eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
_میشه بیشتر روزمرگی بزاری _اصصصلا خوشم نمیاد روزمرگی بزارم و...😅 اتفاقا داخل جوابِِ پیامِ اون دوستمون که گفتم بعداً جواب میدم هم میخواستم اول یه توضیحی بدم در این باره حقیقتا از اینکه کانال روزمرگی بشه و نامفید بشه و همینجوری فقط دقایقی از وقت شما ها رو بگیرم خوشم نمیاد... چون در قِبالِ اون وقتی که از شما میگیرم اون دنیا قطعا مسئولم...😅 امروز هم که یکم کانال روزمرگی شد چون چند روزه حالم واقعا خوب نیست و اگه هیچ فعالیتی نمی‌کردم قطعا کانال اُفت میکرد و بعداً فعالیت های مفیدم فایده ای نداشت...:) خلاصه که شرمنده.. اگه میتونید قانعم کنید که فعالیتِ روزمرگیِ من برای شما مفیدِ ، چشم میزارم! فقط قانعم کنید😄😁
_حاجی اخبار داشت زندان اوین نشون میداد باشگاه مجهز دارن، کتابخونه دارن، کلاس موسیقی دارن، کلاس خیاطی دارن، اتاقای شیک و تمیز مرتب دارن. دقیقا باید چیکار کنم برم اوین؟😃 _ واااایی آره منم دیدم...😄 درس هم میتونن بخونن...😃 نمیدونم خویه.. منم همون موقع به این فکر کردم که چیکار باید بکنم؟ بعد یهو به این فکر کردم که چقدر از خونواده و اجتماع و... دور میشم!‌ به خصوص از خونواده! بعد داشتم قیاس میکردم که ارزششو داره؟😂 جالبه که هنوزم به نتیجه ی خاصی نرسیدم...
رفقا خدایی این سوالا چیه می‌پرسین! چارتا سوالِ پدر مادر دار و مشتی و عمیق و حسابی بپرسید، بشینیم دربارش حرف بزنیم و بحث کنیم 😁
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
_سلام اول بگم خیلی خوب درکت میکنم چون منم حالم اصلا خوب نیست و ۲روزه مدرسه نمیرم و فقط ینفر حالمو پر
_سلام ممنون که درکم میکنی🌹 ولی من مواقعی که حالم رو به راه نیست در عینِ حال خوب نبودنم هم ،همش دارم میخندم و اصن حالت بغض و ناراحتی و افسردگی و دل شکستگی ندارم😔💔😂 اینو همه میگن...😄🤝 خب حالا بریم سراغِ قسمت دوم پیامت... اول از همه بگم جوابِ من جوابِ کارشناسی شده نیست و طبق تجربیات خودمه... اول از همه اینکه گارد نگیرین در برابر چنین افرادی! نزارین حس کنن که بین شما و اونا چقدددر تفاوت هست!! اول ، باشون رفیق شین ، چرا؟چون اثری که رفیق رو آدم میزاره رو صد نفر که رفیقِ آدم نیستن نمیتونن بزارن! باشون رفیق شین و آروم آروم روشون اثر بزارین و تاثیر گذار باشین... فقط یه نکته ، خیلی خیلی خیلی باید مراقب باشین که *نیاین ثواب کنین, تازه کباب شین* ، و تازه به جای اینکه اونا رو مثل خودتون کنین ، خودتون مثلِ اونا شین!!! خیلی باید مراقب باشین که به جای اینکه شما روی اونا تاثیر بزارین ، اونا روی شما تاثیر نزارن!!! اگه ذره ای فکر میکنین که نمیتونید خودتونو حفظ کنین پس نمیخواد اینجوری تلاش کنین! بزارید حداقل خودتون یه فرد مفید برای اسلام و تشیع بمونید! دوم ، اطلاعاتتون رو خیلی ببرید بالا چنین افرادی، معمولا یکم که بهشون خط بدین، دیگه کنجکاو میشن و شروع میکنن به مباحثه کردن و اونوقت اگه شما تو زمینه ای کم بیارید و اطلاعات کافی رو نداشته باشید، اصلا جالب نیست! سوم ، یه شخصیتِ جذاب باشید براشون یه شخصیت جذاب و نمونه! اینقدر تو زمینه های مختلف نمونه باشید که شمارو اسوه ی خودشون قرار بدن وقتی تو زمینه های مختلف مثل درس و.. شما رو اسوه قرار بدن ، ناخودآگاه اعتقاداتِ شما هم براشون قشنگ میشه!! خودِ من به شخصه یه رفیق داشتم ، این بنده خدا از همه نظر تو سطح عالی ای بود از نظر درس عالی ، از نظر اخلاق عالی ، از نظر انظباط و... تو همه چی نمونه بود این بشر!!! به شخصه می‌دیدم که به واسطه ی همین درس و... چقققققدر تونست تاثیر گذار باشه!!! اونم کِی؟ تو دوره ی راهنمایی که یه سری از بچه ها تو اوجِ کله خرابی شونه!!! چهارم، وقتی خودت خرما خوردی به بقیه نگو خرما نخورن!!! اگه به کسی میخوای بگی آقا اسلام گفته دروغ نگو پس دروغ نگو ،اول خودت رعایت کن، تا حرفت اثر داشته باشه... تا وقتی خودت رعایت نکنی مطمئن باش حرفت اثری نداره پنجم، خیلی مواقع طرفِ مقابل جوریه که تو اصلا نباید مستقیم در رابطه با چنین مسائلی باهاش حرف بزنی! خیلی مواقع باید کللللی سفسطه و مغلطه و داستان بچینی که آآآآخر سر بهش بگی آقا خرما نخور!!!! پس خیلی مهمه که ببینی ظرفیتِ طرفت چقدره!!! و و و و خیلی موارد دیگه که حالشو ندارم تایپ کنم... هم سرم درد می‌کنه هم دست راستم به شششششدت درد می‌کنه و نمیتونم بیش از تایپ کنم...:)) امیدوارم این چار تا حرفی که زدم مفید باشه
_خب همینمون کم بود بین خانواده و زندان اوین گیر کنیم واقعا ام دوراهی سختیه😔😂 بعدم خب خواهرمن،من یه سوال پدرمادر دار بحث برانگیز پرسیدم گفتی بعدا حرف میزنیم خب معلومه میاییم به سبک مهران مدیری سوال میکنیم بعدش😁 _ببخشیییید جانِ دل😄 اون موقع محوِ همسرِ شهید اندرزگو بودم... بنده خدا چقدر سختی کشیده این زن...:)
_ @tabassom_137 عام حمایت خب _ عام خب بله فقط اینجوری که مشخصه شما باید از ما حمایت کنیداااا😁
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
_سلام ممنون که درکم میکنی🌹 ولی من مواقعی که حالم رو به راه نیست در عینِ حال خوب نبودنم هم ،همش دارم
ببخشید که اینقدر تومار شدا... یکم حال ندارم... حالِ اینکه جمع بندی کنم و مفید هاشو بنویسم و... رو نداشتم! دیگه مفید و غیر مفید هر چی اومد تو ذهنمو نوشتم
_ به قول خودت دیگه دارم نمیتونم😭 حس میکنم خدا اصن نمیبینتنم💔 _خدا نمیبینتت؟؟؟ خدا یه جا در مورد ماها به فرشته هاش میگه: «و لیس له غیری» +مگه به جز من کیو داره؟:))) بیشتر از این میخوای ببینتت؟:)
بچه ها یه سری سوالاتِ احساسی ای میپرسید که واقعا نیاز به نظرِ کارشناسی شده و مشاور و ... داره پس اگه من جواب دادم لطفاً به جوابِ من بسنده نکنید من در حد خودم اگه بتونم یه جوابی میدم...:)))🌹
_ دوسش دارم ولی نمی‌خوریم به هم , میگن نه ،هر کار میکنم نمیشه نزدیک یکساله با همیم..ی... چیکار کنم 🙂 _استاد پناهیان یجا گفتن که: دوست داشتنِ آدم های بزرگ انسان رو بزرگ می‌کنه... و دوست داشتن آدم های نورانی به انسان نورانیت میده... اثرِ وضعی محبوب انقدر زیاده که انسان باید مراقب باشه که مبادا به افرادِ بی ارزش علاقه پیدا کنه..!!! شاید جاش نبود الان اینو اینجا بگم... ولی قطعا نا مربوط نبوده که یهو با خوندنِ این پیام این تیکه از این سخنرانی تو ذهنم پلی شه!!! یه حکمتی داشته... می‌خوام بگم که هر کاری میکنی مراقب باش!! ببین مثلا میگما ببین مثلا حاضری خونواده تو بخاطرش بزاری کنار؟ و بعد چار سال دیگه پشیمون نشی؟ چار سال دیگه یه تف نندازی تو صورتش بگی واقعا ارزششو نداشتی!!! ازت خواهش میکنم همه جوانب رو ببین...؛) و اینکه هیچ وقت خونواده تو بخاطر کسی نزار کنار! نکته ای آخرم اینکه لطفا لطفا تو سن کم دل نبند ، یا ام اینکه اطلاعاتت رو به شدت ببر بالا!
_میگما یا میری میگیری میخوابی یا من میام میخوابونمت اعصاب نمیزارن برا آدم _ من که میدونم تو کی ای 😂 لامصب دیگه چرا میای تو ناشناس ؟ خب بیا پی وی دیگه 🚶‍♀