نازِ نی || آموزش خوشنویسی🖤
یا حسین علیه السلام https://eitaa.com/nazeney
یاحسیــــــــــــ♥️ـــــــــــــن
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا حسین 🖤♥️
https://eitaa.com/nazeney
منم اینجام 😅
اولین باره تو عمرم دارم بنر مینویسم ، قراره دخترای آقامون این بنر ُ رنگ کنن
نمی دونم تو کدوم خیابون قراره بزنن...
حالا بعد افطار بریم ببینیم تو کدوم خیابون زده شده😊