eitaa logo
میزان العلم
111 دنبال‌کننده
184 عکس
135 ویدیو
3 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم باسلام خدمت فرهیختگان معزز ان شاءالله برداشت‌های کاربردی و زمینه ساز تمدن پیشرفته اسلامی از ثقلین (کتاب الله و احادیث رسول الله و عترت طاهرین) با شما بزرگواران به اشتراک گذاشته خواهد شد. ارتباط با ادمین @myzan_124
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کشکول ناب حوزوی
سخنرانی.mp3
82.42M
🔺بیان تاریخ مختصر صهیونیسم + بیان نقشه صهیونیسم برای ایران شیعی امروز + نکات ارزنده متعدد دیگر 🎤آیت الله شیخ عباس مراسم بزرگداشت شهید نصرالله در مسجد جامع صاحب الزمان(عج) مهرآباد جنوبی تهران - ۱۱مهر ۱۴۰۳ 💎کشکول ناب حوزوی 🔻 ◾ @kashkolenab
🕎 از دین و دولت یهود... 1️⃣ فرزند صهیونیسم است، امّا نه آن صهیونیسم که امروزه از آن فقط نامی باقی‌ست. آن ایدهٔ اولیهٔ قرن نوزدهم و آغاز قرن بیستم، به‌واقع اندیشه‌ای غیردینی بود. اندیشه‌ای حتّی در مخالفت با اندیشهٔ غالب دینی یهود که قوم را مشیّت و خواست خداوند می‌دانست. آن باور راسخ و رایج در کتاب مقدّس که ضعف و عذاب قوم، حاصل روی‌گردانی آن‌ها از خدا، و خدا از آنان است، تا آن‌گاه که با تقوای قوم، خداوند بر سر لطف آید و مسیحایی دیگر از بین فرزندان داوود نزد آنان فرستد. همین امروز هم، سریال‌های یهودی را ببینید، «صهیونیست» نزد ارتدوکس‌ها هم‌چون ناسزا به‌کار می‌رود و معادل کافر است. 2️⃣ امّا یک خواست و آرمان ناسیونالیستی بود، برای ساخت یک «ناسیون»، متأثر از همهٔ این نوع جنبش‌ها در قرن نوزدهم که ملّت-دولت‌های دیگری هم ساخت و از این نظر استثنا نبود. را هم دیده‌اید که می‌گوید به «خواستهٔ صهیونیست‌ها در برپایی یک مسکن ملّی» به دیدهٔ موافقت می‌نگرد. صهیونیست‌ها قصد داشتند، خلاف باورهای دینی، یک دولت-ملّت بسازند مثل همهٔ کشورهای آن روز، که ساختند با همهٔ ابزارهای لازم برای این امر: 👈 یک دین (که بود)، 👈 یک قلمرو ملی (که باید تصرّف می‌شد)، 👈 یک زبان ملی (که باید تحوّل و توسعه می‌یافت) 👈 و البته جمعیّت متمرکز غالب (که از مهاجرت گسترده حاصل شد). 🔹 امری که در چند دهه حاصل شد. 🔸 آن همه جنگ و تجاوز و خونریزی برای پیش‌بُرد همین امر بود، بیشتر تصاحب زمین، و دست‌کم در ابتدا باورهای دینی در آن غلبه نداشت.
