eitaa logo
نیروی قدس (جبهه مقاومت)
44.3هزار دنبال‌کننده
29.5هزار عکس
16.7هزار ویدیو
924 فایل
﷽ 🔰وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ در خدمتم 👇
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 توئیت مهم / نکته کلیدی برای اهل فن! ‼️انفجار بیروت در مدار ۳۳ الی ۳۴ اتفاق افتاد. چیزی مشابه انفجار بمب های اتم در هیروشیما و ناکازاکی ! ❗️ما شاهد یک مناسک الحادی دیگر بودیم!
🔴 بندر بیروت قبل و بعد از انفجار 🔹روسیه برای کمک به آواربرداری ناشی از انفجار در بیروت، پنح هواپیما به همراه برخی تجهیزات حفاظتی به لبنان اعزام کرد. 🔹ظریف در گفت‌وگوی تلفنی از آمادگی تهران برای ارائه کمک در قالب نیازهای فوری خصوصا در حوزه انسان‌دوستانه را به اطلاع وزیر خارجه لبنان رساند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥علت شباهت موج انفجار بیروت به انفجارهای هسته ای چیست؟ 🔸در انفجارهای هسته ای و شبیه آن به دلیل بالا بودن دمای انفجار، حرکت به سرعت به بالا شروع و بعد به دلیل جریانهای هوایی که شکل می گیرد و کاهش دمایی که اتفاق می افتد، به پایین بر می گردد و حالت قارچی می کند. از طرفی هر انفجاری در محلهای مرطوب ایجاد ابر ویلسون می کند که کاملا کروی بوده و از آب تشکیل می شود. 🔺در تصاویر، موجی که سریعتر از انفجار به سمت دوربین حرکت می کند shock wave هست که وقتی انفجار از سرعت صوت فراتر رود، دیوار صوتی رو شکسته و مولکولهای هوا را به قطرات آب تبدیل میکند. 🔹در بیروت هم به دلیل ساحلی بودن، داخل هوا پر از قطرات آب است و همچین موجی از انفجار بوجود آمده است
🔴 وزیر بهداشت لبنان : تعداد مفقودی ها بیشتر از کشته هاست‼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴باز هم پیش‌بینی دقیق سیمپسونا از انفجار بیروت ❗️ 🔺نمیدونم اینم ساختگیه یا نه 😕
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺اعلام آمادگی سپاه برای کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بندر بیروت 🔹سرلشکری سلامی فرمانده کل سپاه با صدور پیامی فاجعه انفجار در بندر بیروت را به ملت،دولت و دبیرکل حزب الله لبنان تسلیت گفت و از آمادگی سپاه برای کمک به آسیب‌دیدگان این حادثه خبر داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☘پیش بینی شهید باقری از نقشه آمریکایی ها بعد از جنـگ تحـمیـلی 🔹آمریکا همانطور که از منافقین و بنی صدر به نتیجه نرسید، از این جنگ هم به نتیجه نخواهد رسید اما بعد از جنگ دو کار علیه ما انجام خواهد داد: اول اینکه ایران را محاصره اقتصادی خواهد کرد و دوم اینکه اعراب را بجای اسرائیل روبروی ما قرار خواهد داد. 📝شهید حسن باقری | دست نوشته های شهیدباقری سال60🔰🔰 #از_شهدا_بیاموزیم 💫💫💫💫💫💫💫💫💫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻اخذ مالیات از خانه‌های خالی در مجلس تصویب شد 🔹نمایندگان مجلس در جزئیات طرح اصلاح ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم که در راستای اخذ مالیات از خانه‌های خالی است را بررسی کرده و آن را به تصویب رساندند.
