چای و ایوون
«تو این دنیا اگه خودت میتونی کاری کنی، به دیگران متکی نباش»
خیلی یهویی توی سریال توی تلوزیون گفت؛
تفکر به مطلب شما-
خیلی دلم میخواد تکتکتون رو ببینم..
انشآءالله اربعین، بین الحرمین ارباب-
*بغض