نازِ نی || آموزش خوشنویسی🖤
یا حسین علیه السلام https://eitaa.com/nazeney
یاحسیــــــــــــ♥️ـــــــــــــن
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا حسین 🖤♥️
https://eitaa.com/nazeney
منم اینجام 😅
اولین باره تو عمرم دارم بنر مینویسم ، قراره دخترای آقامون این بنر ُ رنگ کنن
نمی دونم تو کدوم خیابون قراره بزنن...
حالا بعد افطار بریم ببینیم تو کدوم خیابون زده شده😊
نازِ نی || آموزش خوشنویسی🖤
سلام خوبی ؟ کجایی؟
دوستم زنگ زده میگه ما دهاتیم👌
ولی شبای قبل کف خیابون بودن ...
میگه اینایی که میان تو خیابون آدم نیستن به خدا... اینا ملائکه ان... دسته دسته تا آخر شب ، میان شعار میدن و میرن....
ملائکه عزیزم😍❤️ شبت بخیر🙏
نازِ نی || آموزش خوشنویسی🖤
دوستم زنگ زده میگه ما دهاتیم👌 ولی شبای قبل کف خیابون بودن ... میگه اینایی که میان تو خیابون آدم نی
عاشق تعبیرت شدم 😍 مامان ِ صالح جانم🫂
ملائکه🥹