چای و ایوون
از خدا برات رهایی میخوام از تمام فکر ها، آدم ها.. رهآیی از بند چیزایی که هیچوقت تقصیر تو نبودن..
خداوندا پروانهٔطلایی رو حفظ کن..
درآغوشش گیر.. پروردگارا اورا در آغوش رحمتت گیر..
میدونید ستارههاینیلگون
داشتم به این نتیجه میرسیدم
خیلی از ما هیچوقت
آنچه که شایسته ست رو نمیبینیم
فقط تمرکزمون روی بدترینحالت، بدترینشکلممکن، بدترین اشتباهممکن و.. میمونه
چای و ایوون
میدونید ستارههاینیلگون داشتم به این نتیجه میرسیدم خیلی از ما هیچوقت آنچه که شایسته ست رو نمیبی
آخه چرا؟
چربعصیهامون ساعت ها روی یه اشتباه کوچیک /اتفاق تلخ متمرکز میشیم و کل روز بهش فکر میکنیم ولی به اون اندازه به اتفاق خوب کوچیک فکر نمیکنیم؟
چای و ایوون
کِی میشه اون وقت بیاد که سیرآبم کنی؟
نکنه خدایی نکرده فکرکنی من امسال تشنه نمیشم
قلبم ترک خورد از بس خشک شد جرعه آبی برسان:)))
این گلدونِشمعدونی همراه با کلوچه و چای تقدیم به شما🪴
برای دریافت کافیه لینک دیلی/کانالتون رو بفرستید اینجا: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_dl09ptm&btn=!Here.are.the.Gifts
و بعد من براتون باتوجه به حسی که ازتون میگیرم، توی پینترست کاووش میکنم و بهتون عکس یه قسمتی از خونهٔروحتون رو میدم +یکی از وسایل خونتون + لقبی که باهاش یاد شما میفتم•°
از طرف جاسمین|چای و ایوون
حالا رفتن اینجا
https://eitaa.com/yourcookies
بهم تو ناشناس بگین اگه جا موندین دیر نیست:)
هدیههای ناقابلتون رو که دارم مینویسم حس میکنم قلم نوشتاری و نوع صحبت کردنم داره برمیگرده به 120 سال گذشته-