eitaa logo
اخبار فرهنگیان و استخدام
94.3هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
674 ویدیو
484 فایل
https://eitaa.com/joinchat/111214776Cb1a390228d تبلیغ 👇 @lte_ms . . . . . . . . . . #ترک_کانال . . . . . . . . https://eitaa.com/newsfarhangiann
مشاهده در ایتا
دانلود
وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی اش نوشت: ۱۰ امتياز ویژه در مرحله ارتقا رتبه بندی برای دانشجومعلمان ورودی ۹۹ و۹۸ دانشگاه‌ فرهنگیان که زودتر از فارغ التحصیلی سرکلاس درس رفتند متن کامل ویراست: به منظور تقدیر از اقدام جهادی ورودی ۹۸ و۹۹دانشگاه فرهنگیان( که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند ) در مرحله ارتقا رتبه بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت. به گزارش کانال مطالبات فرهنگیان در عنوان بخش مشارکت ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است. 🔰ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است. از تلاش ها و زحمات این معلمان جوان صميمانه تشکر میکنم . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
💢آغاز بارگذاری مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری؛ از امروز! 🔹 بدینوسیله به اطلاع می رسانیم؛ پذیرفته شدگان مرحله آزمون کتبی، لازم است جهت انجام مراحل جذب و استخدام از امروز پنج شنبه به‌ تاريخ 1403/2/6 حداکثر به مدت چهار (4) روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir  بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات نمون‌برگ‌های مورد درخواست، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و این اطلاعیه اقدام نمایند. 🔹 بدیهی است عدم مراجعه و یا عدم تکمیل نمون‌برگ‌ها در زمان مقرر به منزله انصراف تلقی خواهد شد. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
👇👇❌👇👇 ❇️ سوالات ضمن خدمت در کانال ضمن خدمت 👇🏾👇🏼👇🏼 https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf ❇️جهت استفاده از👆سوالات عضو شین
معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود! فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: ▫️هم‌اکنون ضریب اشتغال مثبت معلمان کمتر از ۱.۲ است یعنی از ده معلم کمتر از دو معلم اضافه تدریس دارند، اگر این رقم به ۱.۴ برسد، کل نیاز آموزش و پرورش مرتفع می‌شود و بخشی از اقتصاد معلمان تأمین خواهد شد. ▫️آیین نامه‌ای افزایش دو برابری مبلغ حق التدریس تدوین و به شورای حقوق و دستمزد ارائه شده است. نظر سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه برای افزایش مبلغ حق‌التدریس معلمان مثبت است ▫️در صورت تصویب این آئین نامه تلاش می کنیم تا از مهر امسال اجرا شود. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
💢سال ۱۴۰۳ سال نهضت ملی آموزش و توانمندسازی معلمان 👤وزیر آموزش و پرورش: ▫️ سال جاری سال نهضت ملی آموزش و توانمندسازی معلمان‌ است و تمامی ظرفیت برای آموزش معلمان باید بسیج شود. ▫️ آیین نامه مسیر ر‌شد معلمی در دستورکار شورای عالی است و مسیر رشد در سه ساحت صلاحیت‌های عمومی، حرفه‌ای و تخصصی به طور روشن مشخص شده است . ▫️در آیین نامه مسیر رشد معلمی به نتیجه عملکرد معلم در آموزش توجه خواهد شد. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
1_10960488037.pdf
604.3K
شرایط و نحوه نقل و انتقال سوابق بیمه بین صندوق‌های بازنشستگی 🔰بخشنامه تاریخ ابلاغ: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ ♦️بر اساس بخشنامه: 🔻 امکان نقل و انتقال سوابق بین صندوقهای بازنشستگی پس از به روز رسانی حق بیمه مربوطه از سوی صندوق مبدا و پرداخت ما به التفاوت متعلقه از سوی متقاضی فراهم می باشد 🔻 چنانچه این افراد تمایل به انتقال سوابق خود نداشته باشند در صورت احراز شرایط مقرر می‌توانند از مستمری استحقاقی مربوطه متناسب با سنوات بیمه پردازی در هر صندوق بهره مند گردند که بخشنامه مرتبط با این موضوع ( مستمری جمع) پس از رفع برخی ابهامات متعاقباً ارسال خواهد شد. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
👇👇❌👇👇 ❇️ سوالات ضمن خدمت در کانال ضمن خدمت 👇🏾👇🏼👇🏼 https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf ❇️جهت استفاده از👆سوالات عضو شین
🔴 شروع پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان از اواخر اردیبهشت رئیس دانشگاه فرهنگیان: ✅آیین‌نامه جذب و پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی در حوزه‌های علمی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی، هنری، تربیتی، قرآنی و ورزشی در دانشگاه فرهنگیان ابلاغ شده است. 🔹فراخوان پس از تایید شیوه‌نامه در هیات جذب و پذیرش دانشجو‌معلمان دانشگاه به صورت رسمی از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی‌ (WWW.CFU.AC.IR) ‌اطلاع‌رسانی گسترده خواهد شد؛ تصریح کرد: 🔹 تلاش می‌شود تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری این رویداد مهم نظام تعلیم و تربیت، تدوین و عملیاتی شود. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
