18.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قربونت برم آقای با معرفتم
قربونت برم رهبر حسینی این کشور قربونت برم که روضه دوست داشتی
روضه خوناتو دوست داشتی
قربونت برم که هیئت و روضه خونی رو رسانه این مکتب میدونستی
تو یه الگوی بیمثل برا هیئتیا و هیئت دارا بودی
حیف از این همه جفایی که به تو شد
حیف از این همه غریبی که سهم تو شد
چه تهمتهایی که سهم تو نشد
تا دنیا دنیاست ما مدیون تویم
@nookaari
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدایا برائت میطلبم به محضرت
از این نوع تفکر پوسیده دشمن شاد کن
خدایا میدونیم که این نوع آدمها چون جرأت ندارند و گرنه هدف اصلی شون ذو میگفتند
بزبون می اوردند که با دین عزیزت اسلام مشکل دارند
مابقی حرفها بهونه ست
...
ـ همه دیدند که موشک های این کشور با هیمنه استکباری آمریکا چه کرد
ـ اگر انرژی هسته ای بده چرا همه ی کشورهای به اصطلاح متمدن برای آینده کشورشون طرح های بلند هسته ای بستند ولی برای ما اخ و پیف همون مایع سیاه بد بو هست
ـ در مورد جمله ی پدرو مادرامونم بگم الحمدلله الان بیشتر از اون موقع ما عاشق اسلامیم و حاضریم براش جون بدیم
با همین ۳۰ میلیون نفر
ـ مهندسی انتخاباتم که به خانواده شما نمیاد حرف بزنید با همون مهندسی حزبی و بازی سیاسی تون این همه سال به شونه های این مردم سوارشدید و ...
وگرنه اگر توسط انقلابی ها انجام میشد حتما با داداشا و همه ی نوچه های کارگزارانی و اصلاحاتی ابوی الان با تابعیت های غربی تون داشتید کارگری میکردید
نه اینکه کیسه بدوزید به دار و ندار و اعتقاد مردم این کشور
ـ در مورد ولایت فقیه هم عرض کنم تا کور شود چشم حسود هست تا صاحب کار بیاد
از بابات و داداشات کاری بر نیومد
ازتو و رفیقای بهائیتم کاری بر نخواهد اومد
@nookaari
هادی خادم حسینی -قم
هدایت شده از 🇮🇷 پرچمداران قم 🇮🇷
#پرچمداران_قم
🇮🇷 این عَلَم بر زمین نمی افتد...
✳️ پویش پرچمدار به صورت ۲۴ ساعته در چهارراه شهدای شهر مقدس قم برقرار است،
💢 شما هم می توانید پرچمدار این روز های طلایی باشید...
📝 ثبت نام: ربات بله📱 وب سایت🌐
🆔 پشتیبان: @prch_qom 🧑💻
📍آدرس: قم - چهارراه شهدا - ابتدای خیابان ارم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیه
#بعثت_مردم #انقلاب_جمهوری_اسلامی_ایران
🇮🇷پرچمداران قم
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبتهای علمایی بشنویم
بله ماهم نگرانیم و ناراحت
خصوصا از حضور بعضی بی حجابهایی که جدیدا در خیابانها حاضر میشوند انهم با حرکتهای خاص و تابلو
ولی قبول کنیم
یه تعداد از این مردم وسط معرکه حتی با پوشش های نامناسب
پای این مکتب ایستادند
یکم صبور باشیم
و به گلوگاه های ذبح فرهنگی بیشتر فکر کنیم تا مذبوح های بی پناه ...
(البته همین چند خط هم کلی نیست و باید براش نسخه ی جامع تری پیدا کرد )
@nookaari
هدایت شده از وحید یامین پور
ترامپ دیشب هرچه کلمهی درشت و تأثیرگذار بود مصرف کرد تا ایران را منفعل کند. همهی دنیا منتظر بودند ببینند آمریکا چطور میخواهد بعد از دو ماه تنگهی هرمز را باز کند... کوه، موش زایید. تقریباً هیچ. تنگه با صدای موشکهای ایرانی به لرزه درآمد. ناوچهی آمریکایی هدف گرفته شد. دست از پا درازتر برگشتند. این وسط ایران، امارات عربی صهیونی را هم هدف قرار داد؛ همان کتکخور همیشگی جنگ. اینبار شاید یک عملیات پیشدستانه فهم شود، در قبال طرح همکاری با آمریکا.
جمهوری اسلامی چه خوب میجنگد؛ بهموقع، بهاندازه، شجاعانه. اگر لفاظیها و تحرکات اخیر دشمن برای آزمايش جمهوری اسلامی بوده، امروز ما نشان دادیم هیچ عقبنشینی در برنامه نیست.
@Yaminpour
22.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مناظره عالی
واقعیت های مهم رومیشنپید
اونم از زبان افرادی که به اپوزیسون نزدیکترند تا به مردم جمهوری اسلامی ایران ...
کودتا گر به کسی میگویند که جایگاه مردمی نداشته باشه
طرفدارای اندکش رو خرج میکنه
تمامیت ارضی کشور و خون شهدای مدرسه میناب رو خرج میکنه تا خودش به یه چیزی برسه
الانم افتادن به خون شویی وحشی هایی مثل اسرائیل و آمریکا
@nookaari
هدایت شده از ایران ما
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥لیلاز اقتصاددان اصلاحطلب: در مورد آثار اقتصادی منفی جنگ اغراق میشود/ اگر جرات ندارید در شرایط جنگی از جمهوری اسلامی دفاع کنید، حداقل "زر" نزنید!
دکتر سعید لیلاز:
🔹هنوز در جمهوری اسلامی هیچ بخشی به جز نیروهای مسلح آرایش جنگی نگرفته است
🔹این جنگ گریزناپذیر بود، باید سفت بایستیم و مقابله کنیم.
┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄
@iraan_ma