eitaa logo
کانون فرهنگی تبلیغی نورالهدی
2هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1.7هزار ویدیو
79 فایل
ارتباط با ادمین: @yaemamhasaan تبادل و تبلیغات: @sadrjahad رزرو بلیط: @yarafegh هماهنگی و رزرو اجرای شهرستانها: 09176827420 سایت مجموعه نورالهدی: noorolhodaeeha.ir صفحه روبیکا: Rubika.ir/noorolhodaa_ir صفحه آپارات: aparat.com/noorolhodaa_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 شناسایی جریان فاعل و عامل پاندمی کووید-19 در سطح جهان (بخش دوم) 1️⃣ رخداد 201، شبیه‌سازی دقیق و کامل پاندمی کووید-19 است که چندین ماه قبل از شناسایی این ویروس در آمریکا انجام شده است؛ 2️⃣ جریان اصلی مدیران شناخته در پاندمی کووید-19، مدیران شرکت‌های چند ملیتی آمریکایی هستند، نظیر بیل گیتس؛ 3️⃣ بعضی از نمایندگان مجلس آمریکا پیش از شناسایی ویروس کووید-19 در ووهان چین نسبت به خرید و فروش سهام خود اقداماتی انجام دادند که کاملاً منطبق با سود و ضررهای پس از وقوع پاندمی است؛ 🔶🔹بخشی از سخنرانی علمی «بررسی تهدید بیوسایبرنتیک پاندمی کووید-19 از منظر مطالعات راهبردی» ❇️ مهندس شکوهیان‌راد؛ مورخ 14 آبان 1399 @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مغزهای پوسیده عاشق آمریکا ♦️ جواب خدا هیچ، جواب مستضعفین هیچ، جواب ملت عراق را چه بدهیم؟ @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
💢‏صحبت‌های جدید ظریف نشان می‌دهد تحلیل‌ها مبنی برگرفتن پالسِ مستقیم مذاکره ازبایدن درست است. ♦️حالا گفتگوی وزیرخارجه را بگذارید در کنار آزادسازی میلیونها تُن کالا از گمرکات و پایین آوردن نرخ ارز و طلا! با نکات گفته شده توجیه دارد که چرا در مصاحبه ظریف، صحبتی از "حاج قاسم" نیست! ☑️ 🆔 @naslechaharome
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔔 ⚡️رویدادهای مهم کشور از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۷ 🗓روزنگار ۲۸ آبان ماه 📌۲۸ آبان ماه ۴۶: تحویل و ترخیص صندوق های ویسکی برای اشرف پهلوی؛ این ویسکی ها از کشور های انگلستان و دانمارک خریداری و به تهران ارسال شده بود. 📌۲۸ آبان ماه ۵۷: ➖گزارشی از سخنان "حجت الاسلام سید صادق آل محمدی" در مسجد مجتهد شهرستان اهر؛ وی در این سخنرانی شدیدا از رژیم پهلوی انتقاد و مردم را تشویق به ادامه ی مبارزه کرده است. ➖برگزاری تظاهرات مردمی در سمنان در سال ۱۳۵۷ ➖اعتراضات چند هزار نفری مردم انقلابی در شهرهای شیراز، جهرم، آباده و فیروزآباد به شکل راهپیمایی خیابانی و تظاهرات و سردادن شعار علیه رژیم پهلوی بود که با خشونت نیروهای انتظامی با مردم همراه بود؛ در این درگیری ها سه نفر به شهادت رسیدند. روزنامه اطلاعات سن شهدای ۲۸ آبان ماه ۵۷ شیراز را زیر سی سال اعلام کرد. @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥استوری | استراتژی آمریکا برای اقتصاد ایران استراتژی مرغ ماهی خوار است! @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 شناسایی جریان فاعل و عامل پاندمی کووید-19 در سطح جهان 1️⃣ دو دسته از اسناد به این سؤال پاسخ می‌دهد: اسناد پیش از وقوع پاندمی و رخدادهای پس از وقوع پاندمی ویروس کووید-19 2️⃣ پروتکل‌های بهداشتی و درمانی توسط سازمان‌های بین‌المللی مصوب و ابلاغ شده که مجری سیاست‌های بریتانیا و آمریکا هستند؛ 🔶🔹بخشی از سخنرانی علمی «بررسی تهدید بیوسایبرنتیک پاندمی کووید-19 از منظر مطالعات راهبردی» ❇️ مهندس شکوهیان‌راد؛ مورخ 14 آبان 1399 @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
بسم الله الرحمن الرحیم منتقدان و مخالفان عزیزم، سلام و صد سلام خدمت شما عزیزان دلم🌷 امیدوارم هر جا هستید سالم و تندرست بوده و همواره به کار انتقاد از کتابها و مواضع بنده مشغول باشید. این چند سطر نه از باب دهن کجی و نه از باب خوشمزگی مینویسم. بلکه کاملا صادقانه و دوستانه عرض میکنم و امیدوارم کسی ناراحت نشود. چرا که حرف ناراحت کننده ای هم نمیزنم. هفته کتاب و کتابخوانی است و گفتم بر خلاف معمول و مرسوم همه نویسندگان، به جای این که مرتب به هوادارن و حامیان عزیزم توجه کنم، به شما هم عرض ارادتی کنم و از زحمات شبانه روزی شما کمال تشکر و قدردانی نمایم. کسی متوجه نیست که «انتقاد» و یا «مخالفت» چقدر کارهای سختی هستند و شاید بعد از شغل معدن، از کارهای سخت و پیچیده در دنیا محسوب شوند. هر چند لازم نیست که خیلی وارد باشی و یا سواد چندانی داشته باشی و یا اصلا طرف مقابلت را که قرار است نقدش کنی بشناسی یا نه؟ اما با همه این مسائل، خداوند شما را انتخاب کرد که به طور ناخواسته و برخی جاها هم خواسته، در بخشی از زندگی حرفه ای من در وادی نوشتن، وارد بشوید و جای خود را به عنوان منقد و یا مخالف آثار و مواضع باز کنید. خوش آمدید. بسیار خوش تشریف آوردید. قدمتون بر سر و چشم. بارها گفتم و خدا را شاهد و گواه میگیرم که اینقدر که شما باعث سود دنیوی و اخروی بنده حقیر شدید، خودتان خبر ندارید. من به شما خیلی مدیونم. شما بدون هیچ چشمداشتی از طرف من، وقت گذاشتید و مطالعه کردید و اعصابتان خورد شد و دندانتان روی هم فشار دادید و آخر سر هم تصمیم گرفتید که روشنگری کنید و بعضی ها فقط نقد کنند و رد بشوند و بعضی هم خطر بزرگی که از ناحیه من به مردم ممکن است وارد بشود گوشزد کنند. انصافا دست گل همه تان درد نکند. تَکرار میکنم: من به شما مدیونم. من چقدر باید خرج میکردم که اسمم و اسم آثارم سر زبان ها بیفتد و عده‌ای به خاطر کنجکاوی هم که شده، برای یکبار هم که شده، کتابم را بخوانند و یا برای دقایقی در کانالم عضو بشوند؟ چقدر باید خرج میکردم و چه برنامه ای طراحی میکردم که موج مخالفت علیه من ایجاد شود و همه جا بنشینند و حرفم را بزنند و به کسانی که بعضا حتی خبر از وجود من نداشتند، مرا معرفی کنید و بگویید: اگر روزی روزگاری آثار فلانی را در جایی دیدی نخوان و توجه نکن که بد است و خیلی بد است و چه و چه ... خداوکیلی هر چقدر هم خرج میکردم، باز هم به اندازه زحماتی که شما کشیدید موفق نمیشدم. دمتان گرم و امیدوارم روزی بتوانم زحمات شما را جبران کنم. انشاءالله در شادیهایتان جبران کنم. یک خواهش هم داشتم: برای یک نویسنده، نداشتن منتقد و یا مخالف یعنی مرگ تدریجی و فراموشی. لطفا شما را به خدا دست از