💢هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟ ▫️قرار است ۲۸ هزار نفر از طریق این آزمون برای مدارس ابتدایی استخدام شوند و با اعلام نتایج اولیه تا سه برابر ظرفیت برای مرحله مصاحبه و گزینش معرفی شده‌اند. ▫️طبق مصوبه دولت، سقف هزینه ارزیابی تکمیلی به ازای هر داوطلب، ۱۴ میلیون ریال و سقف هزینه بررسی صلاحیت‌های عمومی و سلامت پزشکی ۱۴ میلیون و پانصد هزار ریال به ازای هر داوطلب است. ▫️پیگیری نشان می‌دهد که قرار نیست از داوطلبان ۳ میلیون تومان دریافت شود و وزارت آموزش و پرورش در حال پیگیری موضوع است، تیمی از این وزارتخانه با دولت مذاکره خواهند کرد تا میزان رقم دریافتی از پذیرفته شدگان مشخص شود./ تسنیم . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
🔴 پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور ✅شرایط و جزئیات پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ اعلام شد. 🔹دانشگاه پیام نور بر اساس آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان، ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ از بین دانشجویان ترم آخر و دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های و مؤسسات آموزش عالی کشور دانشجو می‌پذیرد. 🔹زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور کلیه متقاضیان واجد شرایط این فراخوان از تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ لغایت ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ می‌توانند با مراجعه به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به نشانی زیر نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام نمایند. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در کنکور ۱۴۰۳ 🔺️معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور: برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند در گروه آزمایشی مربوطه یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. 🔺️این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سؤالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند. 🔺️نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در دانشگاه فرهنگیان در روزهای پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد. آزمون پذیرش دانشجو-معلم در سال ۱۴۰۳دریک نوبت و به صورت یک دفترچه مجزا و همزمان با نوبت اول آزمون سراسری برگزار می‌شود. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
🔹 حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد 🔸«حسین‌علی حاجی دلیگانی» در گفت‌وگویی با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: 🔻 نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیأت رییسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرائت شد. 🔺️ بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ۱,۴۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد./مهر . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
باسلام هر روز را با یاد شهدا آغاز کنیم 🌷 پاسدار شهید سید مهدی سالم 🌷 تولد ۱ فروردین ۱۳۴۲ استان تهران شهر ری 🌷 شهادت ۷ اردیبهشت ۱۳۶۲ عملیات والفجر ۱ فکه 🌷 سن موقع شهادت ۲۰ سال 🌷 امروز سالگرد شهادت این شهید عزیز می‌باشد ✍ بخش‌هایی از وصیتنامه این شهید عزیز ✅ من از این دنیای تنگ و تاریک و کوچک به سوی آخرت باعظمت و پرشکوه پرواز میکنم و این جای شادی دارد. ✅ مبادا شما بعد از شهادت من عزاداری کنید. که من خوشحالم و لحظه شهادت من لحظه ازدواج من است.اگر هم اشکی ریختید از روی عزاداری نباشد بلکه از روی شادی باشد. ✅ مبادا ای جوانان در غفلت بمیرید که علی علیه السلام در محراب عبادت شهید شد.مبادا در حال بی تفاوتی بمیرید که علی اکبر حسین علیه السلام در راه امامش و با هدف شهید شد ✅ ای برادران استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان برای تسکین دردهاست و همیشه یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید و مواظب باشید که هرگز دشمنان بین شما تفرقه نیندازند. ✅ به خواهرانم وصیت میکنم که مانند حضرت زینب سلام الله راه برادرشان را ادامه دهند و به فراگیری علوم اسلامی بپردازند وانشاءالله فرزندانی را تربیت کنند که برای انقلاب مفید باشند. 🤲 هدیه به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و شهدایی که امروز سالگرد شهادتشان می‌باشد و این شهید عزیز فاتحه با صلوات 🤲 دعای این شهید عزیز بدرقه امروزتان ان شاء الله