و هوالبصیر خاطره یک نماز تاریخینوشته بود؛ بعضی نمازها یکبار در تاریخ تکرار می‌شود جا بمانی؛ از طرف درست تاریخ جا مانده‌ای! مثل نماز ظهر عاشورا؛ مثل نماز جمعه این هفته تهران. درست نوشته بود. و ما راه افتادیم برای اقتدا به پسر زهرا ،جایی حوالی هزار و چهارصد سال بعد از ظهرعاشورا. جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳،حوالی ساعت ۵ صبح به سمت تهران راه افتادیم. در مسیر صبحانه خوردیم و به حرم امام که رسیدیم فقط اندازه یک سلام از راه دور وقت داشتیم و بلافاصله به سمت ایستگاه مترو حرکت کردیم.ازدحام جمعیت زیاد بود اما تازه هنوز ساعت ۷ صبح بود! متروی تهران که روزهای دیگر حال خوشی ندارد، امروز مملو از جمعیت حزب الله بود و صدای شعارها تونل را میلرزاند. سوار قطار که شدیم؛ هر ایستگاه به سیل جمعیت افزوده میشد.با اینکه هیچ فضای خالی داخل قطار نبود،بازهم همه با خوشرویی برای دیگری جا باز میکردند. حوالی ساعت ۸ به مصلی رسیده بودیم. جالب این است که خیلی ها از ما زودتر هم رسیده بودند! گیت ورودی به مصلی آنقدر شلوغ بود و کند حرکت میکرد که قم_تهران راسریع تر از گیت رد کرده بودیم. بالاخره پس از جان کندن های زیاد، ساعت ۹ و نیم را که نگاه کردیم وارد صحن مصلی شده بودیم. همه دنبال جای خوب بودند.ملاک جای خوب این بود که بتوانند آقا را ببینید، حتی اگر در تیررس آفتاب داغ ظهر باشند! همین یک جمله برای تصور یک جامعه ولایی کافیست. یک زاویه مناسب انتخاب کردیم که ما هم بتوانیم آقا را ببینیم. دقایقی را نشستیم تا حوالی ساعت ده، مجری پشت تریبون آمد و کم کم مراسم شروع شد. مجلس ختم سید مقاومت بود‌ و آقای ما صاحب عزا؛ قاری ها،مداح ها،شاعرها پشت سر هم مجلس را به فیض میرساندند. آیه آیه امید فتح میخواندند، بیت بیت روضه، و قصیده قصیده گریه بود که در صحن مصلی طنین انداز بود. حالا خورشید دقیقا وسط آسمان تهران بود و درست بالای سر همه ما نمازگزاران. اذان شروع شد. و هنوز دقایقی از 《اشهد ان علی ولی الله》 نگذشته بود که پرده کرمی رنگ کنار رفت، و اقا وارد شد. اجازه نداد حتی اذان تمام شود! با شوق و اشتیاق و صلابت به میدان آمد.همان مردی که تیررس تمام تهدیدهای هفته پیش بود و میگفتند در پناهگاه امن مخفی شده!! حالا زیر آفتاب تهران،در صحن مصلی و بدون هیج سقفی، جلوی میلیون ها نفر ایستاده بود. تصویر ایستادنش با اسلحه در وسط معرکه، برای نسل ما که علی مرتضی(ع) را ندیده، شاید چیزی بود شبیه به آنچه تاریخ نوشته از علی مرتضی پشتِ درِ قلعه خیبر. بسم الله الرحمن الرحیم گفت و شروع کرد. از وحدت گفت و رمز پیروزی،از شجاعت و ایثار غزه و لبنان گفت و اینکه دشمن ایران دشمن همه مسلمانان است. آقا میگفت؛ دنبال اینند که وحدتمان را نشانه بگیرند،که اگر وحدت از دست برود دشمن به پیروزی نزدیک میشود. آقا کلمه به کلمه رجز قهرمانانه میخواند و امت تکبیر میگفتند؛ میگفت وعده صادق کوچکترین کاری بود که برای تنبیه رژیم در نظر گرفته ایم، و میگفت اگر لازم شد بازهم میزنیم. نه عجولانه رفتار میکنیم و نه شتابزده میشویم. خطبه اول که تمام شد. تازه کار تاریخ شروع شد! که برود رمز کلمات ساده، اما پر از معنایش را پیدا کند. گفت؛ خطبه دوم را خطاب به همه مسلمانان اما خاصه، مسلمانان لبنان و فلسطین به زبان عربی میخوانم. یکهو خانم شمالی که کنارمان نشسته بود گفت؛( چه آقای مهربونی داریم.