eitaa logo
دلنوشته های یک طلبه
88.9هزار دنبال‌کننده
3.1هزار عکس
604 ویدیو
119 فایل
نوشتارها و رمان های محمد رضا حدادپور جهرمی ادمین: @Hadadpour سایت عرضه آثار: www.haddadpour.ir توجه: هر نوع استفاده یا برداشت و کپی و چاپ مستندات داستانی چه به صورت ورد یا پی دی اف و ... و حتی اقتباس برای فیلم‌نامه و تئاتر و امثال ذلک جایز نیست.
مشاهده در ایتا
دانلود
ی مشورت میخواستم با هم داشته باشیم
من باید قصه دلدادگی الهام و داود رو چطوری بنویسم که برای کسی حسرت نشه؟ میگیرین چی میگم؟
متوجهین نویسندگی چقدر سخته؟!!
برام جالب بود توی مستند غیررسمی اخیر که پخش شد حضرت آقا داشتن میگفتن مثلا لحظه وصال دو نفر که عاشقن و یا بعد مدتها بهم رسیدن توی داستان جای هنرنماییه نویسنده اس نوع نگاه اون دوتا به هم چه گفتن نگفتن، اما اکثریت ازینجا فرار میکنن!
ولی خداییش قبول دارین که اگه نویسنده داستان لیلی و مجنون یا شیرین و فرهاد هم ب فکر حسرت خوردن ناکامان بود ،الان ی پای ادبیات ایران لنگ میزد؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⛔️ قابل توجه ادمین ها و مشاغل خُرد و کلان طرح تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان (تبلیغ قبل از انتشار رمان) با عرض معذرت، به علت محدودیت ظرفیت، فقط ۶۰ الی ۷۰ بنر پذیرفته می‌شود و اولویت با عزیزانی است که زودتر ثبت کنند. لطفا به صفحه شخصی مراجعه فرمایید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از دلنوشته های یک طلبه
haddadpour - 12.apk
26.32M
نسخه جدید آپ آثار حدادپور جهرمی را از اینجا دانلود کنید👆 ✔️ اعضای محترم انتشارات حداد نسخه جدید آثار حدادپور جهرمی را دانلود کنید و از فضای جدید و امکانات بروز آن بهره‌مند شوید☺️ بعلاوه این که مشکلات نسخه قبلی در نسخه جدید مرتفع شده و لذا با خیال راحت نسخه قبلی را حتما حذف کنید و نسخه جدید را نصب نمایید. ☺️ 🔺 شما عزیزان می‌توانید با خرید اشتراک سه و شش ماهه، از مطالعه آنلاین تمام کتابها برخوردار شوید. همچنین میتوانند به جای خرید اشتراک، کتاب مد نظر خود را به صورت اعتبار 6 ماهه خریداری نموده و مطالعه نمایند. 🔺 کتب غیر چاپی قبلی به صورت دائم فعال و در دسترس خوانندگان خواهد بود. 🔺 سوابق خرید و کتب خریداری شده به مرور زمان در چند روز آینده به سامانه جدید منتقل شده و به راحتی در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت. 🔺لطفا حتما این نسخه را نصب کنید و تا یک هفته آینده، اگر به مشکلی برخوردید به این آیدی 👇 پیام بدید تا در نسخه نهایی که ان‌شاءالله هفته آینده ارائه میشود، تمام مشکلات آپ برطرف گردد👇 @Mahanrayan1 باتشکر از همراهی شما🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به این👆 بیانات رهبر فرزانه انقلاب دقت کنید. قضیه مربوط به دوره احمدی نژاد و لاریجانی است اما نکاتی که آقا فرمودند، تا قیامت کاربرد دارد. رییس یک قوه را به استناد یک اتهام ثابت نشده‌ای در ... 👈 چه قیامت سخت و بدی خواهند داشت افرادی که خلاف سیره و نظر آقا مخصوصا در هفته های قبل عمل کردند. @Mohamadrezahadadpour
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هفته ی گرامیداشت شهدا گرامی باد🌷🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✔️ تحلیل فعال اصلاح‌طلب از شکست پروژه تحریم‌ انتخابات؛ حمیدرضا جلالی‌پور در گفتگو با هم‌میهن: برآورد من این است که بعد از انتخابات و در انتخابات ۱۴۰۴ هم بخش بزرگ‌تری از جبهه و اصلاح‌طلبان و میانه‌روها به سمت تقویت میانه (به‌جای قطبی‌سازی) و روزنه‌گشایی تدریجی و جدی‌گرفتن مداخله انتخاباتی حرکت می‌کنند و بخش دیگری هم که از امکان اصلاح ناامیدند، به انواع گذارگرایی گرایش شفاف‌تری پیدا می‌کنند. امیدوارم هاضمه جبهه اصلاحات برای پذیرش و پوشش تکثر افزایش یابد. همچنین امیدوارم کسانی که به گزینه‌های فرااصلاحی و گذارگرایی متمایل می‌شوند، لااقل نخواهند ذیل نام اصلاحات چنین کنند؛ چون آینده نهادهای اصلاح‌طلبان و ظرفیت گشایش‌گری مصلحانه‌شان را با مشکل مواجه می‌کنند.
