eitaa logo
موعود
2هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
1.2هزار ویدیو
276 فایل
🔸کانال رسمی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر «عج»🔸 🔹پایگاه اینترنتی موسسه موعود: 🔸fa.mouood.com 🔹فروشگاه اینترنتی: 🔸shop.mouood.com 🔹 ارتباط با موعود: 🔸Eitaa.com/mouood_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
🔘 ماهنامه الکترونیکی «نوعهدان» 🔸 انتشار هشتمین شماره ماهنامه الکترونیکی 📚 جهت مشاهده و دانلود به نشانی زیر مراجعه فرمایید: 🌐 b2n.ir/664358 @mouood_org
🔘 رئالیسم در تفکر اومانیسم 💠 ابتدا به تعریف رئالیسم در گذشته می پردازیم. رئالیسم یا مذهب اصالت واقع، که به اعتباری پدر آن ارسطوست، معتقد به اصالت همین عالم جزئیات و کثرات است. 💠 ارسطو معتقد بود که ایده ها اصالت دارند؛ اما مجرد و جدای از واقعیت مادی نیستند. آنها نه در عالم مُثُل مدنظر افلاطون، بلکه در همین عالم هستند و در ضمن کثرات و موجوداتی که ما می بینیم مستترند. 💠 ایده انسان یا درخت، یعنی مفهوم کلی آن و این فقط در ذهن، وجود جداگانه ای از انسان ها و درخت های خارجی دارد وگرنه در خارج از ذهن، متضمن خود انسان ها و درخت هاست. 💠 ارسطو در این عالم به واقعیاتی قائل بود که محسوس نیست. مانند عقل مجرد که برای وی به عنوان محرک اصلی موجودات، جایگاه خدا را داشتند. 🔘 رئالیسم جدید 💠 در دوره جدید، رئالیسم عبارت است از اصالت دادن به ظاهر و انکار مطلق هرچه ورای ظواهر حسی است. زیرا از آنجا که همه چیز از طریق تجربه به دست می آید و حتی حوزه عقل نیز خارج از محدوده تجربه نیست، لذا هستی و وجود عبارت است از آنچه در تجربه حسی ما آشکار می گردد و جز این، هیچ امر دیگری به عنوان واقعیت وجود ندارد. 💠 این نحوه رئالیسم که بهترین ترجمه اش «ظاهر بینی» یا «ظاهر پرستی» است، از متن اومانیسم برمی خیزد و معنایی جز اصالت هواهای نفسانی بشر ندارد. بدین معنی که هرچه در ظرف حسی «ما» می گنجد اصیل است و وجود دارد و هرچه نمی گنجد، موهوم و بی اعتبار است. 📚 « » 📬 خرید از یاران شاپ b2n.ir/74172 @mouood_org
🔘 به جاده‌های کسالت، به جاده‌های تهی خبر دهید که آن تک‌سوار در راه است کدام جمعه؟ ندانسته‌‏ام! ولی پیداست که آن ودیعه‌‏ی پروردگار در راه است ✍️ محمود سنجری @mouood_org
🔘 یاران حضرت، اند 🔹 یکی از نکات جالب و دانستنی دربارة مؤمنان این است که همواره در طول تاریخ، شیعیان به عنوان «حلال زاده» ها شناخته می شدند و حتی می‌گوید: 🔹اگر می خواستیم ببینیم کسی حلال زاده است یا خیر او را امتحان می کردیم ببینیم امیرالمومنین(ع) را در دل دارد یا خیر. 🔹 در روایات آمده است: «آنها [یاران امام] شبانه از رختخوابشان ناپدید می‌شوند و صبح در حاضر می شوند و برخی از آنها در روز روشن بر فراز ابرها راه می‌روند. آنها با ، ، لقب و دیگر خصوصیاتشان شناخته می‌شوند.» 🔹 بد نیست بدانیم که افرادی که در تاریخ با شناخته می شدند، افرادی بودند که نام پدرشان معلوم نبود. مثل جنایتکار معروف ماجرای : . 🔹 امّا معلوم است که یار امام زمان(عج), در درجه نخست می‌بایست از ولادت پاک و طاهری برخوردار باشد. به همین خاطر است که نام پدران آنها و اجدادشان نزد اهل بیت(ع) معلوم و شناخته شده است. 🔹 امیرمؤمنان(ع) می فرمایند: «من آنها را با نام، نام پدر، قبیله، لباس، اسلحه، محل اقامت و مراتب علمی و عملی‌اشان می‌شناسم....» 📚 برگرفته از کتاب « »؛ به نقل از بشارة الاسلام، ص 208. 📬 خرید از یاران شاپ https://b2n.ir/yari فراکتاب: https://b2n.ir/875768 کتابراه: https://b2n.ir/236901 طاقچه: https://b2n.ir/712806 @mouood_org
🔘 خواستم از رنجش دوری بگویم، یادم آمد عشق با آزار، خویشاوندی دیرینه دارد ناگهان قفل بزرگ تیرگی را می‌گشاید آنكه در دستش كلید شهر پر آیینه دارد ✍️ قیصر امین‌پور @mouood_org
📷 #تصویر_کتاب 📚 #قبیله_لعنت | #ایلومیناتی 📲 @mouood_org 📲 @mouood_asaar 🌐 mouood.org 🌐 yaranshop.ir
💠 معرفی کتاب قبیله لعنت 8؛ ایلومیناتی، سیزده خاندان تاجدار، سیزده خط خونین 🔹«ایلومیناتی» مخفی‌ترین شبکه ضدّخدایان و شیطان‌پرستان و مجمعی است که زیر نظر ابلیس لعین، امورات جهان را در دست گرفته‌ است و در تمامی کشورهای جهان نفوذ کرده و به صورت مخفیانه‌ای، تمامی جهان و مردم جهان را به سوی پذیرش و استقبال از چهان تک‌حکومتی با حاکمیت ابلیس سوق می‌دهد. به قول نویسنده و محقّق کتاب «ایلومیناتی، سیزده خاندان تاجدار، سیزده خطّ خونین»، دکتر شفیعی سروستانی در مقدّمه این کتاب: 🔹«ایلومیناتی»، ظهور عملی و نظری خاستگاه شیطان و لژنشینان مجامع مخفی بی‌خدا در آخرالزّمان است؛ «نظم نوین جهانی» واسپس عصیان و آشوبی فراگیر، به امید دست‌یابی ابلیس به سلطه‌ای فراگیر در ابعاد جهانی. راز همه فراز و فرودهای بزرگ در نقطه عطف‌های مهمّ تاریخ رفته، در حال گذار و سرانجام تولّد تاریخ فردا را در همین امر باید جست‌وجو کرد. 🔹ایلومیناتی مجمعی است از فرزندخواندگان ابلیس که سودای قدرت بلامنازعه و سلطنت جهانی، آنان را به بی‌رحم‌ترین مجامع تجربه شده بشری از ابتدای خلقت تا به امروز، با عزمی راسخ و انعطاف‌ناپذیر برای شوریدن بر بندگان و مؤمنان خداوند و مستضعفان عرصه زمین تبدیل کرده است... 🔹محقّق حوزه غرب‌شناسی و مطالعات فرهنگی در جلد پایانی (هشتم) از مجموعه قبیله لعنت، با معرفی نحوه بنیان‌گذاری مجمع مخفی ایلومیناتی، درباره مناسک و آداب شیطانی آنان توضیح داده و پرده از هدف غایی آنان برداشته است. «نظم نوین جهانی» با ساختار ایلومیناتی، فصول بسیاری از این کتاب را تشکیل می‌دهد تا خواننده متوجّه اهمّیت این موضوع گردد و استراتژی‌ اشرار یهود از پیاده‌سازی این عمل را درک کند. در این کتاب با کمک نمودارها و جداول سعی شده است که نفوذ ایلومیناتی در سران کشورها در تصمیم‌گیری در تمامی امور سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... آشکار شود. 🔸لازم به ذکر است که چندین فصل از این کتاب به نفوذ ایلومیناتی در ایران و معرفی چهره‌های سرشناس این مجمع در ایران اختصاص دارد. 🛍 این کتاب در فروشگاه اینترنتی یاران‌شاپ و همچنین کتاب‌خوان‌های معتبر قابل تهیه است. 🌐 لینک در فروشگاه اینترنتی یاران‌شاپ: 🔸https://b2n.ir/151758 🌐 لینک محصولات موعود در کتابخوان‌های: 🔹طاقچه: 🔸taaghche.ir/publisher/832/انتشارات-موعود 🔸taaghche.ir/publisher/835/انتشارات-هلال 🔹کتابراه: 🔸ketabrah.ir/publisher/موعود-عصر 🔹 فراکتاب: 🔸faraketab.ir/content/person/13973/موعود-عصرعج 🔹پاتوق‌کتاب: 🔸patogh.mobi/publisher/2639 📋 | 🖋️ 📚 | || 🔖 📲 @mouood_org 📲 @mouood_asaar 🌐 mouood.org 🌐 yaranshop.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘 کمپانی ترور هالیوود و یهود، بخش اول 1⃣️ وجوه مشترک و مضامین متّفق در فیلم ها کدامند؟ 🔻پاسخ این سؤال را می‌توانید در این ویدئو مشاهده فرمایید. 📚 📬 لینک خرید از یاران شاپ b2n.ir/743001 @mouood_org @mouood_multimedia
2️⃣4️⃣ 🔘 ویژگی‌های : مثل لیلی و مجنون 🔹 هیچیک از عبارات و واژگان معمول که در توصیف و در گسترة ادبیات فارسی و عربی آورده شده، افاده همه معنی مودت و عهد مودت نمی کند. جمله آنها تنها واجد مرتبه ای از مراتب مودت و بیان کننده وجه و ساحتی از وجوه آنند. 🔹 این درجه از محبت ورزیدن را تنها در میان داستان‌ها و حکایات جانسوز عاشقان نام‌آور، همچون می‌توان سراغ گرفت. 🔹 به قول گنجوی در « » همچون مجنون که در عشق لیلی نشید برمی‌کشید: آیا تو کجا و ما کجائیم؟ تو زان که ای و ما تو رائیم مائیم و نوای بی‌نوایی افلاس خزان جان فروشیم خز پاره کن و پلاس پوشیم 🔹 نزد اهل مودت حیات بی محبوب جانی، یعنی و نیستی و جان دادن در هوای ایشان، عین زندگانی است. تایید این کلام را در آیه از « کریم» می‌بینیم. آنجا که می‌فرماید: «و می پیندارند آنانی که در راه خداوند کشته شدند، مرده‌اند؛ بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.» 📚 کتاب « » اثر از مجموعه 📬 خرید از یاران شاپ https://b2n.ir/YaSin طاقچه: https://b2n.ir/206495 کتابراه: https://b2n.ir/681981 پاتوق کتاب: http://patogh.mobi/40065 @mouood_org