام الله علیها. حاج خانم بسیار عزیزی بودند. ایشون از اولین کسانی بودند که بعد از حاج خانم بزرگی(که سایشون ان‌شاءالله مستدام باشه)، بنده را قابل منبر امام حسین علیه السلام دانستند و از من دعوت کردند که مستمر در حسینیه کوثر جهرم درس پس بدهم. یادمه روزهای اول که آنجا و به دعوت ایشون منبر میرفتم، چون با حضرت مادرم بسیار دوست و آشنایی داشتند، قرار گذاشته بودند که مادرم روبروی بنده و زهرا خانم کنار منبرم بنشینند و با مهری مادرانه، قوت قلب من باشند. هیچ وقت یادم نمیره که همیشه با قلم و کاغذ در جلسه روضه حاضر می‌شدند و بقیه را هم به نوشتن و گوش دادن و توجه دعوت می‌کردند. یادتون بخیر زهرا خانم یداللهی😭 خداوند به خواهر بزرگوارشون که همیشه خادم مجالس روضه هستند ، و به سردار یداللهی عزیز و به برادرم آقا محسن توحیدی و سایر فرزندان و بازماندگان ایشان، و کلیه خاندان گرامی یداللهی و خاندان توحیدی و سایر عزیزان، و همچنین سروران محله دشتاب علی الخصوص اعضای حسینیه مبارکه کوثر و پایگاه آل طه طول عمر بابرکت و صحت و سلامت و حسن عاقبت عنایت فرماید. لطفا همه عزیزان حاضر در کانال، جهت شادی روح این بانوی مکرم، فاتحه قرائت کنند به همراه صلوات بر محمد و آل محمد🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا