eitaa logo
صوفیه شناسی سید
92 دنبال‌کننده
62 عکس
76 ویدیو
9 فایل
ضد دجال @antida اخبار آخرالزمان @akharoz نجوم @zamint کتابخانه @ketabshi دانلود @danloa وهابیت @saghif شیعه12 @shie12e خانواده @ezdevaj70 صوتی ها @radiosh عربی @arabi70 اربعین @arbain70 طب @tebeseyed تفسیر @tafsirseyed حرمت غنا @mosighih
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جسارت شمس تبریزی به حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها حجت الاسلام کاشانی
همه آدما از اینکه کارهای خوبشون نمایان بشه خوششون میاد و دوست دارن. مهم اینه : نیت اصلیت از انجام اون کار مردم نباشن... وگرنه اینکه کارهای خوبتو مردم می‌فهمن و خوشحال میشی بد نیست. ❤️ امام باقر علیه السلام❤️ (این حدیث امام باقر علیه السلام خیلیا رو از وسواس فکری نجات میده)
گور پدر صوفیه که ب شیعیان خرده میگیرن این حدیث را بکوبید در دهانشان
📡 خبر | عرفان‌های نوظهور، خدای ذهنی را می‌خواهند، نه خدای واقعی حجت‌الاسلام مظاهری سیف در نشست نقد و بررسی کتاب «دست به گریبان عشق»: این عرفان‌ها(عرفان های کاذب) منکر خدای متشخص است اما مرتب درباره خدا حرف می‌زند. آنها خدای ذهنی را می‌خواهد و نه خدای واقعی؛ چون به‌دنبال تعالی نیست و فقط درصدد کسب آرامش‌است. در این عرفان‌ها خدا ابزاری برای رسیدن انسان به انسان است. مطالعه متن کامل 👉
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اولین کسی که گفته علما دشمن امام‌زمان هستند ابن عربی ملعون است
مسئله ۱۳۷۰-- در جلد ۲ ص ۵۰ به صراحت می گوید (( نماز به کعبه بعنوان دستور قرآن از قرآن در نمی آید بله فقط بخاطر اجماع حرف نمی زنم والا من توجه به قبله در نماز را قبول ندارم چون آیه -- فاینما تولوا فثم وجه الله -- بعدا نازل شده و نسخ هم نشده)) احسنت که یهودی مسلک بودن خودت را علنی کردی!! پس آیه : (( فول وجهک شطر المسجد الحرام )) را چرا نمی بینی !؟ قرآن نیست.!!؟؟ و‌ یا انّ اول بیت وُضع للنّاس للّذی ببکّه را چرا ندیدید؟! کی گفته فاینما تولوا فثم وجه الله ناظر به نسخ آن دو آیه است تا فقط بماند اجماع .!!؟ مسئله ۱۳۷۱-- در ج ۲ ص ۶۱ می گوید : تمام قرآن خواست خود خدا وانتخاب خود خدا است که به بشر چه نازل کند اما آیه حجاب و چند آیه دیگر را عمر خواسته و خدا هم بخاطر خواست عمر نازل کرده است)). پس در حقیقت آیه عمر است.!! مسئله ۱۳۷۲-- در جلد ۲ ص ۱۲۴ روایتی بنام حدیث قدسی نقل می کند :(( من ذکرنی فی نفسه ذکرته فی نفسی و من ذکرنی فی ملآء ذکرته فی ملاء خیرمنه )) که در مستدرک حاکم و اتحاف الساده و مسند احمد. در چهار جا (ج ۲ ص ۳۵۴ و ۴۰۵ و ۸۴۳۶ و ۹۰۰۱) آمده و از اسرائیلیات ابوهریره است و دیگران هم از او گرفتند که گفتیم حدیث قدسی یعنی جعلی. مسئله ۱۳۷۳-- در ج ۲ ص ۱۲۵ اولا وانمود می کند خدا مثل خورشید دیده می شود سپس مدعی است این تشبیه خدا به خورشید باعث احترام به خورشید شده و به نفع خورشید تمام شده است. مسئله ۱۳۷۴-- در ج ۲ ص ۱۲۹ می گوید امامت حجاج ابن یوسف خونخوار در نماز صحیح است. مسئله ۱۳۷۵-- در همان آدرس می گوید : اقتدا به امام جماعت خونخواری مثل حجاج به نفع مسلمین هم هست .چون پسر عمر به او اقتدا کرده بوده است. پسر عمر از حجج الله است!!! مسئله ۱۳۷۶-- در همان آدرس عبدالله ابن عمر را که به علی( ع) و دو پسر علی بیعت نکرد و دست یزید و پای حجاج را گرفته بیعت کرد از اولیاء الله معرفی می کند. مسئله ۱۳۷۷-- در همان آدرس می گوید ((هر کس به خدا معتقد باشد هر قدر خون آشام باشد می تواند در نماز ، امام جماعت مسلمین باشد. و فسق موجب سقوط از اهلیت امامت نیست.!! )) عجب !! چه قدر عاشق فاسقین!! مسئله ۱۳۷۸-- در ج ۲ ص ۶۹ این متهود نفوذی بر ضد صدها نص صریح اهلبیت می نویسد :(( خانمها می توانند امام جماعت برای آقایان باشند .)) و اکنون در غرب و شرق چنین نمازهائی خوانده می شود. مسئله ۱۳۷۹-- ابن عربی از دشمنان سر سخت امام حسین (ع) و امام صادق(ع) است. مسئله ۱۳۸۰-- تاکنون رساندیم که صوفی یعنی لشکر تربیت یافته با آیه ۶ باب ۶ انجیل متی تحریف شده مبنی بر لزوم تبدیل انسان به موجود بی نقش در حرکت اجتماعی و سیاسی جامعه با مدیریت غیر مستقیم یهود جهت خنثی کردن تاثیر فقه آل محمد. حالا اضافه می کنم : (( شیطان مستمسک خوبی بوده برای صوفی ها!! از یک طرف ابن عربی ها در ج ۲ ص ۱۴۹ می گویند مطابق آیه ۳۴ سوره بقره شیطان کان من الکافرین . شیطان کافر است و در مقابل تعداد زیادی از صوفیها که قبلا معرفی کرده ام می گویند شیطان سید الموحدین است. تا کسی نفهمد آیا به سوی شیطان برود یا نرود.))
مسئله ۱۳۸۱-- یکی از اهداف ابن عربی یهودی المسلک والمرام . مبارزه مستمر با آیه لاتدرکه الابصار است که در دهها مورد منجمله ج ۲ ص۱۵۲ اصرار دارد بگوید خدا را ابصار درک می کنند مثل درک خورشید وقت اذان ظهر( ترون ربکم کما ترون الشمس بالظهیره ای وقت الظهر.) که در معجم کبیر و اتحاف الساده ج ۳ ص ۲۱۸. وبخاری ، احمد ، بیهقی ، ابن حجر، زبیدی ، ابوحنیفه ، حُمیدی، عُقیلی، بغوی ،متقی هندی، طبرنی نقل کرده اند. مسئله ۱۳۸۲-- چون در سوره جمعه یهود به الاغ تشبیه شده و تعطیلی شنبه خنثی شده و اسلام دستور داده این سوره را در نماز جمعه بخوانید و در این سوره خطبه خواندن رسول خدا آمده ( وترکوک قائما) ابن عربی در ج ۲ ص ۱۵۸ می گوید: ((در نماز جمعه خطبه لازم نیست )).!! انسان یهودی مسلک شاخ و دم ندارد. مسئله ۱۳۸۳-- در ج ۲ ص ۱۵۸ به صراحت می گوید ما ابن الوقت هستیم هر روز یک رنگ خاص داریم. هیچ صراط ثابت مستقیم نداریم. یعنی کاملا دارای مذهب صهیونیستی . (( کل عارف من اهل الله یعمل بحسب وقته ، و نظره، ولهذاقالوا ان الصوفی ابن الوقت.)) مسئله ۱۳۸۴-- در ج۲ ص ۱۶۴ می گوید : ((اگر رسول خدا نهی از تفضیل بین انبیا نفرموده بود می گفتم کدام پیامبر افضل است )) اولا : افضل بودن رسول خدا را نفی کرد ، یعنی کسی افضل بودن پیامبر خاص را نمی داند. ثانیا : از اخفای نظرش القا می کند رسول خدا افضل نیست . ثالثا : یادش رفته (که می رسیم ) گفته پیامبری که با خدا مکالمه دارد نمی ترسد افضل است از رسولی که از ترس جبرئیل غش می کند .!! که گفتیم غشوه رسول خدا ساخته یهود است. اسلام گفته اولا رسول خدا در بالاتر از طور در معراج بدون واسطه جبرئیل یک میلیون مکالمه کرده و حکم گرفته . ثانیاً حضرت موسی (ع) مامور بوده هر روز برود کوه طور اما به رسول خدا فرمود هر جا باشی جبرئیل در خدمتت هست . ثالثا کتاب موسی موقتی و محدود به چند خانواده بنی اسراییلی بوده اما کتاب رسول خدا تا قیامت بر کل بشر است. مسئله ۱۳۸۵-- آقای خواجوی در ترجمه اش ج ۴ ص۵۳۶ در پاورقی می نویسد :(( فرقه حشویه شیعه بوده اند)) د رحالی که حشویه را یهود ساخت تا هر خرافه ای را اسلام معرفی کند که مصداق اتمش ابن عربی است.
مسئله ۱۴۵۷-- --۱-- در تورات تحریف شده فعلی شیطان و ابلیس نیست. مگر باتفسیر یک واژه در یک مورد. مسئله ۱۴۵۸-- --۲-- در قرآن کریم : درباره خطر شیطان ۷۰ بار و خطر شیاطین ۱۸ بار و خطر ابلیس ۱۱ بار هشدار رسیده است. مسئله ۱۴۵۹-- --۳-- در سوره شعراء آیه ۹۵ فرموده : و جنود ابلیس اجمعون . پس ابلیس یک لشکر داشته و دارد. مسئله ۱۴۶۰-- --۴-- عرفاء از شخص ابلیس استقبال رسمی کرده اند . مانند ، احمدغزالی، میبدی، سهل تستری، عین القضات، ابوالقاسم ، کرگانی، عطار نیشابوری، حسین هروی ، محمود شبستری ، عزالدین کاشانی ،ووو مسئله ۱۴۶۱-- --۵-- در سوره نساء آیه ۷۶ فرمود : فقاتلوا اولیاء الشیطان ، با دوستان شیطان بجنگید. مسئله ۱۴۶۲-- --۶-- آن ۱۲ عارف مذکور در بالا با بیش از۱۲۰۰۰ مبلغشان در کشورهای اسلامی علناً گفتند : ما شیطان را سید الموحدین می شناسیم. مسئله ۱۴۶۳-- --۷-- در سوره مبارکه نحل آیه ۹۸ فرمود : فاذا قرئت القرآن فاستعذ بالله من الشیطان الرجیم. حتی در قرآئت قرآن بخدا پناه ببر از خطر القائآت شیطان رانده شده. مسئله ۱۴۶۴-- --۸-- در سوره حج آیه ۵۲ آمده : (( و ما ارسلنا من قبلک من رسول ولانبی الااذاتمنی القی الشیطان فی امنیته . فینسَخ الله مایلقی الشیطان)) خلاصه در هر طرح