eitaa logo
دلنوشته های یک طلبه
89.6هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
519 ویدیو
112 فایل
نوشتارها و رمان های محمد رضا حدادپور جهرمی ادمین: @Hadadpour سایت عرضه آثار: www.haddadpour.ir توجه: هر نوع استفاده یا برداشت و کپی و چاپ مستندات داستانی چه به صورت ورد یا پی دی اف و ... و حتی اقتباس برای فیلم‌نامه و تئاتر و امثال ذلک جایز نیست.
مشاهده در ایتا
دانلود
✔️نماینده رژیم نامشروع اسرائیل: از دیشب با ۶٠ تن مواد منفجره به ما حمله کردند الان شما نشستید فقط محکوم می‌کنید؟  اسرائیل خوستار استفاده از مکانیسم ماشه علیه ایران شد.
🔻دارم فیلم هناس از شبکه ۲ میبینم. چقدر قشنگ ساخته نشده چقدر کلیشه است چقدر فیلنامه نداره حس میکنم چند تا بچه مسجدی نشستند کنار همدیگه و از قضا یه چیزی نوشتند و فقط هدفشون ادای دین بوده و یهو گفتن همینو بسازیم و رفتند دنبال اسپانسر! اینا به کنار، من تعجب می‌کنم که همسر بزرگوار شهید، چطور راضی به تصویر کشاندن چنین چیزی از خودشان شده اند؟! بگذریم. سخن بسیار است. روح شهدای دانشمند و عالیقدر شاد.
✔️نماینده رژیم اسرائیل: ایران چند هفته با بمب اتمی فاصله دارد.
✔️ آغاز سخنرانی نماینده ایران در سازمان ملل: بر اساس قوانین جهانی اقدام نظامی دقیق انجام شد/به غیر نظامیان حمله نکردیم/آمریکا، انگلیس و فرانسه چشم خود را در برابر واقعیت بستند. / ریشه اتفاقات در منطقه را نادیده گرفتند/ اسرائیل با پوشش و دفاع آمریکا در غزه حملات گسترده انجام می‌دهد و نسل‌کشی می‌کند/دو هفته قبل حمله‌ای را به جمهوری اسلامی کردند/بیانیه دادیم و اعلام کردیم از حق خود استفاده می‌کنیم/درخواست کردیم اقدام اسرائیل محکوم شود و تصمیماتی علیه اسرائیل گرفته شود اما این اتفاق رخ نداد.
✔️ ادامه سخنان نماینده ایران: حق داشتیم از خود دفاع کنیم/ریشه اتفاقات منطقه اقدامات اسرائیل در منطقه است/سکوت جامعه جهانی در برابر اسرائیل فقط باعث جسور شدن اسرائیلی‌ها شد/اسرائیل هیچ احترامی برای قوانین جهانی قائل نیست/اسرائیل اقدامات تروریستی زیادی علیه غیرنظامیان ایرانی انجام داد/اسرائیل مورد حمایت آمریکا است/هشدار می‌دهیم در مورد اقدامات اسرائیل/حداکثر خویشتنداری را انجام دادیم اما دیشب زمان آن رسید که اسرائیل بهای کارهایی که انجام داد را دریافت کند.
✔️👆رژیم اسرائیل شاگرد لوس و ننر مدرسه‌ای بود که به لطف حامیانش، کسی مقابل ناهنجاری‌هایش نمی‌ایستاد تا جایی که مدرسه را هم به آتش کشید. این بچه ناهنجار و خطرناک باید تنبیه می‌شد تا نظم به مدرسه برگردد و این اتفاق افتاد.
✔️نماینده ایران: خواستار جنگ در منطقه نیستیم/اما از تمامیت ارضی کشورمان دفاع می‌کنیم/جمهوری اسلامی ایران در زمان لازم از حق خودش دفاع می‌کند/علاقه‌ای برای درگیری با آمریکا در منطقه نداریم/اگر آمریکا اقدام نظامی علیه ایران انجام دهد از حق خودمان استفاده می‌کنیم.
⛔️ رفقا این شرایط، تحلیل خاصی نداره و همه چیز روشنه. لذا تمام همت خودم را جهت اطلاع رسانی صحیح و به موقع معطوف میکنم. در روزهای آتی، اگر حرف ناگفته‌ و یا تحلیل خاصی پیش آمد، تقدیم میکنم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⛔️ تأمل منطقا اگر اسرائیل میخواست جواب بدهد، نیاز اساسی به همراهی افکار عمومی توسط امپراطوری رسانه‌ای در دنیا داشت و دیشب تمام عکس و فیلم‌های تخریب جاهایی که ایران در اسرائیل به وجود آورده بود، از همه جهت در حلق و چشم مردم دنیا میکردند تا مثلا به قول خودشان ؛ دنیا را از جنایت ایران نسبت به خودشان آگاه کنند. کمااینکه بارها نتانیاهو مدرک و کاغذ و عکس و فیلم گرفته دستش و چشم در چشم با دنیا حرف می‌زد. از این مدل عملکرد نماینده اسرائیل و آمریکا در جلسه دیشبِ شورای امنیت سازمان ملل، دو چیز برآورد می‌شود: ۱. یا کلا قصد پاسخگویی ندارند. هرچند حرفهای تند و زننده‌ای زدند. ۲. یا هنوز در کابینه نتانیاهو به جمع‌بندی نرسیدند و بین خودشان اختلاف است. به هرحال، جلسه دیشب در شورای امنیت، برای ما یک بُرد بزرگ و تاریخی بود و این را باید زد تو چشم و صورت کسانی که ادعا داشتند و می‌گفتند شما زیان دنیا را بلد نیستید و اگر ما نباشیم دو روزه شما را لولو میخوره. 👈 این را باید تاکید کنم که چون نتانیاهو در آستانه سقوط در سیاه‌چاله تاریخ است، هر کار احمقانه‌ای ممکن است انجام بدهد. حتی حمله به ایران. اما آنچه از جلسه دیشب و محتوای رسانه‌های اسرائیلی در ۲۴ ساعت اخیر به دست می‌آید، همان مطلبی است که عرض شد. ✍ کانال @Mohamadrezahadadpour
✔️رسانه اسرائیلی معاریو: ایران مدت ها قبل از حمله پیروز شده بود و پاسخ آن اهمیت نمادین داشت زیرا با عقلانیت مطلق عمل می کند و ما باید از درایت آن درس بگیریم./المیادین