https://eitaa.com/Rahil2012/1241
اشکالی نداره بچه ها خب شاید اینجوری به دیدش میام
من به هیچ وجه بی دلیل به کسی فوش یا ناسزا نگفتم. وقتی میبینم یه مشت آدم دارن برعلیه انسانیت و کشورم حرف مفت میزنن هم نمیتونم سکوت کنم. نظر متفاوت خیلی موضوعش فرق میکنه با اینکه آدم وطن فروشی کنه و انسانیتش رو بزار کنار و در برابر مردمی که دارن کشته میشن بی تفاوت باشه و تازه مسخره هم کنه!
من اگه چیزی رو که فکر کنم درسته گذاشتم تو کانالم و نظرم و تحلیل هارو گذاشتم نمیتونم چیزی بزارم تو کانالم که اصلا بهش اعتقاد ندارم و رسما باهاشون مشکل دارم.
آره خیلی قشنگ بود واقعااا هنوزم میگم قشنگه
اتفاقا من بیشتر سریالام کره ایه و بیشتر اونا رو میبینم
مثلا منظورم از عادی سازی این بود که مثلا اولای سریال وقتی دختره (جه می) داشت به او هونگ خیانت میکرد انگار خیلی چیز عادی بود من دلم سوخت برای او هونگ اونم خیلی جه می رو دوست داشت و یسری مسائل دیگه
ولی خب در کل داستان جالبی داشت اگه نخوایم عمیق بهش نگاه کنیم ✨✨