اللهی از سوی پیامبران ، شیطان طرح خنثی سازی داشته است. مسئله ۱۴۶۵-- --۹-- در سوره نساء آیه ۱۱۹ می فرماید : (( ومن یتخذ الشیطان ولیاً من دون الله فقد خسر خسراناً مبیناً. )) خلاصه طبق این آیه شریفه شیطان دوستان باخته اند. مسئله ۱۴۶۶-- --۱۰-- در سوره جن در دو آیه آخر فرموده : فانه یسلک من بین یدیه ومن خلفه رصداً لیعلم ان قدابلغوا رسالات ربهم واحاط بما لدیهم )) یعنی در این سوره اجنه اطلاع رسانی می کنیم که شیطان مغز متفکر این قبله است تمام آیات نازله با یک اکیب بزرگ از محافظین اسکورت می شود. تا وسط آیات قرآنی آیات شیطانی القاء نشود. مسئله ۱۴۶۷-- --۱۱-- در سوره فاطر آیه ۶ فرمود : ((ان الشیطان لکم عدو فاتخذوه عدواً )) شیطان دشمن است دشمن تلقی کنید ، عرفا منجمله آن ۱۲ نفر گفتند زیربار این آیه نمی رویم و شیطان سیدالموحین ما است. مسئله ۱۴۶۷-- --۱۱-- در سوره فاطر آیه ۶ فرمود : ((ان الشیطان لکم عدو فاتخذوه عدواً )) شیطان دشمن است دشمن تلقی کنید ،عرفا منجمله آن ۱۲ نفر گفتند زیربار این آیه نمی رویم و شیطان سیدالموحین ما است. مسئله ۱۴۶۸-- --۱۲-- در سوره اعراف آیه ۲۰۰ فرمود: ((فاما ینزغنک من الشیطان نزغ فاستعذ بالله انه سمیع علیم .)) در صورت ملاحظه القائآت شیطانی بخدا پناه ببر. عرفای اصطلاحی پناه نمی برند که هیچ او را سیدِ خود می دانند . مخصوصا آن ۱۲ نفر بالا. مسئله ۱۴۶۹-- --۱۳-- در سوره اعراف آیه ۲۰۱ و ۲۰۲ آمده :(( متقین از شیطان بسوی خدا فرار می کنند و به خدا پناه می برند و برادران شیطان ، به شیطان مقام هم می دهند)) . آنچه بیان کردیم فقط و فقط درباره صوفی های تابع مکتب سقیفه است .و اما صوفی مسلکان شیعه چون فقه اهلبیت را قطب مذهب خود می دانند هرگز ، هرگز مشمول این فضای بحث نیستند .و آن بزرگواران در خط مستقیم اهلبیت بوده و هستند .
مسئله ۱۴۷۰-- --۱۴-- در قرآن کریم تحیر ، حیرانی محصول و معلول تبعیت از شیطان است. :(( کالذی استهوته الشیاطین فی الارض حیراناً. ( انعام /۷۱) و عرفان ابن عربی عرفان تحیر است که دهها بار به آن تصریح کرده است. مخصوصا در باب ۵۰ فتوحات : (( اللهم زدنی فیک تحیرا)). مسئله ۱۴۷۱-- --۱۵-- در سوره اعراف آیه ۲۷ فرموده :(( انا جعلنا الشیاطین اولیاء الذین لایومنون.)) ما خودمان شیاطین را اولیای کسانی قرار دادیم که ایمان به قرآن ندارند. و عرفاء عملاً می گویند شیطان سید موحدین است و خودشان را موحدین واقعی می دانند. مسئله ۱۴۷۲-- --۱۶-- در سوره مریم : آیه ۸۳ آمده:(( الم ترانا ارسلنا الشیاطین علی الکافرین توزّهم ازاّ.)) ما خودمان شیاطین را مامور می کنیم کفار را تحریک کنند به قول به باطل و فعل باطل و شیطان سید الموحدین صوفی ها