سر من برندارید و همچنان بتازید و روشنگری کنید و انتقاد کنید و تا جایی که فردای قیامت جا برای دفاع از خود داشته باشید مخالفت کنید و به قول خودتان روشنگری کنید. خدا عوضتان بدهد. عزیزان دلم. در پایان روی ماه رجالِ منقدان را بوسیده و دست ادب در برابر اُناثِ منتقدان بر سینه ام قرار داده و برای همه تان آرزوی عاقبت بخیری دارم. ضمنا اگر تصمیم گرفتید با هم دوست شویم و بیشتر از یکدیگر بهره علمی و ادبی و معنوی ببریم و معاشرت داشته باشیم، به شرطی پذیرفته است که همچنان منتقد باقی بمانید. چرا که هر چه قدر منتقد بی رحم تر و عصبانی تر و مذهبی تر، دنیا و آخرت نویسنده هم آبادتر. ارادتمندم محمد آغا؛ گل باغا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔔 ⚡️رویدادهای مهم کشور از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۷ 🗓روزنگار ۲۹ آبان ماه 📌 ۲۹آبان ماه ۴۲: مخالفت و موافقت عده‌ای از روزنامه‌نگاران عصر پهلوی با «عباس مسعودی» سناتور و مدیر مؤسسه‌ی اطلاعات در سال 1342 موضوع سند دیگر امروز است. روزنامه‌نگاران مخالف معتقد بودند که مسعودی در انحلال اتحادیه روزنامه‌نگاران نقش داشته است. مخالفین مسعودی عبارت بودند از «خسروشاهی، داریوش همایون- ذبیح‌الله منصوری- دکتر عسگری- احمد سروش و آموزگار» 📌۲۹ آبان ماه ۵۷: ➖تلگراف "آیت الله سید محمدرضا گلپایگانی" برای"ارتشبد ازهاری" نخست وزیر رژیم پهلوی؛ این اعلامیه هنگامی صادر شده بود که بسیاری بر این گمان بودن که روی کار آمدن یک حکومت نظامی به معنای پایان اعتراضات مردمی خواهد بود. در این تلگراف آیت‌الله گلپایگانی شجاعانه مقابل رژیم پهلوی ایستاده و خطاب به ازهاری می‌نویسد: «آقای ازهای سلب آزادی‌های فردی و اجتماعی و ایجاد اختناق و سانسور و کشتار و اتلاف نفوس نه شما را بر بقاء حکومت استبدادی توفیق می‌دهد و نه این ملت ستمدیده را آرام و نه مقام روحانیت را از انجام وظیفه شرعی بازمی‌دارد.» ➖نفوذ تشکیلات بهائیت در ساختار سیاسی رژیم پهلوی به عنوان ابزار استعمار غرب خاصه مثلث آمریکا- انگلیس- اسرائیل در کنار دو جریان فراماسونری و صهیونیسم با وجود اظهارات اعضای این تشکیلات در مورد عدم دخالت آن‌ها در مسائل سیاسی- که این خود شیوه القائی استعماری برای فریب جامعه بود- به طور قطع مورد تأیید و حمایت بیت‌العدل بوده است. در یک سند می‌بینیم که یکی از بهائیان سرشناس صراحتاً به حمایت تشکیلات بهائیت از امیر عباس هویدا اشاره کرد
شب جمعه است .... قرائت سوره جمعه فراموش نشه 🌸 @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
یا_سیدالکریم نام تو یادآور نام کریم اهل ری را صحن تو یک شعبه ای از ✨میلاد سیدالکریم مبارک باد ✨ @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
💠 همایش بزرگ " کرونا و نظم نوین جهانی" 🔺🔻با یک سخنران و مهمان ویژه : " جناب آقای دکتر خیراندیش" 🔻 سرفصل ها : 🔸پشت پرده ی بزرگ نمایی کرونا 🔸نقش سازمان های صهیونیستی در ایجاد نظم جدید جهان 👤 سخنرانان: حجت الاسلام استاد مهدوی ارفع استاد نادر طالب زاده دکتر طریقت منفرد ⏱زمان: جمعه ٣٠ آبان ماه بعدازنماز عشاء 🚪مکان: شهر مقدس قم ثبت نام جهت دریافت آدرس: 09045358308 . @howzehenghelabi
