https://eitaa.com/Rahil2012/1241
اشکالی نداره بچه ها خب شاید اینجوری به دیدش میام
من به هیچ وجه بی دلیل به کسی فوش یا ناسزا نگفتم. وقتی میبینم یه مشت آدم دارن برعلیه انسانیت و کشورم حرف مفت میزنن هم نمیتونم سکوت کنم. نظر متفاوت خیلی موضوعش فرق میکنه با اینکه آدم وطن فروشی کنه و انسانیتش رو بزار کنار و در برابر مردمی که دارن کشته میشن بی تفاوت باشه و تازه مسخره هم کنه!
من اگه چیزی رو که فکر کنم درسته گذاشتم تو کانالم و نظرم و تحلیل هارو گذاشتم نمیتونم چیزی بزارم تو کانالم که اصلا بهش اعتقاد ندارم و رسما باهاشون مشکل دارم.