بغض تو گلومو سعی کردم کنترلش کنم سعی کردم اشکم درنیاد انقدری که من با این آهنگ خاطره دارم خاطرات خوب و بد:))
دیر سین کردن پیاممن واسم مثل اینه که واست حتی 🤌🏻 هم ارزش ندارم برات حالا تو هی دیر سین کن و ارزشتو پیشم هی کم و کمتر کن...