است. مسئله ۱۴۷۳-- --۱۷-- در سوره اعراف آیه ۳۰ :(( انهم اتخذوا الشیاطین اولیاء من دون الله.)) آنها شیطان را اولیای خود خواندند بدون حرکت واقعی بسوی الله و عرفا شیطان را سید و آقا و رهبر موحدین می شناسند. مسئله ۱۴۷۴-- --۱۸-- در سوره انعام آیه ۱۲۱ و۱۴۲ و اعراف آیه ۲۰۱ و نور آیه ۲۱ ،و مجادله آیه ۱۰ و ۱۹ و مخصوصاً سباء آیه ۲۰ می فرماید : شیطان در اختیار اولیای خودش اطلاعاتی قرار می دهد .و آن اطلاعات از طرف خدا نیست از طرف شیطان است ( که خیال می کنید در اثر عرفان و تکامل نفس در سطح بالا کسب کرده اند.)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اصول انجمن معتادان گمنام؛ برگرفته از آکسفورد مسیحی . رهبانیت مسیحی‌ همان صوفیه اسلامی است میگویند فقط دلت پاک باشه تمومه گناهان را پیش کشیش و راهنما اعتراف کنید ✂️برشی از نشست «تحلیل و بررسی آموزه‌های انجمن معتادین گمنام (NA)»
مسئله ۱۵۱۶-- اما ریشه روایات تشبیه صدای جبرئیل به صدای سلسله زنگ قاطر و شتر قافله و توهین به جبرئیل پس از شناسائی متون روائی اهل سنت که بیش از ۲۰ تا ۲۵ طریق و یا منبع است از عایشه است ، بنده حقیر هم منابع را دسته بندی کرده ام و هم عایشه را شناسایی کرده ام ، خلاصه اینکه دست تمام شیوخ و باصطلاح ائمه حدیثی معروف اهل سنت در این جنایت دخیل است ، در درالمنثور و در کنزالعمال خبر ۳۲۱۵۱ و ۳۲۱۵۳ و خبر۲ بخاری همه از عایشه است. و خبر ۳۲۱۵۰ کنز از عبدالله ابن عمر است و بخاری ناصبی در پیشانی کتابش در ص ۲ این خبر توهین آمیز را آورده است. ابن عربی این روایت مجعول و توهین آمیز را در چندین باب تکرار کرده است. مسئله ۱۵۱۷-- در ج ۳ ص۳۴ یک مصاحبه نقل می کند بین موسی (ع) و خضر(ع) نه در کتب آسمانی آمده و نه در روایت معتبر و نه در کتب معتبر. این عنصر کذاب یک اشتهای سیری ناپذیری در دروغ گفتن دارد .اگر کسی سند معتبری پیدا کرد حقیر را در جریان قرار دهد. مسئله ۱۵۱۸-- در ج ۳ ص ۳۷ برای صوفیها مقامی می تراشد سپس خدا با صوفی درباره عملی که فقط برای خدا است مصاحبه می کند ، گوئی یک حوزه علمیه خاصی هست مال خدا و صوفیها است. صمیمیت خدا با صوفی ها است. تقدس مال صوفیها است. تشخیص درست مال صوفی ها است زمان شناسی ، اسرار شناسی ، آدم شناسی ، هستی شناسی فقط در این قشر است. بقیه اقشار از مدار خارج اند . بوی ۷ قرن قبل از میلاد می آید. بالاخره یک حدیث قدسی تراشیده است که در بحار جلد ۶۹ چاپ ایران ص۲۵۳ که ریشه اش جز در چند کتاب فاقد اعتبار نیست . مانند دعوات راوندی ج ۵ ص ۲۷ و جامع اخبار ص ۱۲۶و معارج یقین فی اصول الدین سبزواری اگر هست کمک کنند . گوئی هر شیخ اکبری باید خورجین جعل اکبر هم داشته باشد.