🔴 روحانی امروز گفته، "هفته آینده یک گشایشی در اقتصاد کشور به وجود خواهد آمد." پی‌نوشت: روحانی دقیقا بعد از این جمله گفت، البته اگر مقام معظم رهبری موافقت کنند! احتمالا بحث برداشت مجدد از صندوق توسعه ملی است و با اعلام رسانه‌ای آن قبل از نتیجه‌گیری و به ثمر رسیدن، به دنبال فشار از طریق افکار عمومی هستند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اگر وزارت اطلاعات وزارت نظام بود، اکنون متهمان ، از درون وزارت بر نقاط کلیدی نظام به ویژه کشور سوار نبودند!! ❗️ افشاگری بی سابقه معاون سابق دادستان کل کشور علیه وزارت اطلاعات 🔹 ایشون معاون دادستان کل کشور بوده ، با دقت به قسمت آخر حرفاش درباره اصل ۲۵ گوش بدین تا متوجه عدم فیلترینگ اینستاگرام و چند پیامرسان دیگه از سوی وزیر ارتباطات که از قضا چندسال هم مسئول اتاق MDF (شنود) کشور بوده بشین...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔷پنج سوره ای که امام زمان(عج) به آیت الله مرعشی سفارش کردند: 🌸مرحوم آیت الله العظمی سید شهاب الدین مرعشي نجفي،توفيق يافت که در ایام جوانی در مسجد سهله به محضر امام زمان (عج) مشرف شود؛ حضرت مهدی(عج) خواندن سوره های: بعد از نماز صبح بعد از نماز ظهر بعد از نماز عصر بعد از نماز مغرب بعد از نماز عشاء به ايشان توصيه فرمودند🔅
🔴برای درک‌ بهتر میزان خسارت ،به این تصویر نگاه کنید. انگار جنگ رخ داده.... 🔴 در آستانه اعلان حکم دادگاه بین المللی رسیدگی به پرونده ترور رفیق الحریری ؛انفجاری مهیب بيروت، پایتخت لبنان را لرزاند. ‼️تلاش آمریکایی ها برای حذف مقاومت از صحنه سیاسی به میدان اصلی کشیده شده است. پاسخ این تحرکات فقط همان یک جمله سید حسن نصرالله است:با آتش بازی نکنید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 روحاني منتظر انتخابات آمريكاست تا دوباره مذاكره‌اي شبيه برجام داشته‌ باشد😡 "وطن‌امروز" نوشت: 🔹 روحاني باز هم نگاه خود را به احتمال تكرار تجربه برجامي گره مي‌زند به گونه‌اي كه در عمده تحليل‌هاي اين روزهاي اطرافيان و رسانه‌هاي نزديك به دولت، تأكيد انكارناپذيري بر تأثير نتيجه انتخابات آبان‌ماه آمريكا بر آينده ايران مي‌شود 🔹 طمع ترامپ براي مذاكره با ايران باعث مي‌شود روحاني در موقعيت دوگانه پيشنهاد مذاكره ترامپ و احتمال روي كار آمدن مجدد دموكرات‌ها اميد به باز شدن باب گفت‌وگويي جديد مشابه برجام داشته باشد.
در زمان پیامبر، سه شاعر حکم اعدام گرفتند! در حالیکه حتی برای یکبار هم دست به قبضه شمشیر نشده بودند! چرا؟! چون کار این شُعرا هجو مدیر جامعه یعنی پیامبر بود! ↙️آقای قوه قضائیه! به راحتی مدیر جامعه ی اسلامی و ولی زمان را با کنایه های مستقیم و غیرمستقیم مورد حمله قرار میدهند! وقت آن نرسیده است که انقلابی عمل کنید؟! مگر نه اینکه ماه گذشته رهبری فرمودند با دزدان اذهان جوانان نباید مماشات شود؟! پس اقدام انقلابیتان در قبال یاوه سرایی امثال کی و کجا به ظهور میرسد؟!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ‌سازوکار نسیه‌ای اروپا چگونه اقتصاد کشور را عقب انداخت؟‌ ‌ ‼️اینستکس: پول فروش نفت تان را برمیداریم و به شما غذا و دارو میدهیم!‌‌ حتی این را هم محقق نکردند!‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺پیام توئیتری رهبر انقلاب در پی فاجعه دردناک بندر بیروت 🔹در فاجعه دردناک انفجار بندر بیروت که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم و خسارات شدید شده- با شهروندان عزیز لبنانی همدردیم و در کنار آنان هستیم. صبر در برابر این حادثه، برگ زرینی از افتخارات لبنان خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 شمار تلفات انفجار بیروت به ۱۳۵ نفر رسید 🔹️ وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد که شمار تلفات انفجار بیروت به ۱۳۵ نفر و شمار مجروحان به ۵ هزار نفر رسیده است. ده‌ها نفر همچنان ناپدید هستند.
🔴 خبر رسیده که انبار های بزرگ مواد غذایی در در حال سوختن است. و از بس حجم آتش بالاست، بعیده که بتونن تا امشب خاموشش کنند. 👈 دشمنی ها وارد ضربه مستقیم به محصولات استراتژیک ملت ها شده است. لطفا سازمان پدافند غیر عامل و نهادهای امنیتی و مردم انقلابی مراقب شیطنت ضد انقلاب و منافقین باشند.