غنچه ها چای دم کردم..
تلخ؟ یا شیرین؟
اگه چای هم تلخ بشه، یکم کلوچه داریم:)
Don't worry!
چای و ایوون
مهتاب قشنگ بود-
ای کاش تابان بماند ذهنم
که از جاهای تاریک خوشم نمیادــ
چای و ایوون
کتاب عربیکا. همیشه باید به خانه بازگشت...
باید به خونه برگردم و خودم رو پیدا کنم..
گم شدم اسرا .. گم شدم
یعنی حس میکنم همه گم شدن
نمیدونن خونشون واقعا کجاست
نمیدونن برای چی اینجان
باید پیدا کنم خونه رو، خودم رو