من نمیدونم چجوری دیده میشم و برامم اهمیتی نداره
دوما من درسته پیام هارو دیر میبینم چون عادیا کسی زیاد تو ناشناس من حرف نمیزنه ولی نبوده که من پیامی رو نزاشته باشم چه خوب باشه چه بد
اگه چیزی هم نذاشته باشم میدونستم از یکی از دوستامه که گاهی اوقات باهم شوخی داریم