3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الهي كيف أخيب
خدای من چگونه ناامید شوم
وَأَنتَ أَمَلَى ؟!
در حالی که تو امید منی؟!
اَحــوالاتِ ܩَنــــღ🌱
الهي كيف أخيب خدای من چگونه ناامید شوم وَأَنتَ أَمَلَى ؟! در حالی که تو امید منی؟!
میگن وقتی سجده میکنی،
فکر کن سرت رو روی پای خدا گذاشتی..
از وقتی شنیدم دیگه دلم نمیخاد سر از سجده بردارم:)
اَحــوالاتِ ܩَنــــღ🌱
• ⛅️🌲 امروز آسمون تصمیم گرفته ورژن دلبر خودشو نشون بده🥺😍
آسمان با دیگران صاف است و با ما ابر دارد
میشود روزی صفا با ما هم اما صــبر دارد
#شهریار
از لحظاتی که آرزو میکنم هیچوقت کسی دچارش نشه تموم شدن شارژ ایرپاد توی جای شلوغ و پرتنشه!🚶♀🤦♀
داشتم فکر میکردم...
دیدم تو این سالهایی که از خدا عمر گرفتم
چه تو روزای بچگی چه وقتی که بزرگ شدم
وقتایی که بحثی پیش اومده یا حرفی زده شده، تو موقعیتای مختلف
هیچکسو نداشتم که ازم دفاع کنه!
هرکاری کردم خودم کردم..
هرجایی بودم خودم بودم..
.
یه جاهایی پناه نداشتن دردش خیلی زیاده!
اینکه کسیو نداشته باشی از وسط یه لشکر گرگ درنده نجاتت بده یکم دردناکه!
واسه یه همچین روزاییِ که میگن باید قوی بودن رو یاد گرفت..!
ولی خب آدم هر چقدرم قوی و مستقل باشه گاهی نیاز داره بدور از همه چیز پشت یه نفر قایم بشه و به آغوش امنش پناه ببره:)
نکنید با آدما این کارو! نذارید بیپناه بمونن!
پناه باشید.🙃
#دل_نوشت