نمیتوان وصف زیباییات سخنی نمود ، زیرا تو زیباترینِ این جهانی. و عشق من به تو آنقَدَر نیست که فقط به تماشایت بنشینم؛ عشق من به اندازهای است که اگر نباشی ، من هم دیگر این جهان را بدون تو نمیخواهم.
من نمیدانم آیا مادرش هم او را به اندازه من دوست داشت؟ آیا کسی می تواند بفهمد که دوست داشتن او چه لذتی دارد و آدم را به چه ابدیتی نزدیک می کند؟ آدم پر می شود. جوری که نخواهد به چیز دیگری فکر کند. نخواهد دلش برای آدم دیگری بلرزد و هیچ گاه دچار تردید نشود.
فکر کنم تو همیشه جز آرزو های برآورده نشدهی من بمونی. حداقل اینجوری پیشمی مگه نه ؟
هدایت شده از 𝑺𝒖𝒏 𝒇𝒍𝒐𝒘𝒆𝒓🌻
دقیقا همونجایی که گوشیتو گذاشتی رو قلبتُ داری به دیوار لبخند میزنی ، دقیقا همونجا دیگه کارِت تمومه:)))