حاضر نیستیم حتی از طعم نوشابه مورد علاقه خودمان بگذریم...!
🔸 در حمام مشغول استحمام با شامپو «داو» یا «کِلیر» و صابون «لوکس» هست...
🔸 شاید هم غسل مستحبی شب های رمضان را انجام می دهد!
🔸 سر سفره افطار، «نسکافه» و «دنتش» را هم می خورد...
🔸 موقع شام، در حالی که از مزه نوشابه «کوکاکولایی» که می نوشد، لذت می برد، اخبار تلوزیون را می بیند و به صهیونیست ها فحش می دهد!!
🔸 با خمیر دندان «سیگنال» دهانش را معطر می کند تا ساعاتی بعد، در حالی که سر تا پایش را لباس های برند اسرائیلی و آمریکایی پوشانده، در اجتماع ضد صهیونیستی، «مرگ بر اسرائیل» بگوید...
🔸 حکایت بالا، حکایت تلخ خیلی از مسلمانان روزگار ماست...
🔸 برای مظلومیت غزه، اشک می ریزیم...
از ظلم صهیونیست های بی شرف، عصبانی هستیم...
اما حاضر نیستیم حتی از طعم نوشابه مورد علاقه خودمان بگذریم...
🔸 می گوید «فقط باید دعا کنیم!» البته بر منکر تأثیر دعا لعنت! اما از تو حرکت و از خدا برکت...
🔹بیایید در حد خودمان، به اقتصاد بی شرف ها کمک نکنیم...
به کانال نسل مقدم بپیوندید 👇
🇮🇷 @nasle_mughadam 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر روزی آمدی که من نبودم بدان که این لحظه را خیلی آرزو میکردم...😭💔
به کانال #حسین_کافتری بپیوندید 👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/2400125148C641b5bf1ba
📝 بازنشر استوری برادر مهران سماک در رسانههای ضد انقلاب پس از حادثه تروریستی در کرمان:
«کسی از مرگ هموطنش خوشحال نمیشه، اما بعد اتفاقات ۱۴۰۱ معنی هموطن معلوم شد. پس هر وقت هموطنمون اتفاقی براش افتاد ناراحت میشیم»
❗️اینها شهدای حادثه تروریستی کرمان را -که زائران مزار حاج قاسم بودند- اینگونه مورد حمله قرار میدهند و هموطن نمیدانند!
حاشا به غیرت ما اگر خون #سرباز_وطن #سرهنگ_جوانمردی را برای چنین مزدورهای خودفروختهای بر خاک بریزیم... حاشا به غیرت ما...
🚩 شما هم از طریق لینک زیر به پویش بزرگ حامیان #سرهنگ_جوانمردی بپیوندید
@sarhang_javanmardi
هدایت شده از مهدی حیدری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بر خدمتگزاران صدیق مردم در این سرزمین مقدس مبارکباد،
6.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 با عدم برخورد با فتنهگران ززآ و عدم برخورد با برخی سلبریتیهای اوباش و عدم برخورد با حسن روحانی و دولت ویرانگر وی، کمر عدالت شکسته شد و با اعدام #سرهنگ_جوانمردی، عدالت و امنیت در جمهوری اسلامی ذبح خواهد شد ...
#نه_به_اعدام_سرباز_وطن
#سرهنگ_جوانمردی
✅ شما هم به بزرگترین پویش حمایت از #سرهنگ_جوانمردی بپیوندید👇
@sarhang_javanmardi
5.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهادت امیرالمؤمنین علیهالسلام، بدست ابنملجم اتفاق نیفتاد!
✅ @iransiasat_ir 👈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معاویه: ما سحر و جادو چه داریم که اعجاز ذوالفقار علی را باطل کند؟!
عمروعاص: جهل جماعت را!
✅ @iransiasat_ir 👈
13.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماهنگ بی مردم
شاهکار حاج مهدی رسولی
رهبر انقلاب بعد از مراسم خطاب به حاج مهدی رسولی: این مرثیهی شما کار یک منبر نه بلکه کار چند منبر رو با هم کرد
#ببینید
✅ @iransiasat_ir 👈
عاقبت خطرناک #تدین منهای #بصیرت
🔴 #لیالی_قدر| بارها بخوانید و بارها بازنشر کنید‼️
🔻 شهیــد مطهــری:
🔹 یک وقت میگوییم #علــــی(ع) را "که" کُشت و یک وقت میگوییم "چه" کُشت؟ اگر بگوییم علی را "که" کُشت؟!!
البته عبد الرحمن ابن ملجم، و اگر بگوییم علی را "چه" کُشت، باید بگوییم: جمود، خشک مغزی و خشکه مقدسی!
🔹 همینهایی که آمده بودند علی را بکشند، از سر شب تا صبح عبادت میکردند، واقعاً خیلی تأثرآور است ؛ علی به جهالت و نادانی اینها ترحم میکرد، تا آخر هم حقوق اینها را از بیت المال میداد
🔹 ابن ابی الحدید میگوید، اگر میخواهید بفهمید که #جمــود و #جهــالت چیست، به این نکته توجه کنید که اینها وقتی که قرار گذاشتند این کار را بکنند، مخصوصاً شب نوزدهم رمضان را انتخاب کردند و گفتند: ما میخواهیم خدا را #عبادت بکنیم و چون میخواهیم امر خیری را انجام بدهیم، پس بهتر این است که این کار را در یکی از شبهای عزیز قرار بدهیم که اجر بیشتری ببریم....
📚اسلام و نیازهای زمان، ج ۱، ص ۷۷
#جمود_فکری
#بی_بصیرتی
🇮🇷کانال بصائر رضوی
http://eitaa.com/basaerrazavi
سروش
splus.ir/basaerrazavi15
✍در زمان شیخ مفید،
شخصی از روستایی به خدمت ایشان رسید و سوال کرد:
زنی #حامله فوت کرده و حملش زنده است،
آیا باید شکم زن را شکافت و طفل را بیرون آورد و یا به همان حالت او را دفن کنیم؟
🔸شیخ فرمود :
با همان حمل، زن را دفن کنید.
آن مرد برگشت.
ولی متوجه شد، سواری از پشت سر میتازد و میآید،
وقتی نزدیک او رسید، گفت:
ای مرد!
شیخ مفید میگوید:
شکم آن زن را بشکافید و طفل را بیرون بیاورید، بعد او را دفن کنید.
مرد روستایی همان کار را کرد.
🔸پس از مدتی، ماجرای آن سوار را برای شیخ مفید نقل کردند.
شیخ فرمودند:
من کسی را نفرستاده بودم.
معلوم است آن شخص، نماینده حضرت صاحب الزمان علیهالسّلام بودهاند،
حال که ما در احکام شرعی اشتباه میکنیم،
همان بهتر که دیگر فتوا ندهیم.
لذا در خانه خود را بست و بیرون نیامد.
🔸اما از ناحیه مقدسه حضرت صاحب الزمان علیهالسّلام توقیعی (نامهای) برای شیخ صادر شد:
بر شماست فتوا دادن
و بر ماست که نگذاریم شما در خطا واقع شوید.
با صدور این توقیع، شیخ مفید بار دیگر به مسند فتوا نشست.
📕 برکات حضرت ولی عصر(ع)، چاپ یازدهم، ص۲۱۶
به کانال داستانهای آموزنده بپیوندید
👇👇👇👇👇👇
@Dastanhaeamozande
یادداشت #حسین_شریعتمداری به مناسبت روز جمهوری اسلامی
🔰جمهوری اسلامی همان اسلام است (۱)
🔸حضرت امام «نظام جمهوری اسلامی» را همان اسلام می دانند و از این روی حفظ آن را اوجب واجبات ــ واجب ترین واجب ها ــ دانسته اند . چرا ؟
🔸از حضرت امام(ره) است که: «آنقدر آیه و روایت که در سیاست وارد شده است، در عبادات وارد نشده است. شما پنجاه و چند کتاب فقه را ملاحظه مىکنید، هفت- هشت تا کتابى است که مربوط به عبادات است، باقىاش مربوط به سیاسیات و اجتماعیات و معاشرات و اینطور چیزهاست » و جای دیگر تاکید می فرمایند که «نسبت اجتماعیات قرآن با آیات عبادی آن از نسبت صد به یک هم بیشتر است»
🔸نسبت «یک به صد» یعنی احکام و آیات مربوط به اجتماعیات و سیاسیات صد برابر آیات مربوط به احوال فردی و شخصی است. بنابراین کسانی که دین را جدای از سیاست میدانند و این عقیده انحرافی را ترویج میکنند، بخش اعظم و گستردهای از دستورات اسلامی را قابل اجرا نمیدانند (!) و این، نمیتواند مفهومی غیر از کنار گذاشتن اسلام داشته باشد!