بسم الله الرحمن الرحیم اعوذبالله من الشیطان الرجیم واقعا دلیل سعی و تلاش بی وقفه ی یک عده به نام روشنگری برای تخریب کانون نورالهدی و تاتر انقلابی و پاک جابر چیست؟ از ابتدای امر مشخص بود هدف اصلی تمام این بازی ها سرکوب تاتر جابر است. یک تاتر انقلابی بر اساس منویات رهبری توسط عده ای جوان دغدغه مند، که جای حمایت، شده اند سیبل هجوم بعضی خودی های.... بدانید نشر اکاذیب و سم پاشی های پی در پی برای عقب راندن ما از میدان جهاد انقلابی اثری نخواهد داشت. بینندگان تاتر جابر یقینا حافظه های ضعیفی ندارند که این نقد و استنباط سخیف و بدور ازعفت کلام را باور کنند. یقینا تخریب تاتر جابر با حمله به جنبه ی سیاسی و بصیرتی آن موثر نمی افتاد! پس باید از ادبیاتی که خانواده ی مذهبی را نگران و مضطرب میکند استفاده کنید! ان الله بصیر بالعباد جالب است چندی پیش خودتان تاتر جابر را تحسین برانگیز خواندید و امروز اینگونه تخریب میکنید. سوال مهم: چرا در روزهای بررسی قضایی، پیرامون شکایت ما از این افراد، نشر این دست مطالب شدت گرفته؟ به قول یکی از این افراد: حتی اگر بعدها دستگاههای مربوطه این مطالب را تکذیب کنند، یقینا اثر تخریب ما را ندارد!! از خدا بترسیم ریختن آبروی مؤمن آنقدر گناهش بزرگ است که شیطان هم آن فرد را از ولایتش خارج میکند. این مطالب توهین به تمام کارشناسان ( خانواده،روان شناسی، دینی، سیاسی، اجتماعی) است که قبل از اجرای این تاتر و طول اجرای دوساله ی آن کنارمان بودند و انرا تایید کرده اند. توهین به همه ی مخاطبینی است که ۱۷۰ اجرا همراهمان بودند و از برکات اثرهای مثبت این تاتر گفتند و نقدهایشان را به دیده ی منت میگذاشتیم و در صورت تایید کارشناسان اعمال میکردیم. خدایا عاقبتمان را ختم به خیر کن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 کدام جریان در جهان از پاندمی کووید-19 نفع می‌برد؟ 1️⃣ مهم‌ترین اثر پاندمی کووید-19، سایبری شدن بیش از پیش اکثر فرایندها و امور از سطح شخصی تا ملی است؛ 2️⃣ از آموزش ابتدایی تا تحصیلات تکمیلی و سایر امور اداری و شخصی آنلاین شده است. این به معنای «سازماندهی سایبری» جهان است (Cyborg) 3️⃣ مبتنی بر قرارداد UKUSA زیرساخت جهانی و کنترل فضای سایبر در جهان در اختیار بریتانیا و آمریکا است؛ پس منافع اصلی پاندمی کووید-19 برای این مجموعه است، حتی اگر طراح ویروس نباشند؛ 4️⃣ از آنجا که کنترل فضای سایبر جهان در اختیار چین نیست، لذا نفع اصلی را از این پاندمی کسب نمی‌کند 🔶🔹بخشی از سخنرانی علمی «بررسی تهدید بیوسایبرنتیک پاندمی کووید-19 از منظر مطالعات راهبردی» ❇️ مهندس شکوهیان‌راد؛ مورخ 14 آبان 1399 @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔔 ⚡️رویدادهای مهم کشور از سال ۱۳۴۲تا ۱۳۵۷ 🗓روزنگار ۳۰ آبان ماه 📌۳۰ آبان ۴۳: یکی از رایج ترین اعتراضات پس از دستگیری و تبعید امام خمینی "رحمه الله علیه" به ترکیه در پی مخالفت با کاپیتولاسیون ، ارسال تلگراف برای مقامات پهلوی بود؛ از جمله این تلگراف ها میتوان به تلگراف حوزه ی علمیه ی نجف برای حسنعلی منصور اشاره کرد. 📌 ۳۰ آبان ماه ۵۵: عدم شرکت مردم آبادان در جشن ها و مراسمات دولتی در پی همبستگی و حمایت از اندیشه های امام خمینی "رحمه الله علیه". 📌۳۰ آبان ماه ۵۷: ➖تظاهرات مردم کاشان که با تیراندازی نیروهای مسلح همراه بود که منجر به مصدوم شدن دو نفر شد. ➖نزاع رجال دستگیر شده ی پهلوی در پادگان جمشیدیه. ➖صدور اعلامیه در محکومیت جنایات رژیم پهلوی در اعتراض به کشتار مردم کرمان و اعلام عزای عمومی توسط روحانیون استان کرمانشاه از جمله"حجت الاسلام عبدالجلیل جلیلی". ➖شنود مکالمات تلفنی خانم ناشناسی با "آیت الله سید حسین خادمی "مبنی بر جمع آوری پول برای کمک به اعتصاب کنندگان که بخشی از فعالیت زنان مسلمان در جریان انقلاب اسلامی را روایت می کند. ➖فعالیت های دانش آموزان شهر شاهرود که از پنج دانش آموز گرداننده این اعتراضات سه نفر خانم بوده اند. @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
به نام خدا نقد و تحلیل محتوایی تئاتر جابر خلاصه: جابر یک دانشمند فیزیک هسته¬ای است که به دلیل سرخوردگی از عملکرد دولت، در مسأله برجام و انرژی هسته¬ای، قصد پیوستن به مدافعین حرم را دارد. او که یکی از اعضا فعال بسیج و مهندسی جنگ نرم است قادر نیست اعضا و فرمانده پایگاه را برای رسیدن به هدفش مجاب کند. از سوی دیگر خانواده¬ی او شامل همسر، دو خواهر و مادر که به تازگی پدرشان را در دفاع از حرم از دست داده¬اند و از نظر عاطفی وابستگی شدیدی به او دارند نیز مانع دیگری در رسیدن به خواسته¬ی جابر هستند. بخش زیادی از تایم این تئاتر در تبیین منویات رهبری، عملکرد نامطلوب دولت و تعامل جابر با خانواده¬اش میگذرد و نهایتا جابر که توسط جاسوسهای صهیونیسم مسموم شده است، بعد از ناکامی آنها در رسیدن به اطلاعات لبتاب، به شهادت میرسد. قبل از ورود به مبحث اصلی ذکر دو مقدمه لازم است. این متن صرفا نقدی تحلیلی است بر مضمون و محتوای این تئاتر و شامل هیچ گونه نقد ساختاری و فرمالیستی نخواهد بود. با توجه به این که ماهیت تئاتر، پویایی و زنده بودن اثر است که در هر اجرا جانی تازه میگیرد، لازم است به این نکته توجه شود که این نقد بر اساس اجراهایی است که تاکنون صورت گرفته است. سوالی که در ابتدای این متن مطرح میشود این است که با توجه به این نکته که کلیه¬ی عوامل اجرایی این نمایش، از نویسنده و کارگردان و بازیگر... خانم هستند و این نمایش با لحاظ تمام جوانب امنیتی برای مخاطب خانم، به صورت مکشوفه و بدون حجاب از طرف عوامل اجرا میشود، آیا یک تئاتر و نمایش آوانگارد است؟ با کمی جستجو در منابع تاریخی پاسخ این سوال قطعا منفی خواهد بود. از شاهد مثالهایی که میتوان در این مورد نام برد، تعزیه خوانی¬هایی است که در زمان قاجار اجرا میشده است. این مراسم که تاریخش به یک و نیم قرن پیش بازمیگردد در زمانی برگزار میشده که زنان بدون اجازه حتی حق بیرون رفتن از خانه را هم نداشته¬اند. در این مراسم که بازیگران، کارگردانها و... زنان بوده اند و تنها برای زنان برگزار میشده قصه¬های یوسف و زلیخا، عروسی بلقیس و سلیمان و عروسی رفتن حضرت زهرا طرفداران زیادی داشته است، ولی در این بین تعزیه شب عاشورا از اهمیت زیادی برخوردار بوده که در آن زنان از اسبهای کوچکی به نام تانو برای اجرای صحنه¬ها جنگ استفاده میکرده اند. در اسناد تاریخی یکی از مکانهایی که جهت این مراسم مورد استفاده قرار میگرفته، مجلس شورای ملی قدیم است که در زمان قاجار به میرزا حسن خان سپه سالار و همسرش ماه تابان خانم دختر فتحعلی شاه تعلق داشته است. شاهد مثال دیگر در مورد مجالس عروسی و جشنهای زنانه است که در آن زنها به عنوان خواننده و نوازنده تنها برای جنس نسوان برنامه اجرا میکرده اند. همچنین در اسناد تاریخی آمده است که اولین سینمایی که برای زنان در ایران افتتاح شد در سال 1307 بود که توسط خان بابا معتضدی در خیابان لاله زار بود که مدتی بعد آتش گرفت. این تفکیک جنسیتی در ارائه هنر تا زمان کشف حجاب رضاخانی وجود داشت و پس از آن فاجعه، هنگامی که زن محجبه¬ی ایرانی مجبور شد بین عقاید و حضور در مجامع هنری یکی را انتخاب کند، حجاب و اعتقاداتش را انتخاب نمود و مجبور به پنهان شدن در پستوی خانه¬ها شد. اما مردان جوانی که تمایل به شرکت در مجامع و اجتماعات هنری داشتند ترجیحشان این بود که از زنانی با لباسها و سر و وضع آنچنانی برای همراهی دعوت کنند. این زنان که در ابتدا بیشتر ارمنی و یا خارجیانی بودند که همراه مستشاران به ایران آمده بودند، رسم و رسوم حضور در چنین مکانهایی را بسیار خوب بلد بودند و با قدرت جذب بالایی که داشتند هر روز بیشتر و بیشتر در جامعه¬ی ایرانی آن زمان نفوذ کردند. بدین ترتیب زن ایرانی محجبه نه تنها از دایره¬ی هنر و هنرورزی کنار گذاشته شد که حتی از طبیعی ترین حق خود یعنی با سواد شدن، کسب تحصیل و علم اندوزی نیز محروم شد. آمار بیسوادی زنان در ابتدای انقلاب اسلامی، خود نشانگر عمق فاجعه در این زمینه است. پس از انقلاب مسأله¬ی تحصیل برای قشر معتقد و مذهبی حل شد، ولی هنر نزد این خانواده¬ها همچنان مظلوم و مغفول باقی ماند به طوری که در این روزگار و پس از گذشت چهل و اندی از آغاز انقلاب هنوز زنان و دختران خانواده¬های مذهبی نه تنها به عنوان هنرمند بلکه به عنوان مخاطبین هنر، از حضور در اجتماعاتی مثل تئاتر و یا کنسرت استقبال نمیکنند و یا منع میشوند. در حال حاضرگروه تئاتر جابر به عنوان احیاگر سنتی دیرین که میتواند تا حدی نیازهای این قشر از جامعه را برطرف نماید، توانسته با سختی و مشقت زیاد راه باریکی را میان مافیای هنر باز نماید و با این که هنوز راه زیادی برای رسیدن به قله در پیش دارد قابل ستودن و حمایت است و روا نیست که به دلایل واهی که با غرض ورزی نیز همراه است، مورد بی مهری قرار بگیرد. ادامه👇
👆ادامه: این تئاتر در حد مرز دو جریان مافیای تئاتر که تحت فضای لیبرالیسم، سکولاریسم و اومانیسم جوامع متمدن قرار دارد و جریان واپسگرا و متهم کننده¬ی ارتجاعی که با وسواس تنها به نقاط ضعف می¬پردازد، در حال له شدن است. بر جریان روشنفکری که اساسا در صدد مسدود کردن قشر متعهد و معتقد جامعه هستند که حرجی نیست، تأسف در جایی است که جریان همسو و همگرا با این اندیشه و رویکرد هم، با بولد کردن برخی نکات سعی دارند این فضا را از دست این مجموعه بگیرند. این نکته بسیار حائز اهمیت است که با توجه به این که عوامل این تئاتر خودشان از قشر متعهد و معتقد جامعه هستند به هیچ وجه تمایلی به بازی در مقابل پارتنری از جنس مخالف ندارند و برای اجرای این نقشها مجبور به استفاده از گریم و لباس مردانه هستند. یکی از برچسب¬هایی که باعث توقف این گروه شده است ارائه¬ی صحنه¬هایی است که مروج انحرافات اخلاقی است که نگارنده قویا آن را رد میکند. صحنه های خانوادگی این تاتر قطعا به دور از اباحه¬گری¬هایست که فرزندان این کشور هر روز در فیلمهای سینمایی ایرانی، معابر، حمل ونقل عمومی و ... شاهد آن هستند. لازم به ذکر است که این گروه با استفتاء از علما برای شرکت در نقشی مردانه توسط زنان به این مسأله توجه داشته¬اند. ولی نباید از نظر دور داشت که ابراز احساساتی از این قبیل اساسا فضای پر ریسکی است و باید به همه¬ی تبعات مثبت و منفی آن توجه نمود و باید بادقت و الگو سازی درست مانع خطاهای احتمالی دیگران شد. ضمن اینکه صحنه¬های احساسی و رمانتیک این تئاتر کاملا دقیق است و نشان دهنده¬ی تفکر نویسنده در این باب است. هجمه¬ی دیگری که نسبت به این تئاتر مظلوم و پاک صورت گرفته است در رابطه با نقص رفتاری مردان در قشر مذهبی و متعهد است. این اعتراضات مبنی بر این است که چون مردان مذهبی تعاملهای احساسی را فرا نگرفته¬اند، نمایش چنین صحنه¬هایی سطح توقعات زنان این قشر را بالا برده و اختلافاتی را در این زمینه دامن میزند. به نظر نمیرسد که نیاز به هوش و قدرت تعقل بالای باشد تا هر موجود ناطقی به این مسأله معترف شود که چنین اشکالی، پاک کردن صورت مساله است، نه حل کردن آن. این امر کاملا مبرهن و واضح است که هر زوجی برای ارتقا سطح زندگی هم باید قدرت بیان توقعات و انتظاراتش از طرف مقابل را داشته باشد و هم باید در کسب مهارتهای زندگی تلاش و کوشش نماید. پس بهتر است به جای آنکه بار باشیم، یار باشیم. و من الله توفیق فاطمه سلطانی، نویسنده، کارشناس، مشاور و ارزیاب @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
چالش رفیـــق شَـــــهیدم🌹🌿 🔆شهـــید بابک نوری هریس 🌸🍃نفر2⃣3⃣ بہ دونفر نفر جوایِـــز زیبایے اهداء مے شود😍 (گارد گوشی با عکس رفیق شهید شما) •| از رفیق شهیدت یاد بگیر که شهیدانه زندگے کنے😉 |• ارسال عکس و شرکت در چالش درکانال ڪَیِس👇 https://eitaa.com/joinchat/2349727805Ccacd14cc44
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔔 ⚡️رویدادهای مهم کشور از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۷ 🗓روزنگار ۱ آذر 📌۱ آذر ماه۵۱: انتقاد یکی از دانشجویان مدرسه عالی علوم اقتصادی و اجتماعی قزوین در کلاس درس به جشن های ۲۵۰۰ساله ی شاهنشاهی. 📌 ۱ آذرماه ۵۷: ➖بازگشت یکی از زندانیان سیاسی به شهر زادگاه خود (رفسنجان)؛ حدود ۴۰۰ نفر از اهالی رفسنجان به منظور استقبال از ابوالقاسم نصرالهی نسب زندانی امنیتی. در جریان این تظاهرات یک نفر به وسیله ی نیروهای رژیم پهلوی به شهادت رسید. ➖ بازگشت «شهید آیت الله سید عبدالحسین دستغیب» و «آیت الله مجد الدین مصباحی» به شهر شیراز پس از مدت‌ها اسارت در سال 1357. ➖گزارش از رهبری مبارزات انقلابی مردم آذربایجان علیه رژیم پهلوی توسط "شهید آیت الله سید محمدعلی قاضی طباطبایی". @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 ویروس کووید-19 یک ویروس بیوسایبرنتیک است، نه ویروس بیولوژیک 1️⃣ دسته‌بندی ویروس‌های بیوسایبرنتیک شامل FAVها و OTVها؛ 2️⃣ ویروس کووید-19 یک ویروس بیوسایبرنتیک از دسته‌ی FAV است؛ 3️⃣ مبحث رزونانس در فیزیک، مبنای علمی ویروس‌های بیوسایبرنتیک از دسته‌ی FAV است 4️⃣ فرکانس مشخصی از امواج الکترومغناطیس در تشدید فعالیت ویروس کووید-19 و فرکانسی دیگر در تضعیف فعالیت آن مؤثر است؛ 🔶🔹بخشی از سخنرانی علمی «بررسی تهدید بیوسایبرنتیک پاندمی کووید-19 از منظر مطالعات راهبردی» ❇️ مهندس شکوهیان‌راد؛ مورخ 14 آبان 1399 @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
بسم الله الرحمن الرحیم "انّا لله و انّا الیه راجعون " استاد عزیزمان سرکار خانم زهرا فاطمی راد ؛ درگذشت خاله گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می کنیم و همنشینی با اهل بیت طاهرین "علیهم السلام"را از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده مسئلت داریم. @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
☑️ مجازات حبس، جزای نقدی و شلاق در انتظار نشردهندگان محتوای غیراخلاقی در فضای مجازی/ بازداشت ۱۰۵ نفر در این خصوص 🔸 معاون دادستان عمومی و انقلاب قم: براساس بند ۳ از ماده ۶۴۰ قانون مجازات اسلامی و مواد ۷۴۲ و ۷۴۳ از قانون مذکور، درصورتی‌که افراد در صفحات مجازی، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی تصاویر مبتذل و محتوای غیراخلاقی و جریحه‌دار کننده عفت و اخلاق عمومی بارگذاری نمایند به حبس از سه ماه تا یک‌سال، تا ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و جزای نقدی محکوم خواهند شد. 🔸 حجت‌الاسلام تحریری جانشین قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم بیان داشت: امروزه یکی از جدی‌ترین آسیب‌های اجتماعی، ولنگاری و اعمال مجرمانه‌ای است که در بستر فضای مجازی اتفاق می‌افتد که در همین راستا "قرارگاه دادسرای قم" با توجه به اهمیت اشراف بر فضای مجازی رصد مستمر صفحات مرتبط با قم را در دستور کار خود قرار داده است و در همین خصوص طی ده ماه گذشته تاکنون "تعداد ۱۰۵ نفر" از عوامل انتشار این گونه آثار که عمده آن‌ها در اینستاگرام مشغول به انجام فعالیت‌های مجرمانه از جمله مدلینگ مبتذل، کشف حجاب، لایوهای غیراخلاقی و توزیع مشروبات الکلی و موادمخدر بوده‌اند شناسایی و با دستورقضایی بازداشت و ضمن از دسترس خارج نمودن دائم حساب‌های کاربری آنان، برای نامبردگان پرونده قضایی تشکیل و کیفرخواست صادر گردیده است. 🔸شهروندان گرامی می‌توانند درصورت مواجهه با هرگونه اقدام هنجارشکنانه و اعمال مجرمانه در فضای مجازی موضوع را پس از جمع‌آوری مستندات لازم با ذکر کامل مشخصات صفحه و گرداننده، به شماره 09333633251 در پیام‌رسان‌ ایتا جهت پیگیری قانونی ارسال نمایند. جبههٔ اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh