eitaa logo
سید محمد رضایی | آموزش مداحی منادی🇮🇷
4.5هزار دنبال‌کننده
530 عکس
233 ویدیو
16 فایل
سلام سید‌محمد‌رضایی هستم. اینجا بهت کمک می‌کنم بسادگی صدات رو بسازی و تبدیل به یک مداح حرفه‌ای بشی🌹 آموزش تخصصی ۰ تا ۱۰۰ : 🎙صداسازی 🤲دعاخوانی 🎤نوحه‌خوانی 🥺روضه‌خوانی 👨‍🏫فن بیان بابیش‌از۲۰ سال‌سابقه‌مداحی‌🏆 راه ارتباطی با من: 👇 @Admin_madahi
مشاهده در ایتا
دانلود
‌‌‌‌ ●━━━━━━─────── حلول ماه محرم حلول ماه حسین است نگاه کن همه جا پرچمِ سیاهِ حسین است به رخ بِکش همه جا با غرور ،حب وطن را وطن همین وطنی که قرارگاهِ حسین است علم کِشان حسین اید در این زمانه بنازید به رهبری که همه عمر در پناه حسین است به شرق و غرب در آینده احتیاج نداریم نیازِ کشورِ ایران فقط، نگاهِ حسین است در این میانه که یک عده وارثانِ یزیدند خوشا به حال زُهیری که در جناحِ حسین است فدائیان ولایت سزاست چشم بدوزند به نافع ابن هلالی که در سپاهِ حسین است مُسجّل است جز او کشتی نجات ندانند مسلّم است فقط راه راست راه حسین است گناهکار ولیکن امیدوار رسیدم تازه از فردا غم‌های عالم رو دلمون جمع میشه چون صدای ناله ی مادرش تو عرش بلند میشه هنوز مادرش پیراهن حسین و به ساق عرش آویزان نکرده یه صدایی میزنه بُنیّ قَتلوکَ....اومدن دیدن آقاجانمون ولی نعمتمون حضرت رضا دارن سیاهی عزای حسین رو نصب می کنن.. مسلم هی دست رو دست میزد یه نگاه کرد گفت: چرا داری گریه میکنی گفت:من نامه نوشتم بیا..هی می‌اومدن میگفتن: مسلم بهش بگو بیادا..درختامون میوه داده، جوی آبها روانه، شنیدیم خدا تازه یه پسر بهش داده، شنیدیم یه شیر خواره داره بگو هوای کوفه خوبه گفت حسیـــــــن : ترسم این نیست سفیرِ تو سرِ دار رود ترسم این است رقیه سر بازار رود کوهی از سنگ سر بام ببینی! چه کنم؟؟ دخترت را ملاء عام ببینی! چه کنم ؟؟ ترسم این است به دل کینه تلنبار کنن خواهرت را دم بازار گرفتار کنند راضیم از تنِ من جامه به غارت ببرن راضیم دختر من را به اسارت ببرن راضیم طعنه به عالم و آدم بزنن راضیم حرمله با تیر به چشمم بزند در عوض مجلس اغیار نیاید زینب بین انظار به اجبار نیاید زینب حسین من خجالت زده ام بابت فردا جگرم سوخت ،جگر گوشهٔ زهرا ،ای داد جگرم سوخت جگر گوشه ی زهرا برگرد بابت کشتن تو آمده فتوا برگرد خیلی جناب مسلم ابن عقیل شخصیت والایی داره ،خیلی ابی عبدالله رو جناب مسلم ابن عقیل حساب میکرد..وقتی ارباب ما تو گودال خورد زمین ،وقتی کار بالا گرفت یه نفر اومد رفت به عمر سعد گفت: چرا کار و تموم نمیکنی؟ میخواستن قائله زود جمع بشه برن سراغ جایزه و زندگی شون گفت: کسی جرات نمیکنه بره تو گودال گفت: یکی رو بفرست بره کار و تموم کنه گفت: اصلا معلوم نیس زنده باشه گفت :چکار کنیم؟گفت راه حلش دست منه،یه نفر که صدای رسا داره بیان خوب داره بگو بیاد،چکار داری !!؟ گفت: داد بزنه بگه حسین میخوان به خیمه هات حمله کنن نانجیب گفت: خودم این کار رو انجام میدم عمر سعد صدا زد: حالا به خیمه هاش حمله کنید. یه وقت دیدن یه تکونی خورد تکیه داد به نیزه یه نگاه دور و برش کرد. اولین کسی که صدا زد هی میگفت : یا مسلم ابن عقیل پاشو میخوان دستهای زینب و ببندن. مسلم رو بردن داخل دارالاماره یه نگاه کرد. تو اون جمعی که دستگیرش کردن، هر چی نگاه کرد محرم تر و بهتر از عمر سعد پیدا نکرد.گفت: بیا جلو تو ما خاندان رو میشناسی میخوام بهت وصیت کنم سه تا وصیت کرد.اوج مصیبت حضرت زهرا میدونید کجا بود اونجایی بود که مادر ما میخواست به اینها ثابت کنه من دروغ نمیگم یه نگاه کرد به زهرا گفت : شاهد داری یا نه؟هی دست بچه هاشو میگرفت می‌اومد در خونه ی مهاجر و انصار در میزد از امامش از علی ش دفاع کنه ای مادر مادر..لذا عاشورا تا گفت :من پسر فاطمه ام.. همه سنگش زدن یه سنگ به پیشانی مبارک ،پیراهن عربی رو بالا زد.. یه دختر سراغ دارم رفت تو گودال یه نگاه کرد دید عمه جانش دو زانو نشسته صدا زد عمتی، هذا نعشُ من؟یه نگاه بهش کرد بغلش کرد آروم تو گوشش گفت :عزیزم این بدن بابایِ من... ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ
‌‌‌‌‌‌‌ ●━━━━━━───── «شُکْراً یا أباعبدالله» بازم محرم رو دیدم ...«شُکْراً یا أباعبدالله» شعر محتشم رو دیدم ...«شُکْراً یا أباعبدالله» حالم عوض شد وقتی که تعویض پرچم رو دیدم ...«شُکْراً یا أباعبدالله» ...«شُکْراً یا أباعبدالله» هر روز من با تو سر شد ...«شُکْراً یا أباعبدالله» توو روضه‌هات چشمم تر شد ...«شُکْراً یا أباعبدالله» یک سالِ دیگه آقا جان عمرِ نوکریم بیشتر شد ...«شُکْراً یا أباعبدالله» ...«شُکْراً یا أباعبدالله» بازم عزادارت میشم ...«شُکْراً یا أباعبدالله» حیرون بازارت میشم ...«شُکْراً یا أباعبدالله» هر یاحسینی که میگم بیشتر بدهکارت میشم ...«شُکْراً یا أباعبدالله» ...«شُکْراً یا أباعبدالله» من بی قرار تو هستم ...«شُکْراً یا أباعبدالله» خدمتگذار تو هستم ...«شُکْراً یا أباعبدالله» کاری ندارم به هیچ کس دنبال کارِ تو هستم ...«شُکْراً یا أباعبدالله» ...«شُکْراً یا أباعبدالله» من ریزه خوار این شاهم ...«شُکْراً یا أباعبدالله» سینه زن این درگاهم ...«شُکْراً یا أباعبدالله» چی بهتر از این یک عمره عبدِ اباعبداللهم ...«شُکْراً یا أباعبدالله» ...«شُکْراً یا أباعبدالله» ای بهترین شاه دنیا ...«شُکْراً یا أباعبدالله» راهم دادی توو روضه ها ...«شُکْراً یا أباعبدالله» کاش تو لیست زوارت هم بنْویسه اسمم رو زهرا ...«شُکْراً یا أباعبدالله» ...«شُکْراً یا أباعبدالله» حتماً آقا وقت مرگم ...«شُکْراً یا أباعبدالله» وقتی خزون میشه برگم ...«شُکْراً یا أباعبدالله» میای با اباالفضل من هم می‌افتم به پات و میگم ...«شُکْراً یا أباعبدالله» ...«شُکْراً یا أباعبدالله» ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ
زمان: حجم: 210.1K
‌‌‌‌ بازم محرم رو دیدم ... شکرا یااباعبدالله... ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ
‌‌‌‌ ●━━━━━━───── اول شهید ،اول قتیل صلی علیک ، یابن عقیل آقای کوفه ای ماه روشن شبهای کوفه جا پای گریته هرجای کوفه روضه بخون برا،تنهای عالم تنهای کوفه حسین.. اهل و عیالت و اسیر نکن برگرد تنت و قسمت حصیر نکن برگرد زینب و با سنان و با شمر دیگه هم مسیر نکن برگرد 《حسین برگرد》 حاجی من ، حجت قبول کوفه نیا ، سبط الرسول این روزگار روضه گرفتم از دارالاماره این کوفه حرمت مهمون نداره اینجا باید بری یا بین گودال یا رو قناره حسین… گل های باغ تو خزون میشن برگرد کشته ی زخم زبون میشن برگرد فرقة بالعصا برای کشتنت جوون میشن برگرد 《حسین برگرد》 آب از سرم ، رد شد ولی دلشورمه ، بنت علی تنهای تنها وای از حرمله ها جای حسن ها از سنگ دستای این پیرزن ها وای از خارجی نسبت دادن و از تهمت زدن ها حسین.. الان کوفه رو نگاه نکن برگرد روز زینبت رو سیاه نکن برگرد برای دخترت یه خرابه رو قتلگاه نکن برگرد 《حسین برگرد》 ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ
4_5850607779210863376.mp3
زمان: حجم: 3.4M
‌‌‌ اول شهید، اول قتیل... ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ
‌‌‌ 🔻 برنامه شب اول محرم 📌 با حضور حجت‌الاسلام جنتی‌محب و کربلایی سید محمد رضایی 🚩 یازده شب مجلس حماسه خوانی حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام @monadi_school ‌‌‌‌
‌‌‌‌ مجلس عزاداری دهه اول محرم با مداحی: کربلایی سید محمد رضایی تاریخ: ۱۴۰۵/۰۳/۲۶ مکان: اصفهان، چهارباغ خواجو، روبروی کتابخانه ابن مسکویه، مجموعه فرهنگی عرشیان. @monadi_school ‌‌‌‌‌
‌‌‌‌ سلام و احترام عزاداری‌هاتون قبول 🤲 اشعار و‌متن روضه خدمتتون ارسال میشه.👇 ‌‌‌‌‌‌
●━━━━━━─────── صاحب عزا، سلام به شال سیاه تو قربان روضه ها و دم و اشک و آه تو ای منتقم بیا، تو امیدی به جان ما این کشور است، مُلک تو و در پناه تو مانند حُر دوباره به سوی تو آمدم باشد که سر به راه شوم، سر به راه تو ای وارث ردای حسینی بیا بیا خود را کشانده ام برسم تا سپاه تو هرکی آرزوشه به آقاش بگه دست مرا بگیر و ببر سوی کربلا من آمدم که جان بدهم با نگاه تو روضه بخوان برای جهان روضه خوان تویی ما را نمانده است توان روضه خوان تویی از لحظه ای بگو که امامی غریب ماند از آن مسیح خسته که روی صلیب ماند مرحوم ابی مخنف میگه هفتا اسب هفتا مرکب عوض کردن اما قدم از قدم برنداشت. ابی عبدالله فرمود: یه نفر بگه این جا کجاست؟نه این که نمیدونست کجاست؟حضرت میخواست حجت بر همه تمام بشه همه با گوش خودشون بشنون والا اسم کربلا و خاک کربلا برا آقا آشنا بود. بیست و یک سال قبل عاشورا با پدرش از صفین برمی‌گشت دید پدرش از اسب پیاده شد خاک و برداشت گریه کرد شنید باباش هی به این خاک میگه اینجا خون حسینم و میریزن هذا ارض کربلا..نوزاد بود مادرش کنار گهواره داشت گهواره تکون میداد پیغمبر وارد شد دید فاطمه داره براش لالایی میخونه... این دل تنگم عقده ها دارد گوییا میل کربلا دارد لذا تا شنید اسامی مختلف رو گفت نینوا، شاطی الفرات، قادسیه، قاضریه، تا رسید به نام کربلا تا پیره مرد گفت اینجا کربلاست فبکی الحسین دستش رو آورد بالا فرمود:" انا لله و انا الیه راجعون، اللهم انی اعوذ بک من الکرب والبلا"پیاده شد با دست اشاره کرد فرمود: این جا همون جایی که باید شترها زانو بزنن بار بندازند. اینجا همون جاست که مردامون و میکشن،خونمون و میریزن.. یه جمله فرموده گفتم خدا کنه این جمله رو رباب نشنیده باشه"ههنا مذبح اطفالنا" آی علی لای لای."ههنا هتک حرمتنا وسبی نسائنا"یه نفر بلند شه به من بگه این جمله چه معنایی داره؟وسبی نسائنا این جا همان جاست که نامحرم ناموس ما رو میبیره به اسارت تا گفت و سبی نسائنا شاید یهو نگاش افتاد به زینب برات بمیره داداش.دستور داد به ابالفضل خیمه ها رو زدن،خیمه ی اهل حرم رو تو گودی زدن تا صحنه ی جنگ رو نینن زن و بچه یه جوری گفت خیمه بزنید دور این زنها نیزار باشه فقط یه راه باشه برا رفت و آمد کسی زن و بچه امو تهدید نکنه.امشب روضه، روضه ی نگرانی دو نفره که همه‌ی عالم و بیچاره کرده روضه و غمشون.امام سجاد تو مسجد شام فرمود: بابای من و نگران کشتن،نگران بود حسین.نگران خودش؟ نه والله. اگه نگران خودش بود که لحظه آخر نمی‌گفت "رضاً برضائک" نگران زن و بچه و ناموسش بود،زینب هم نگران بود فقط نگران حسینش بود.وقتی خیمه ها رو زدن دستور داد همه ی بنی هاشم جمع شن تو خیمه ی خودش زنها اول از همه آمدن،زینب آمد، رباب آمد،کلثوم آمد، سکینه آمد،نجمه آمد،همه آمدن تو خیمه خود حضرت رفت روی بلندی اینجا مرحوم سید نقل میکنه میگه یه نگاه به زن و بچه اش کرد.تا نگاه به اهل بیتش کرد باز هم گریه کرد"فنظر الحسین الیهم و بکاء" بعد دستش رو آورد بالا شکوه کرد به خدای خودش "اللهم انا عشیره نبیک" خدایا ما اهل بیت پیغمبر توایم."قد اخرجنا وتردنا من دیارنا"خدایا ما رو از خونمون بیرون کردن ما رو آواره ی بیابونها کردن ما بیابون نشین نبودیم این زن و بچه صحرا نشین نبودن. چند روز اینها تو راه بودن از هشتم ذیحجه راه افتادن تا دوم محرم.. این زن و بچه تو این گرما و آفتاب ..تا رسیدن دیدن همه با سر نیزه وایستادن اینجا کجاست بابا؟ این خواهر و برادر کنار هم بودن خیلی سخت گذشت به زینب ،اومد دید کنار خیمه ابی عبدالله داره شعر میخونه، زمزمه میکنه با خودش "یا دهر اف لک من خلیل" داداش این حرفهایی که میزنی بوی مرگ میده،نکنه ایمان پیدا کردی این سرزمین جداییه؟ فرمود آره زینبم هم همونجاست تا شنید از حسین اینجا همون سرزمینیه که من و از حسین جدا میکنه.نوشتن زینب تو صورتش لطمه زد "ولطمت علی وجهها"یه ضجه زد افتاد جلوحسین رو زمین آی حسین. نوشتن ابی عبدالله سر خواهرو بغل کرد رو صورتش یه ذره آب پاشید آرومش کرد.زینبم آروم باش زوده الان گریه کنی. هنوز حسینت زنده بود فقط شنیدی حسینت و میخوان ازت جدا کنن از حال رفتی.چه حالی داشت اون ساعتی که اومد بالای تل زینبیه یه نگاه کرد دید بالای بلندی ازدحام صد حرامی دور یک بیت الحرام حمله ور بر کعبه دید اصحاب فیل دشتی از نمرود گِرد یک خلیل کعب نی ها گرد کعبه در طواف سنگ ها آماده ی این اعتکاف آیه های عاشقی تفسیر شد خنجری با حنجری درگیر شد خواهری گفتا به قربان سرت بانویی گفتا بمیرد مادرت با اشاره حرفها میزد حسین پیش زینب دست و پا می‌زد حسین ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ
‌‌‌‌‌ ●━━━━━━───── پرچم عزاته رو شونم - پای سفره ی تو مهمونم باز محرم اومد باز گریه - اشکامو می بینی می دونم باز هلال غم ابی عبدالله پرچم و علم ابی عبدالله شعر محتشم ابی عبدالله، حسین منشا حیات ابی عبدالله کشتی نجات ابی عبدالله جون من فدات ابی عبدالله، حسین خوشبختم با، علمت ۳ دست ما و ، کرمت ۳ .................. پرچمت پناه افلاکه ـ چشم من براتو نمناکه روضه خون داغت جبریله ـ روضه ی تو فوق ادراکه مست ترتبم ابی عبدالله پای سفره تم ابی عبدالله اوج حاجتم ابی عبدالله ، حسین بهترین مسیر ابی عبدالله عشق بی نظیر ابی عبدالله دستامو بگیر ابی عبدالله ، حسین دنیای من ، حرمت ۳ دست ما و ، کرمت ۳ ........................................ صاحب اللوائی یا عباس - پرچمت تا آخر پا بر جاس روزی مونو دادی توو روضه - بی تو نوکری مون بی معناس ساقی حرم یا ابوفاضل صاحب کرم یا ابوفاضل راه آخرم یا ابوفاضل ،قمر الگوی ادب یا ابوفاضل شیر با غضب یا ابوفاضل هاشمی نسب یا ابوفاضل ،قمر پرچمدار ، حرمه ۳ سایش روی ، سرمه ۳ ┄┄┅┅┅❅🥀❅┅┅┅┄┄ •---✾آموزش مداحی منادی 👇 https://eitaa.com/monadi_school ┄┅═✧❁🌹🥀🌹❁✧═┅┄ ♡ ‌ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ‌ˡᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ‌ˢᵃᵛᵉ ‌ˢʰᵃʳᵉ