🔸این جماعت در مقابل این پرسش که آیا دیدگاه شما به معنای نادیده گرفتن بیشترین احکام و دستورات اسلامی نیست؟! و هنگامی که از آنها سئوال می شود که؛ آیا این دیدگاه مصداق آیه ۱۵۰ سوره نساء درباره کفار نیست که به برخی از دستورات اسلام ایمان آورده و به برخی دیگر کفر میورزیدند؟!
🔸پاسخ میدهند که ضرورت اجرای دستورات سیاسی و اجتماعی اسلام را انکار نمیکنند ولی معتقد به اجرای آن در دوران غیبت نیستند! و مفهوم این سخن آن است که امامت در دوران غیبت تعطیل شده است، و امام زمان - ارواحنا لتراب مقدمه الفداء - در دوران غیبت کبری منشأ اثر نیستند! و عجیب آن که شماری از این جماعت , سنگ پیروی از امام زمان علیهالسلام را هم به سینه میزنند!
🔸حضرت امام رضوان الله تعالی علیه در این باره می فرمایند : «یک دسته دیگر هم تزشان این است که بگذارید معصیت زیاد شود تا حضرت صاحب بیاید. حضرت صاحب مگر برای چی می آید؟ حضرت صاحب می آید معصیت را بردارد؛ معصیت کنیم که او بیاید »؟!
🔸دو سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در آمریکا کتابی با عنوان «دین و سیاست» چاپ و منتشر شده بود که یکی از برادران دانشجو نسخهای از آن را برای سپاه ارسال کرده بود. در این کتاب که امروزه در آرشیو دفتر سیاسی سپاه موجود است، آمده بود «هنگامی که گفته میشود دین باید از سیاست جدا باشد، تصور عمومی و حتی بسیاری از عالمان دینی آن است که هر یک از دو مقوله دین و سیاست به طور جداگانه در بستر مخصوص به خود حضور داشته و فعالیت کنند.
🔸اما این برداشت اگر در حوزه مسیحیت امکانپذیر باشد، در اسلام ناممکن است زیرا، اسلام در امور سیاسی نیز مانند امور فردی و شخصی افراد دارای نظر و دستورالعمل است و دستورالعملهای سیاسی اسلام برای مسلمانان دقیقا مثل دستوراتی که در زندگی فردی و اخلاقی ارائه کرده است، لازمالاجرا بوده و بخش جدانشدنی از دین تلقی میشود».
🔸نویسنده در ادامه به موفقیت غرب و جریان مدرنیته در جداسازی دین و سیاست و به حاشیه بردن دین در کشورهای اسلامی اشاره کرده و ابراز نگرانی میکند که با انقلاب اسلامی در ایران، این روند ناپایدار و شکننده خواهد بود و مینویسد «با توجه به آمیختگی دین و سیاست در اسلام، وقتی میگوئیم دین از سیاست جداست، مقصود ما آن است که دین به نفع سیاست خودکشی کند»! و با تأسف! میگوید؛ «این نکتهای است که فقط [امام] خمینی به آن پی برده و انقلاب اسلامی را برپایه آن پدیده آورده است».
🔸بازهم از امام راحلمان است که : «چپاولگران حیلهگر کوشش کردند به دست عمال به اصطلاح روشن فکر خود اسلام را، هم چون مسیحیت منحرف و به انزوا کشانند و علما را در چارچوب مسائل عبادی محبوس کنند و… در این امر توفیق به سزایی پیدا کردند و از این جهالت و غفلت ما سوء استفاده نمودند و بلاد مسلمین را یا مستعمره خویش نمودند و یا به استثمار کشیدند و بسیاری از سلاطین و حکام مسلمین را استخدام نموده و با دست آنان ملت ها را به استضعاف و استثمار کشاندند و وابستگی و فقر و فاقه و پیامدهای آن ها گریبان گیر توده های در بند گردید».
🔸رهبر معظم انقلاب ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل حکومت اسلامی، این ضرورت را نه با شعارهای متداول، بلکه با تکیه بر مبانی و اصولی بیان داشته اند که با هیچ نگاه منطقی و «دو، دوتا، چهارتای» علمی قابل تردید نیست. حضرت ایشان ابتدا با استناد به کلام خدا، هدف از بعثت انبیاء علیهمالسلام را ایجاد «حیات طیبه» دانسته و در توصیف حیات طیبه می فرمایند :
« این حیات طیّبه یعنی چه؟ حیات طیّبه به معنای رشد و شکوفایی عقل بشر و علم بشر از سویی و آرامش روحی بشر، آسایش مادی بشر، امنیت محیط زندگی بشر و رفاه بشر و شادکامی بشر و بالاتر از همه اینها تکامل معنوی و عروج روحی انسان است».
@Kayhan_Online