eitaa logo
- ژیهات
1.5هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.7هزار ویدیو
4 فایل
من؟ دلم توی حرم جامونده. « دلتنگی اسم دومم شده و کربلا، نشونه‌ی اصلیمه » دلبر ما از نظر دور است ، از دل دور نیست. وطن دوستی که حوصله وطن فروشا رو نداره. [ همون مخاطبِ خاص سابق ]
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از Backstage
و ما همیشه در آغاز و پایان گفتیم اللهم احفظ قائدنا‌ الامام‌ خامنه‌ای♥️
-
- ژیهات
-
جنگ بشه ، دنیا به آخر برسه هرچی بشه من تورو ول نمیکنم.
هدایت شده از دیالوگ؛
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردم ایران،کمک میخواستین؟! کمک های آمریکا رسید!
-
- ژیهات
-
عمرم رو عمرت آقا(:
اینک شما و وحشت دنیای بی‌علی ..
هدایت شده از ریح
روضه شنیدیم و روضه دیدیم. شادی کنید و حرامزاده بودن خودتون رو ثابت کنید.
هدایت شده از کانال علی طیبیان
حضرت آقا در بیت حضور داشتند و بهشون گفتند از بیت خارج بشید، اما حضرت آقا فرمودن وقتی مردم و خانواده‌هاشون زیر آتش دشمن هستند چرا من باید برم توی پناهگاه؟ هم اکنون، صدا و سیما
این‌ها چه می‌گویند آقای خامنه‌ای؟ این بیانیه‌ها را برای که صادر می‌کنند؟ این نوار مشکی کنار تلویزیون به چه مناسبت است؟ این سیاه‌پوشان آواره، چه از جان خیابان می‌خواهند؟ ظاهراً کسی شهید شده. خب پس چرا پیام تسلیتی از شما نمی‌خوانند؟ چرا میکروفون به‌دست و ایستاده با زمینه آن پرده آبی در قاب تلویزیون نیستید؟ مگر نه اینکه صاحب عزای هر شهید، شما بودید. مگر نه اینکه پدر دختران یتیم شهدا شما بودید. تابوت‌های پرچم‌پیچ شهیدان را چه‌کسی نماز بخواند؟ این‌ها ساده‌اند. باورکرده‌اند که شما رفته‌اید. مثل شب عاشورای امسال که بعد از شایعه شهادت، ناگهان سروقامت و سیاه‌پوش، از آن درب کناری حسینیه وارد شدید و دست بلند کردید و جماعت متحیر فریاد کشید، باز وارد خواهید شد. ما منتظریم. زودتر بیایید آقای خامنه‌ای. «مهدی مولایی» https://eitaa.com/m_molaie110
باور نمی‌کنم که نفس میکشم هنوز یک عمر پس چرا به تو گفتم فدایی‌ام؟