✔️ انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان؛ وزارت اطلاعات اعلام کرد: در پی ۱۴ ماه تحقیقات پیچیده‌ اطلاعاتی بزرگترین شبکه‌ سازمان‌یافته‌ قمار و شرط‌بندی اینترنتی که توسط مبادی مستقر در خارج از کشور مدیریت و راهبری می‌شد، شناسایی و منهدم گردید. این شبکه که توسط باندهای مرموز مستقر در انگلستان تأسیس و هدایت می‌شد، توانسته بود مبالغ کلانی از سرمایه‌های ریالی و ارزی کشور را با استفاده از ۳۵۰۰۶ حساب و ۱۲۰۰ درگاه بانکی اجاره‌ای و ۵۴ سایت بزرگ قمار و شرط‌بندی در اختیار بگیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پس از استقبال کم‌نظیر شما عزیزان از انتشار رمان های و شما دعوتید به مطالعه رمان👇 🔹 (شرح دلدادگی الهام و داود) ⏰ قرارمان از شب اول ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۰:۳۰ لطفا این خبر را برسانید به ؛ 🔺همه دمِ بخت‌ها 😍 🔺دختر پسرهای جوانِ تازه عقدکرده 😉 🔺خانواده هایی که بچه دم بخت دارند☺️ 🔺 و یا حتی هر کسی که حال دلش خوب نیست و لحظاتی اشک و لبخند میخواهد 😢😊 🔺هر کس از عشق با خبر است 🔥 🔺و یا عاشقی و عاشقانگی بلد نیست😔 🔺و هر آنکس که برایتان عزیز است و دلتان می‌خواهد دقایقی در خلوتش بنشیند و دو کلمه از عشق بخواند❤️‍🩹 🔻 علی الخصوص به طلبه‌های تازه ازدواج کرده💞 🔻و اعزه روحانی که در ایام تبلیغی به آنها بسیار سخت گذشته و حس می‌کنند کسی حواسش به آنها نیست 🌷 قدمتون بر چشم دعوتید به حال خوش و گاهی لبخند و جرعه‌ای اشک ✍ کانال @Mohamadrezahadadpour
لطفا شما هم در ثواب نشر این بنر👆 کوشا باشید و به ارسال کنید تا ماه رمضان، به خوشی و عافیت دور هم باشیم.
مگه چه خبره؟! بعضیا این همه حاشیه فعلا فقط درباره بنرش ایجاد کردن اینا به قصه و متنش برسن میخوان چیکار کنن؟!😂😂
بابا جان، دختره حلقه داره 👆 کسی هم دور و برشون نیست اخونده هم تازه از راه رسیده مال یکی از سکانس های داستانه که دوران عقدشون هستند داداش اینا که دیگه توضیح نداره!! حلقه به اون گندگی نمیبینن 😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
😍 وعده ما 👇 سه شنبه ۲۲ اسفندماه ساعت ۲۰:۳۰ فصل سوم رمان قدمتون بر چشم👇 @Mohamadrezahadadpour
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
احسنت ☺️