eitaa logo
چای و ایوون
87 دنبال‌کننده
293 عکس
18 ویدیو
0 فایل
-What about some 🍵? اینجا یه ایوونِ که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
چای و ایوون
تمامِ من.. تمامِ وجودم..
غنچه ها چای دم کردم.. تلخ؟ یا شیرین؟ اگه چای هم تلخ بشه، یکم کلوچه داریم:) Don't worry!
چای و ایوون
یکم از دیشب بخوام بگم؛
مهتاب قشنگ بود-
چای و ایوون
مهتاب قشنگ بود-
ای کاش تابان بماند ذهنم که از جاهای تاریک خوشم نمیادــ
هدایت شده از اسرا.
کتاب عربیکا. همیشه باید به خانه بازگشت...
چای و ایوون
کتاب عربیکا. همیشه باید به خانه بازگشت...
باید به خونه برگردم و خودم رو پیدا کنم.. گم شدم اسرا .. گم شدم یعنی حس می‌کنم همه گم شدن نمی‌دونن خونشون واقعا کجاست نمی‌دونن برای چی اینجان باید پیدا کنم خونه رو، خودم رو
https://eitaa.com/asra_522/8116 انشآءالله.. توکل‌همه‌ما به خدا:))
چای و ایوون
https://eitaa.com/edrakxa/5688
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا