eitaa logo
ناشناس های راحیل|Rahi
6 دنبال‌کننده
160 عکس
0 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
من نمیدونم چجوری دیده میشم و برامم اهمیتی نداره دوما من درسته پیام هارو دیر میبینم چون عادیا کسی زیاد تو ناشناس من حرف نمی‌زنه ولی نبوده که من پیامی رو نزاشته باشم چه خوب باشه چه بد اگه چیزی هم نذاشته باشم میدونستم از یکی از دوستامه که گاهی اوقات باهم شوخی داریم
https://eitaa.com/Rahil2012/1241 اشکالی نداره بچه ها خب شاید اینجوری به دیدش میام
من به هیچ وجه بی دلیل به کسی فوش یا ناسزا نگفتم. وقتی میبینم یه مشت آدم دارن برعلیه انسانیت و کشورم حرف مفت میزنن هم نمیتونم سکوت کنم. نظر متفاوت خیلی موضوعش فرق میکنه با اینکه آدم وطن فروشی کنه و انسانیتش رو بزار کنار و در برابر مردمی که دارن کشته میشن بی تفاوت باشه و تازه مسخره هم کنه! من اگه چیزی رو که فکر کنم درسته گذاشتم تو کانالم و نظرم و تحلیل هارو گذاشتم نمیتونم چیزی بزارم تو کانالم که اصلا بهش اعتقاد ندارم و رسما باهاشون مشکل دارم.
آره خیلی قشنگ بود واقعااا هنوزم میگم قشنگه اتفاقا من بیشتر سریالام کره ایه و بیشتر اونا رو میبینم مثلا منظورم از عادی سازی این بود که مثلا اولای سریال وقتی دختره (جه می) داشت به او هونگ خیانت می‌کرد انگار خیلی چیز عادی بود من دلم سوخت برای او هونگ اونم خیلی جه می رو دوست داشت و یسری مسائل دیگه ولی خب در کل داستان جالبی داشت اگه نخوایم عمیق بهش نگاه کنیم ✨✨
بخدا منظورتو نمی‌فهمم یعنی چی بزارم
هدایت شده از راحیل |Rahil
به به هستی خانم 😂😂 دیگه امنیت ندارم پیدام کردی😂😂😂😂
به کیا به ناحق گفتم حرومزاده؟ شما چرا به خودت میگیری من به اونایی که خودت میدونی کیا گفتم وطن فروش دیگه نمیدونم شما هم جزوشونی یانه عقیده شما هم تا وقتی نگفتید من نمیدونم اصلا نمی‌فهمم ملاک شما از حرومزاده بودن چیه اگه میگی صحبت کن و حتی انتقاد کن همین کارو کردم غیر این بود؟