کتاب 📔 تصوف از ديدگاه ائمه اطهار علیهم السلام ؛ داود الهامى معرفی اجمالی: - نگارنده در ابتدا با اشاره به اینکه برخی از ۸۰ تا ۱۰۰۰  تعریف برای تصوف ادعا کرده اند، تصوف را  یک طریقه التقاطی ونامنظم  وبی‌حد وحصر معرفی می‌کند که متناسب با هر زمان تغییر شکل یافته است، لذا نمیتوان یک تعریف جامع برای همه فِرَق آن ارائه داد. - در بخش دوم به پیدایش تصوف درقرن ۲پرداخته و وجود این اصطلاح را در عصر پیامبر اکرم ردّکرده است. سپس به منابع خارجی تصوف اشاره کرده وتصوف را آمیزه ای از افکار بودائی و ایرانی ومسیحی وفلاسفه یونان می‌شمرد. - در بخش سوم این مطلب بر اساس شواهد اجتماعی اثبات شده است که تصوف بیگانه از اسلام است . -  در بخش چهارم  که مهم ترین بخش کتاب است ۱۰ مورد از احادیثمذمت تصوف ، راذکر کرده وذیل هریک نکات وبرداشت های خود را به طور مختصر بیان کرده است. - در بخش پنجم ۴روایت مدح تصوف را بررسی کرده و باتوجه به عامی بودن، جعلی بودن وعدم اعتبار منابع ، آن ها را نقد کرده است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠سوال : سلام نظر مبارک نسبت به مطالب کلیپ فوق👆 چیست؟ ✅پاسخ : سلام قسمت اول همان حرف همیشگی ما است حج لقب نیست . ولی بدبختانه لقب شد . و درست است و تازه نیست . اما شکم دو میلیون نفر را سیر کنی حج واجب ساقط نمی شود این را نمیداند . نیمه دوم حرفش ضد قرآن است و باطل. صوفی ها همیشه حج را مسخره میکنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وهابیت صوفیه را به رسمیت شناخت این حرومیا شیعه را خرافاتی میدانند
مسئله ۲۲۹۱-- حمله دیگر مولوی به قرآن و ترویج اندیشه نو افلاطون : آنها که طلبکار خدایید خدائید ،،،،،، بیرون زشما نیست شمائید شمائید ،،، چیزی که نگردیده گم از بهرچه جوئید،،،، واندر طلب گم نشده بهر چرائید ،،، اسمید و حرفید و کلامید و کتابید ،،،، جبرئیل امینید و رسولان سمائید ،،،، هم موسی و هم معجزه و هم ید بیضاء ،،،،، هم عیسی و رهبان و سماوات علائید،،،، از عرش خدا تا به ثرای تحت شمایید، زان رو که شما بر همه افزون و علائید،،، شمس الحق تبریز چو سلطان جهان است،،،، آنها که طلبکار سخایند کجایند. این 👆شعرها درست در تقابل با ۶۵ آیه قرآن است که در آن ۶۵ آیه واژه انسان آمده است. مسئله ۲۲۹۲-- تمام بیست و شش هزار بیت مثنوی مولوی مروج و مبلغ حکمتهای نو افلاطونی است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عرفان حلقه یا عرفان شیطان؟ روایت‌هایی تلخ از قربانیان فرقه 🔹شاید شما هم اسم عرفان حلقه را شنیده باشید، حلقه‌ای که در ظاهر مروج کیهان شناسی شعوری، درمانگری، آشنایی نظری و عملی با رحمت خاص وعام الهی بود اما در پشت پرده.... 🔹در این ویدئو می‌خواهیم نگاهی داشته باشیم به بخشی از تجربیات افرادی که با عرفان حلقه ارتباط داشته‌اند. پ ن: مراجعه به جن گیر ها تحت عنوان دعانویس و فرقه های مختلف عرفانی،صوفیه، یمانی و غیره عامل انواع و اقسام مشکلات روحی، جسمی و بیماری، معنوی ، اخلاقی در خود شخص ، خانواده و‌نسل آینده وی خواهد شد. ▫️ جای خالی تدابیر اسلام در حوزه اسباب غریب و راهکارهای طلایی حضرات معصومین علیهم السلام برای مشکلات مردم و نا آگاهی مردم از عوامل اصلی قدرت گرفتن چنین فرقه هایی است.
مسئله ۲۴۸۱-- در تمهیدات ص ۲۱۴ می گوید رسول مصطفی می گفته : (( اللهم انی اعوذبک من الشرک الخفی.)).!! هر کس دعائی با این ترکیب پیدا کرد به ما هم نشان دهد. اصل در صوفی دروغ سازی است. مسئله ۲۴۸۲-- در همان ص ۲۱۴ افترای دیگری بر رسول خدا دارد :(( مصطفی می گفته ما خلق الله شیئاً اشبه به من آدم.)) یعنی خدا چیزی را نیافریده شبیه خودش باشد جز آدم . اولا: این عبارت در سه آیه از تورات تحریف شده آمده است در سفر پیدایش باب اول و پنجم . ثانیاً : مصطفی نفرموده . سنی ها بجای تورات تبدیل به روایت کردند. ثالثا : روایت با ترکیب حصری نبوده است. مسئله ۲۴۸۳-- در تمهیدات در ص ۴۱۱ می گوید : شعر است : کافر نشوی عشق خریدار تو نیست ،،،،، مرتد نشوی قلندری کار تو نیست. چه کسی به صوفی ها این قدر میدان داده کلا از کفر و ارتداد حرف بزنند!؟ مسئله ۲۴۸۵-- اسرائیلیون ملَبّس به لباس عرفان و تصوف در مصباح الهدایه ص۴۶ کلام باطل ابوبکر رضی الله عن المومنین در غصب ارث فاطمه (ع) و فدک را به اسم کلام رسول خدا (ص) منتشر می کنند که انبیا از خود ارث نمی گذارند.!! مسئله ۲۴۸۶-- این عمال مسلح به جعل و کذب و عرفان موسوم و موصوف به متصوفه فعلا در۱۰ منبع که پیش من دارند ادعا می کنند رسول اسلام فرموده وقتی حق ( خدا ) سخن بگوید با زبان عمر می گوید .!! شرح تعرف ص ۱۵۰ و۱۵۴ و۹۶۶ ، مکاتبات عبدالرحمن اسفرائینی با علاء الدوله سمنانی ص ۷۷ و روح الارواح و تذکره الاولیا و مشارق الدراری ووو تصوف ادامه کودتای سقیفه در فاز فرهنگی است. مسئله ۲۴۸۶-- در روح الارواح ص ۱۸ و۳۳ و ۲۱۸ می گوید این حدیث قدس است که خدا فرموده :(( بخواهید و نخواهید من برای شما هستم و شما برای من .)) نه خیر حدیث کذب است. اصل در تصوف دروغ است. مسئله ۲۴۸۷-- در شرح تعرّف ص ۶۷۹ می گوید : (( رسول خدا فرمود مباهات خدا نسبت به وجود عمر فوق مباهات برای سایر مومنین در شب عرفه است.)) دروغ و مجعول مدافعین کودتای سقیفه است. مسئله ۲۴۸۸-- اما بر خلاف مسئله قبل در روح الارواح ۶۱۷ و تمهیدات ص ۳۰۷می گوید : ((رسول خدا فرموده خدا به وجود ابوبکر به شکل خاص تجلی می کند غیر از تجلیش برای کل بشر)) در کتب اهل سنت متواتر است چون محصول تملق و جعل است و کذب محض. مسئله ۲۴۸۹-- مواردی که در کتاب فرهنگ ماثورات متون عرفانی و فتوحات مکیه آیات ۲۶ و۲۷ باب اول و آیه اول باب ۵ سفر پیدایش تورات به اسم حدیث رسول خدا معرفی شده بیش از یکصد بار است. تصوف و عرفان یک فاز از فازهای نشر اسرائیلیات است. مسئله ۲۴۹۰-- عین القضات در تمهیدات ص ۲۶۲ می گوید: (( رسول خدا گفته نور ابلیس از نار عزت خدا است )). شیطان شد دارای نور و خدا شد دارای نار آن هم به دروغ . چون روایت جعلی است. مسئله ۲۴۹۱-- در صوفی نامه ص۶۰ و حالات و سخنان ابوسعید ابوالخیر ص ۷۹ و اسرار التوحید ص ۳۱۳ می گویند از رسول خدا حدیث است :(( خدا آن قدر از دنیا بدش می آید از روز خلقت دنیا تا حالا به صورت دنیا نگاه نکرده است.))!! خوب اجازه می دهید این به اصطلاح عرفا را جزء مجانین حساب کنیم.؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صوفیه بنی امیه در لباس دین توسط سلبریتی ها در حال ترویج