eitaa logo
ناشناس های راحیل|Rahi
6 دنبال‌کننده
160 عکس
0 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
من نمیدونم چجوری دیده میشم و برامم اهمیتی نداره دوما من درسته پیام هارو دیر میبینم چون عادیا کسی زیاد تو ناشناس من حرف نمی‌زنه ولی نبوده که من پیامی رو نزاشته باشم چه خوب باشه چه بد اگه چیزی هم نذاشته باشم میدونستم از یکی از دوستامه که گاهی اوقات باهم شوخی داریم
https://eitaa.com/Rahil2012/1241 اشکالی نداره بچه ها خب شاید اینجوری به دیدش میام
من به هیچ وجه بی دلیل به کسی فوش یا ناسزا نگفتم. وقتی میبینم یه مشت آدم دارن برعلیه انسانیت و کشورم حرف مفت میزنن هم نمیتونم سکوت کنم. نظر متفاوت خیلی موضوعش فرق میکنه با اینکه آدم وطن فروشی کنه و انسانیتش رو بزار کنار و در برابر مردمی که دارن کشته میشن بی تفاوت باشه و تازه مسخره هم کنه! من اگه چیزی رو که فکر کنم درسته گذاشتم تو کانالم و نظرم و تحلیل هارو گذاشتم نمیتونم چیزی بزارم تو کانالم که اصلا بهش اعتقاد ندارم و رسما باهاشون مشکل دارم.