یتیم نوازی میکنه،میدونه لبنان داغدار رهبرغیورشه میخواد براشون پدری کنه.) راست میگفت آقا یتیم نوازی کرد. آن عرب ها که سالها سید حسن را متهم میکردند که از یک ایرانی دستور میگیرد،حالا باید تماشا میکردند که امام خامنه‌ای به عربی فصیح سید را اخ العزیز و مبعث افتخاری و درة لبنان الساطعه می‌خواند. (یک اعتراف ریز بکنم؟! چادرم را روی سرم کشیده بودم که از گزند آفتاب در امان باشم اما زیر چادر گریه پشت گریه.من سالهاست که سخنرانی های سید حسن به عربی را گوش میدادم و زبان یاد میگرفتم. حالا معلم زبانم را از دست داده بودم. آقا که گفت خطبه را به عربی میخوانم،بغضم ترکید. سید رفته بود،اما امامِ سید، هوای دل من را هم داشت.) خطبه عربی با خطبه فارسی تفاوت داشت؛ خطبه فارسی با دعوت به وحدت شروع شده بود و نشان میداد بار روی دوش مردمان سرزمین امام رضا سنگین است.. اقا میگفت هیچ وقت مقاومت را تنها نگذاشته ایم و نمیگذاریم. خط به خط حرف هایش را باید تبیین کنیم تا بفهمیم در تاریخی ترین نماز جمعه انقلاب اسلامی چه بار سنگینی روی دوشمان است. خطبه عربی اما، با سلام بر سید شروع شد. انگار که بخواهیم از لبنان تشکر کنیم و بگوییم ذبح عظیمتان قبول باشد. پیشکش به مهدی زهرا. اقا از مجاهدت های حزب الله گفت ودل سربازان سید را قرص و محکم کرد که 《اذا جاء نصرالله و الفتح.》
خطبه ها که تمام شد، نماز را قامت بستیم. مردی که میگفتند سریع آمده تا برود، سوره جمعه تلاوت کرد:) نماز عصر را اگر قبلا به شخص دیگری محول میکرد،اینبار خودش قامت بست. دقایقی برای تعقیبات نماز عصر نشست. با تربت سیدالشهدا صورتش را متبرک کرد.با اطرافیان احوالپرسی کرد و بعد رفت... حالا تاریخ مانده بود و یک صفحه بزرگ برای نوشتن از این حماسه؛ بنویسد، رزمایش ۲ میلیونی شهادت طلبی ایرانی ها؟ زن و بچه و پیر و جوان ایران اسلامی از همه جای ایران آمده بودند،علی رغم تمام تهدید ها،خطر انفجارها و ترور ها،تا بگویند عهدشان با سیدخراسانی را با خون امضا میکنند. (به آنها که زرد مینویسند؛ برای ساندیس است. بگویید حتی آب خنک هم نبود!) نماز که تمام شد؛ میلیون ها نفر به خیابان ها وحتی زیر خیابان ها پخش شدند تا از حماسه امروز بگویند. ساعتها طول کشید تا قفل مترو بازشود،تا اتوبوس ها بروند،تا ترافیک روان شود و تا ما به قم برسیم. اما شاد بودیم. که انگار سال یازدهم هجری است،و ما از اینکه علیِ زمانه را تنها نگذاشته ایم خوشنودیم:) خوش به حال ما. ✍زهرارضائی صرمی
🌟حضور امام حسن عسکری علیه السلام در جرجان (گرگان) 🔷 جعفر بن شریف جرجانی گوید: در یکی از سالها حج به جا آوردم، بعد از آن در سرّ من راءی (شهر سامرا) خدمت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام رسیدم و با من مقداری از اموال بود که شیعیان داده بودند که به امام برسانم، تصمیم داشتم از آن حضرت بپرسم که مالها را به چه کسی بدهم؟ قبل از آنکه من سخن بگویم، حضرت فرمود: آنچه با تو است به مبارک خادم من بده. گفت: چنین کردم و بیرون شدم و گفتم که شیعیان شما در جرجان سلام به شما می‌رسانند، فرمود: مگر بعد از پایان حج به جرجان بر نمیگردی؟ گفتم: بر می‌گردم. فرمود: از امروز تا صد و هفتاد روز دیگر بر می‌گردی به جرجان و در روز جمعه سوم شهر ربیع الثانی در اول روز وارد شهر میشوی. به مردم اعلام کن که من آخر همان روز به جرجان خواهم آمد "اِمْضِ راشِدا" برو به راه راست که حتما خداوند تو را و آنچه با توست، به سلامت خواهد رسانید و بر اهل و اولاد خود میرسی درحالیکه برای پسرت شریف، پسری متولد شده است. او را صلت بن شریف بن جعفر بن شریف نام گذار. وَ "سَیَبْلُغُ اللّهُ بِهِ" و به زودی خداوند او را به حد کمال برساند و او را از اولیاء ما باشد. من گفتم: یابن رسول اللّه! ابراهیم بن اسماعیل جرجانی از شیعه شما است و به اولیاء و دوستان شما بسیار احسان می‌کند و در سال از مال خود بیشتر از صد هزار درهم خرج می‌کند. راوی گفت: از خدمت آن حضرت مرخص شدم و حج گزاردم و سلامت به جرجان برگشتم در اول روز جمعه سوم ربیع الثانی به نحوی که حضرت خبر داده بود وارد شهر شدم. و وقتی اصحاب ما آمدند مرا تهنیت گویند به ایشان گفتم: امام مرا وعده داده که در آخر امروز اینجا تشریف بیاورد، پس مهیا شوید و برای سؤ ال از آن حضرت مسایل و حاجات خود را آماده کنید. پس شیعیان چون نماز ظهر و عصر گزاشتند تمامی جمع شدند در خانه من، پس به خدا سوگند که ما ملتفت نشدیم مگر آنکه ناگاه آن حضرت را دیدیم که بر ما وارد شد و ما جمع شده بودیم. حضرت اول بر ما سلام کرد. از ایشان استقبال کردیم و دست شریفش را بوسیدیم. آن حضرت فرمود: من وعده کرده بودم به جعفر بن شریف که در آخر این روز به نزد شما آیم، پس نماز ظهر و عصر را در سر من راءی(شهر سامرا) به جا آوردم و به سوی شما آمدم تا با شما تجدید عهد کنم و الان من آمدم، پس جمع کنید همه سؤ الات و حاجات خود را. اولین کسی که سؤال کرد، نضر بن جابر بود. گفت: یابن رسول اللّه! چند ماه است پسر من چشمش باطل شده است، از خدا بخواه که چشمش را به او برگرداند. فرمود: او را بیاور. حضرت دست شریف خود را به چشمهای او گذاشت و چشمهایش روشن شد. سپس یک یک آمدند و حاجت خود را خواستند و حضرت برآورد حاجت آنها را تا آنکه برآورده کرد حاجتهای جمیع را و دعای خیر فرمود در حق همگی و در همان روز مراجعت فرمود. (کتاب شریف منتهی الآمال تالیف حاج شیخ عباس قمی) میزان العلم https://eitaa.com/myzan124
هدایت شده از اشعار آیینی حسینیه
خانه‌های آن کسانی می‌خورد در، بیشتر که به سائل می‌دهند از هرچه بهتر بیشتر عرض حاجت می‌کنم آن‌جا که صاحب‌خانه‌اش پاسخ یک می‌دهد با ده برابر بیشتر گاه‌گاهی که به درگاه کریمی می‌روم راه می‌پویم نه با پا، بلکه با سر، بیشتر زیر دِین چارده معصومم اما گردنم زیر دِین حضرت موسَی‌بن‌جعفر بیشتر گردنم در زیر دیِن آن امامی هست که داده در ایرانِ ما طوبای او بَر، بیشتر آن امامی که «فداکِ» گفتنش رو به قم است با سلامش می‌کند قم را معطر بیشتر قم همان شهری که هم یک ماه دارد بر زمین همچنین از آسمان دارد چل اختر بیشتر قصد این بار قصیده از برادر گفتن است ورنه می‌گفتم از این معصومه‌ خواهر بیشتر من برایش مصرعی می‌گویم و رد می‌شوم لطف باباهاست معمولاً به دختر بیشتر عازم مشهد شدم تا با تو درد دل کنم بودنم را می‌کنم این‌گونه باور بیشتر مرقدت ضرب‌المثل‌های مرا تغییر داد هرکه بامش بیش، برفش... نه! کبوتر، بیشتر چار فصل مشهد از عطر گلاب آکنده است این چنین یعنی سه فصل از شهر قمصر بیشتر پیش تو شاه و گدا یکسان‌ترند از هر کجا این حرم دیگر ندارد حرف کمتر، بیشتر ای که راه انداختی امروز و فردای مرا! چشم‌ بر راه تو هستم روز آخر بیشتر از غلامان شما هم می‌شود دنیا گرفت من نیازت دارم آقا روز محشر بیشتر بر تمام اهل بیت خویش حسّاسی ولی جان زهرا چون شنیدم که به مادر بیشتر... بیشترهایی که گفتم از تو خیلی کمترند... ✍ 📝 | عضو شوید👇 ↳ https://eitaa.com/joinchat/525729794C288420984e
هدایت شده از حاج مهدی رسولی
80.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌« وقت پیکاره » با مدّاحی: 🗓 یکشنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ ویژه مراسم بزرگداشت فرماندهان و شهدای مقاومت ‌ 📍هیئت‌ ثارالله‌ زنجان(رهروان امام و شهدا) ⚫️ کانال حاج مهدی رسولی👇 https://eitaa.com/joinchat/2973892653C5717bf099d
هدایت شده از {تلخند طب،‌تمدن و سیاست}🇵🇸
⁉️‏اما ‎ واقعی چیست؟ 🔸در این مطلب مهم آنچه سند ۲۰۳۰ به ما معرفی می‌کند و آنچه در واقعیت است، به طور خلاصه اشاره می‌کنیم! این سند بزرگترین ‎ جهان است به عبارتی مسیر نظم نوین جهانی از سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ می گذرد. 🔻در این سند ۱۷ هدف اصلی ترسیم شده که در واقعیت هدف چیز دیگری است: 🔺هدف ۱: پایان دادن به فقر در همه اشکال آن در‏همه جا جهان ترجمه: بانک‌های متمرکز، صندوق بین المللی پول، بانک جهانی، فدرال رزرو برای کنترل همه امور مالی، ارز دیجیتال سراسر دنیا و جامعه بدون پول نقد 🔺هدف ۲: پایان دادن به گرسنگی، دستیابی به امنیت غذایی و تغذیه بهبود یافته و ترویج کشاورزی پایدار ترجمه: رفع گرسنگی با آنچه‏ نهاد بین‌المللی معین می‌کنند و دیکتاتوری رژیم غذایی 🔺هدف ۳: تضمین زندگی سالم و ارتقای رفاه برای همه در تمام سنین ترجمه: واکسیناسیون انبوه، Codex Alimentarius 🔺هدف ۴: تضمین آموزش با کیفیت فراگیر و عادلانه و ارتقای فرصت‌های یادگیری مادام العمر برای همه ترجمه: تبلیغات سازمان ‏ملل، شستشوی مغزی از طریق آموزش اجباری ز گهواره تا گور 🔺هدف ۵: دستیابی به برابری جنسیتی و توانمندسازی همه زنان و دختران ترجمه: کنترل جمعیت از طریق "تنظیم خانواده" اجباری، آزادسازی حجاب، به رسمیت شناختن LGBT و... 🔺هدف ۶: اطمینان از در دسترس بودن و مدیریت پایدار آب و فاضلاب برای همه ترجمه: تمام منابع آب را خصوصی کنید و ‏اضافه کردن فلوراید را فراموش نکنید 🔺هدف ۷: اطمینان از دسترسی به انرژی مقرون به صرفه، قابل اعتماد، پایدار و مدرن برای همه ترجمه: شبکه هوشمند با کنتورهای هوشمند در همه چیز، اوج قیمت برای رعیت 🔺هدف ۸: ترویج رشد اقتصادی پایدار، فراگیر و پایدار، اشتغال کامل و مولد و کار شایسته برای ‏همه ترجمه: TPP (پیمان جامع بلند پروازانه نسل بعد)، مناطق آزاد تجاری که به نفع منافع شرکت های بزرگ نه رعیت 🔺هدف ۹: ایجاد زیرساخت های انعطاف پذیر، ترویج صنعتی شدن فراگیر و پایدار و تقویت نوآوری ترجمه: جاده‌های عوارضی، حمل‌ونقل عمومی، حذف سفر رایگان، محدودیت‌های زیست‌محیطی 🔺‏هدف ۱۰: کاهش نابرابری در داخل و بین کشورها ترجمه: افزایش بوروکراسی دولت منطقه‌ای مانند یک اختاپوس جهش یافته 🔺هدف ۱۱: شهرها و سکونتگاه‌های انسانی را فراگیر، ایمن، انعطاف پذیر و پایدار کنید ترجمه: کنترل هوشمند همه انسان‌ها به کمک هوش مصنوعی و داده کاوی، نظارت ۱۰۰٪ بر تمامی‏زندگی رعیت 🔺هدف ۱۲: اطمینان از مصرف پایدار و الگوهای تولید ترجمه: ریاضت اجباری با قواعد که نهادهای بین‌المللی برای ما تعیین می‌کنند 🔺هدف ۱۳: اقدام فوری برای مبارزه با تغییرات اقلیمی و اثرات آن ترجمه: ردپای کربنی، مالیات/اعتبار کربن، مالیات ردپا (معروف به رویای مرطوب Al Gore) 🔺‏هدف ۱۴: حفظ و استفاده پایدار از اقیانوس ها، دریاها و منابع دریایی برای توسعه پایدار ترجمه: محدودیت های زیست محیطی، کنترل تمام اقیانوس ها از جمله حقوق معدنی از کف اقیانوس ها، کنترل کامل حیات وحش 🔺هدف ۱۵: حفاظت، بازیابی و ترویج استفاده پایدار از اِکوسیستم‌های زمینی، مدیریت پایدار ‏جنگل‌ها، مبارزه با بیابان‌زایی، توقف و معکوس کردن تخریب زمین و توقف از دست دادن تنوع زیستی ترجمه: محدودیت های زیست محیطی بیشتر، منابع کنترلی و محدودیت بیشتر برای رعیت 🔺هدف ۱۶: ترویج جوامع صلح آمیز و فراگیر برای توسعه پایدار، دسترسی به عدالت برای همه و ایجاد نهادهای ‏موثر، پاسخگو و فراگیر درهمه سطوح ترجمه: مأموریت‌های "حافظ صلح" سازمان ملل، دادگاه بین‌المللی دادگستری، مردم را از طریق بحران‌های جعلی مجبور به پناه‌جویی می‌کنند و سپس با ایجاد "حافظ صلح سازمان ملل" در هنگام بروز تنش برای به دست آوردن کنترل بیشتر بر یک منطقه، میانجیگری می‌کنند. 🔺‏هدف ۱۷: تقویت ابزار اجرا و احیای مشارکت جهانی برای توسعه پایدار ترجمه: حذف حاکمیت ملی در سرتاسر جهان، ترویج جهانی گرایی تحت بوروکراسی «اقتدار» سازمان ملل ▪️همه اتفاقات در حال وقوع و پیش رو را با این سند تطبیق دهید، تا ببنید کجا پازل در حال تکمیل است. 🆔@awake_vs_reset2 🌐 مرکز مطالعات راهبردی نظم نوین جهانی (اندیشکده فرقان): @Andishkadeh_Forghan
چه چیزهایی برای شفای همه دردها مفید است؟ # ✅ پاسخ : به روایات زیر توجه فرمایید : 1⃣عَنْ عَلَاءِ بْنِ کَامِلٍ قال: قَالَ لِی أَبُوعَبْداللَّهِ عَلَیْکَ بِالدُّعَاءِ فَإِنَّهُ شِفَاءٌ مِنْ کُلِّ دَاءٍ. 📚الکافی ج۲ص۴۷۰ علاء گوید :امام صادق صلوات اللَّه علیه به من فرمود : بر تو باد به ، چرا که آن شفای از هر درد است! 2⃣عن مُحَمَّدِ بْنِ إِسْمَاعِیلَ عن رَجُلٍ عَنْ أَبِی عَبْداللَّهِ قال: إِنَّ طِینَ قَبْرِ الْحُسَیْن شِفَاءٌ مِنْ کُلِّ دَاءٍ. 📚کامل الزیارات ص۲۷۵ امام صادق صلوات اللَّه علیه فرمود : همانا تربت قبر حسین صلوات اللَّه علیه، شفای از هر درد است! 3⃣عن أَبِی بَصِیرٍ عَنْ أَبِی عَبْداللَّهِ قال قَالَ أَمِیرالْمُؤْمِنِینَ کُلُوا مَا یَسْقُطُ مِنَ الْخِوَانِ فَإِنَّهُ شِفَاءٌ مِنْ کُلِّ دَاءٍ بِإِذْنِ اللَّهِ عَزَّوَجَلَّ لِمَنْ أَرَادَ أَنْ یَسْتَشْفِیَ بِهِ. 📚الکافی ج۶ص۲۹۹ امام صادق صلوات اللَّه علیه فرمود : امیرالمومنین صلوات اللَّه علیه فرمود : آنچه از سفره بیرون می افتد را بخورید، زیرا به إذن اللَّهِ عَزَّوَجَلَّ شفاء هر دردی است، برای کسی که قصد طلب شفاء از آن داشته باشد! 4⃣عَنْ عَلِیٍّ فِی حَدِیثِ الْأَرْبَعِمِائَةِ قال:... مَا مِنْ دَاءٍ إِلَّا وَ فِی الْحَبَّةِ السَّوْدَاءِ مِنْهُ شِفَاءٌ إِلَّا السَّامَ... 📚الخصال ص۶١٢ امیرالمؤمنین صلوات اللَّه علیه در حدیث أربعمائة فرمود : هیچ دردی نیست مگر اینکه در برای آن شفاء هست، به غير از مرگ! 5⃣عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ مُسْلِمٍ عن أَبِی عَبْداللَّهِ قَالَ: قَالَ أَمِیرالْمُؤْمِنِینَ لَعْقُ الْعَسَلِ شِفَاءٌ مِنْ کُلِّ دَاءٍ قَالَ اللَّهُ عَزَّوَجَلَّ یَخْرُجُ مِنْ بُطُونِها شَرابٌ مُخْتَلِفٌ أَلْوانُهُ فِیهِ شِفاءٌ لِلنَّاسِ وَ هُوَ مَعَ قِرَاءَةِ الْقُرْآنِ وَ مَضْغُ اللُّبَانِ یُذِیبُ الْبَلْغَم 📚الکافی ج۶ص۳۳۲ امام صادق صلوات اللَّه علیه فرمود : امیرالمؤمنین صلوات اللَّه علیه فرمود : لیسیدن عسل (با انگشت یا زبان)، شفای از هر درد است. اللَّهِ عَزَّوَجَلَّ (در سوره نحل آیه ۶۹) می فرماید : «از شکم آن شرابی با رنگهای مختلف خارج می شود که در آن برای مردم شفاء می باشد». و این عسل به همراه قرائت قرآن و جویدن کندر، بلغم را آب می کند! 6⃣عَنْ عَبْداللَّهِ بْنِ سِنَانٍ قَالَ: قَالَ أَبُو عَبْداللَّه دَاوُوا مَرْضَاکُمْ بِالصَّدَقَةِ 📚الکافی ج۴ص۳ امام صادق صلوات اللَّه علیه فرمود : بیماران خود را با درمان کنید! 7⃣عَن سَعْدَانَ عن بعض أَصْحابنَا عن أَبِی عَبْداللَّهِ قَالَ: الصَّرَفَانُ هُوَ الْعَجْوَةُ وَ فِیهِ شِفَاءٌ مِنَ الدَّاءِ. 📚المحاسن ص۵۳۶ امام صادق صلوات اللَّه علیه فرمود : خرمای صرفان همان خرمای عجوه است و در آن شفای ها دردی هست! 8⃣عن إِسْمَاعِیلَ بْنِ جَابِرٍ قَالَ سَمِعْتُ أَباعَبْداللَّهِ یَقُولُ مَاءُ زَمْزَمَ شِفَاءٌ مِنْ کُلِّ دَاءٍ وَ أَظُنُّهُ قَالَ کَائِناً مَا کَانَ. 📚الکافی ج۶ص۳۸۶ اسماعیل بن جابر گوید : شنیدم امام صادق صلوات اللَّه علیه می فرمود : آب زمزم شفای از هر درد است و گمان می کنم که فرمود : آن درد هر چه می خواهد باشد! 9⃣عَنْ زُرَارَةَ قال سَمِعْتُ أَبَاجَعْفَرٍ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِيٍّ الْبَاقِرِ يَقُولُ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ: الْحِجَامَةُ فِي الرَّأْسِ شِفَاءٌ مِنْ كُلِّ دَاءٍ إِلَّا السَّامَ 📚طب الأئمة ص ۵۷ زراره گوید : شنیدم امام صادق صلوات اللَّه علیه می فرمود : رسول اللَّه صلی اللَّه علیه و آله فرمودند : حجامت در سر، شفای از هر دردی است مگر مرگ! 0⃣1⃣عَنِ ابْنِ أَبِي يَعْفُورٍ قال قال أَبُوعَبْداللَّهِ : كُلُوا الْبَاذَنْجَانَ فَإِنَّهُ شِفَاءٌ مِنْ كُلِّ دَاءٍ 📚طبّ الأئمةص۱۳۹ امام صادق صلوات اللَّه علیه فرمود : بادمجان بخورید، زیرا شفای از هر درد است! 1⃣1⃣عَنِ الزُّهْرِيِّ في حديث عن عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ قُلْتُ و ما فَضْلُ الْهِنْدَبَاءِ قَالَ مَا مِنْ وَرَقَةٍ مِنَ الْهِنْدَبَاءِ إِلَّا و عَلَيْهَا قَطْرَةٌ مِنْ مَاءِ الْجَنَّةِ فِيهِ شِفَاءٌ مِنْ كُلِّ دَاءٍ... 📚كفاية الأثر ص ۲۴۱ در حدیثی زهری گوید : به امام سجاد صلوات اللَّه علیه گفتم : فضیلت کاسنی چیست؟ فرمود : هیچ برگی از کاسنی نیست مگر اینکه قطره ای از آب بهشت بر آن است که در آن شفای از هر درد است! 2⃣1⃣قَالَ الصَّادِقُ: قِرَاءَةُ الْحَمْدِ شِفَاءٌ مِنْ كُلِّ دَاءٍ إِلَّا السَّامَ 📚مستدرک ج۴ص٣٠١ امام صادق صلوات اللَّه علیه فرمود : قرائت سوره حمد شفای از هر دردی است مگر مرگ! ✅ اما شفای درد غیبت این است که با تضرع بگوییم :👇👇👇👇 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعَافِیَةَ وَ النَّصْر
15.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیا میدونید قیمت واقعی بنزین در پالایشگاه اراک چنده ؟؟؟ !!! 👏قیام علما در مقابل مستکبرین داخلی 💠کانال اقتصاد اسلامی«استاد قاسمی» https://eitaa.com/joinchat/3848995129Ce91ba86e04
🔰 نسخه فرزند آوری امام محمدباقر علیه السلام 💢از امام محمد باقر علیه‌السلام روایت شده که هشام‌بن‌عبدالملک، دربانی داشت که دارای مال فراوانی بود، ولی فرزندی نداشت. 🔹حضرت علیه‌السلام به وی فرمودند: آیا می‌خواهی دعایی را به تو بیاموزم که صاحب فرزند گردی؟ دربان گفت: بله. ♦️حضرت فرمود: در هر صبح و عصر، هفتاد مرتبه «سُبحانَ اللّهِ» و ده مرتبه «اَستَغفِرُاللّهَ» می‌گویی و دوباره نُه مرتبه او را تسبیح «سبحان الله» می‌گویی و تسبیح دهم را به استغفار ختم می‌کنی [یعنی بعد از دهمین «سبحان الله»، بگو «استغفرالله» و سپس این آیه را] بخوان: اِسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّماءَ عَلَيْكُمْ مِدْرارًا وَ يُمْدِدْكُمْ بِأَمْوالٍ وَ بَنِينَ وَ يَجْعَلْ لَكُمْ جَنَّاتٍ وَ يَجْعَلْ لَكُمْ أَنْهارًا. [نوح: ۱۰_ ۱۲] پس دربان این اذکار را گفت و صاحب فرزندان زیادی گشت. 💥راوی می‌گوید: من و همسرم به این روایت عمل کردیم و صاحب فرزند شدیم و به دیگر افرادی که فرزند نداشتند، آموختم و آن‌ها نیز صاحب فرزندان زیادی گشتند 📕بهجت‌ الدعاء، ص۳۴۳ کانالی متفاوت در موضوعات: 💕«ازدواج» ، «خانواده» و «جمعیت» https://eitaa.com/joinchat/1284047165Ca74c9aa859
هدایت شده از T124.ir
10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما اهالی آخرتیم ... ما قدرت‌طلب نیستیم، ما دنیاطلب نیستیم ما دنبال شهادتیم 🌐کانال خبرگزاری طب و تمدن اسلامی ایتا👇🏻 →https://eitaa.com/joinchat/3095134386C5a05e04158 تلگرام👇🏻 →https://t.me/t124ir