💢بازگشت ۱۳ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل به کلاس‌‎های درس 👤وحیدی نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس: ▫️نشست کمیسیون آموزش مجلس با حضور مسئولین آموزش و پرورش و با موضوع جذب افراد بازمانده از تحصیل برگزار شد ▫️برابر آمار ارائه شده در دوره ابتدایی یعنی افراد ۶ تا ۱۱ سال ۱۶۰ هزار نفر بازمانده از تحصیل داریم که به دلایل مختلف در کلاس درس حضور ندارند. ۱۳ هزار کودک از این آمار امسال به کلاس های درس بازگشته اند ▫️بخشی از آمار ترک تحصیل مربوط به مهاجران خارج از کشور است که از کشور خارج شده اند ولی در این آمار هستند، برخی دیگر نیز به لحاظ جسمی یا ذهنی توانایی حضور در کلاس های درس عادی را ندارند. تعداد اندکی هم در این آمار فوت شدگان هستند که شناسنامه آن ها ابطال نشده است. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
❓ با کارنامه غیرمجاز هم میشه آمـوزش تربیت بدنی قبول شد؟💬 🔅 در رشته تربیت بدنی نیاز به تراز خاصی برای مجاز شدن در دبیری تربیت بدنی نیست. دقت کنید که با تراز زیر ۶٠٠٠ میتونید انتخابش کنید، نه اینکه صد در صد قبول بشید. 😎 🗣️ وقتی میگیم میتونید این رشته رو انتخاب کنید به این معنی نیست که حتماً و صد درصد قبول میشن 🥹. صرفاً تو انتخاب رشته میتونی بزنی، نه اینکه حتماً قبول میشی. 😃 🔅اگر رقیب نداشته باشید مشکلی نداره و نگاه به ترازتون نمی‌کنند. و اگه زیر ۶٠٠٠ هم باشه مشکلی نیست. ولی اگه رقیب بومی تو و و خودتون داشته باشید اون کسی پذیرش میشه که تراز بالاتری داشته باشه. پس بعد از آزمون عملی به سراغ تراز شما میرن. مثلا اگه ۶٠ نفر دبیر تربیت بدنی بخوان اول اونایی که تراز بالاتری دارند و آزمون عملی و مصاحبه خوبی دادن قبول میشن بعد اونایی که تراز و نمره آزمون و مصاحبه کمتری دارند. 🤩🥳 🔅 قبولی شما به کنکور ربط داره ولی نیاز به تراز خاصی برای مجاز شدن نداره. ولی اگه رقیب بومی داشته باشید اون شخصی پذیرش میشه که تراز بالاتری داشته باشه. 😶 ⭐ پس طبیعتا مساوی است با شانس بالاتر برای قبولی. 🫥 امسال چون مقدار جذب خوبه من پیشنهاد میکنم حتی اگر خدای ناکرده مجاز هم نشدید، در آزمون عملی شرکت کنید، با اینکه شانس کمی دارید ولی شاید با نمره آزمون عملی بالا بتونید قبول بشید.😍 . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
💢آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی از دقایقی دیگر با رقابت بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب آغاز می‌شود 🔹این آزمون در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار می‌شود. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢بازداشت ۴ کنکوری متخلف رئیس سازمان سنجش: 🔹 دیروز ۴ مورد دستگیری داشتیم‌؛ یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسش‌نامه گرفت دستگیر شد؛ یک‌ مورد هم در جنوب و ۲ مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند. 🔹آزمون امروز حساسیت خاصی دارد و فریبکاران بسیار تلاش کردند تا عزیزان ما را وسوسه کنند اما تمام مخازن با امنیت کامل مسیر خود را طی کردند. 🔹با توجه به اینکه حدود ۵۰ داوطلب در مناطق سیل‌زده موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آموزگاری.pdf
243.1K
اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی شغل آموزگاری 🔰 داوطلبان پذیرفته شده لازم است ۳ روز پس از اعلام نتایج از چهارشنبه ۵ اردیبهشت به درگاه my.medu.ir مراجعه و فرم های مربوطه را تکمیل نمایند . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
💢پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته 👤رئیس سازمان مدارس غیردولتی: ▫️بخشنامه شهریه مدارس و مراکز غیردولتی روز گذشته به استان‌ها ابلاغ شد و امسال آیتم‌های جدیدی در تعیین شهریه مدنظر است. ▫️به تدریج شهریه مدارس غیردولتی بر روی سامانه مشارکت‌ها www.mosharekatha.ir قرار می‌گیرد و خانواده‌ها می‌توانند از میزان شهریه مدارس مطلع شوند. ▫️شهریه هر مدرسه متناسب با امکانات و عملکرد مدرسه و شهریه سال گذشته متفاوت است و به محض تکمیل بارگذاری اطلاعات از سوی مدارس، سقف شهریه را تعیین می‌کنیم. ▫️تا زمان تعیین شهریه سال آینده پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته باید انجام شود . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
🔻 ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور رئیس سازمان سنجش: 🔸بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد 🔸 کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ زندان مواجه خواهند شد. 🔸امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده. 🔸سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
ثبت نام و انجام دوره های ضمن خدمت💯تا سقف ۲۰۰ ساعت باثبت مستقیم در ltms هشتم اردیبهشت ماه 🔷برون سازمانی ثبت نام از موسسات 🔶ثبت نام و آزمون دوره ی الزامی روخوانی قرآن کریم 🔷ثبت نام و گواهینامه مهارت های هفتگانه (icdl) ثبت ltms نمیشه 💢 برای سفارش انجام دوره به زیر پیام دهید. 👇 @lte_ms
👆🏽 دارید و دوره ها روز بعد ثبت میشه براتون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴نحوه بارگذاری مدارک ۱ . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .