🍃 روح و ریحون 🍃
. به فلانی و فلانی و فلان گفتی نه... تا علی از تو فقط خاستگاری بکند :) 🔸️علیاکبرلطیفیان #سالروز_ا
به قمری
سالگرد ازدواجمون مبارک :) 💐🤍
من خیلی وقت ها انگیزه برای ادامه ی رسیدگی به زندگی رو ندارم .
فرض کن تو چند ساعت وقت میذاری ،
همچی مرتب میشه، ولی زیاد طول نمیکشه !
چقدر همچی تو این دنیا بی دوامه!
همچیِ همچی ...
تا میای به دوام چیزی دل ببندی
همچی همینجوری دگرگون میشه!
کاش یه چیزهایی با تافت موندگار میموند...
#کلافه
#روزمرگی
@nor_ir
🤎 وَ وَفِّقْنِي لِقَبُولِ مَا قَضَيْتَ لِي 🤎
خدا یا من رو به قبول هر سود و زیانی که برام مقرر کردی موفق کن
#صحیفهسجادیه
@nor_ir
🍃 روح و ریحون 🍃
آدم عاشق که باشد هیچوقت به دوری عادت نمیکند. |✍️🏻سید مصطفی موسوی @nor_ir
تو نیستی ..
خامنه ای داتآیآر عکس های تازه نمیگذارد.
خبر اول بیست و سی مشتی چرندیات است.
تصویر صفحه اول روزنامه ها مزخرف است.
در مسیر محل کار ، رادیو چرند میگوید.
گویندههای خبر دیگر نمیگویند
که ایشان خاطر نشان کردند.
تو نیستی. همه لالاند. همه دلتنگ .جهانخالیشده.
حرفی برای گفتن ندارند.
چرا برنمیگردی:)؟
‹مهدیمولایی›
@nor_ir
زندگی اینجوریه که
قویای
قویای
قویای
قویای
یهو لیوان از دستت میوفته زمین،
میزنی زیر گریه
@nor_ir
🍃 روح و ریحون 🍃
🕊چهار نعمتی که بهتر است هر روز صبح یاد کنیم؛
#خدایاشکر
سلام صبح بخیر صاحبِزمانِما 🤍🌱
عزیز ِجانم تو پاداش کدامین کار خیر منی ؟ نکند آن روز سرد زیر باران وقتی که برای کبوترها دانه میریختم خدا دیده باشد .
@nor_ir
🍃 روح و ریحون 🍃
عزیز ِجانم تو پاداش کدامین کار خیر منی ؟ نکند آن روز سرد زیر باران وقتی که برای کبوترها دانه میریخ
قشنگیِ تابستون به رنگ های جذابِ میوههاشِ، به طعم خوشِ خربزهش، به سبزیِ درختها، به طولانی بودن روزها و کوتاهیِ شبهاش، به دورهمیهای یهوییش، به هندونه ی خنکش...
این ها نعمتهایی که دیدنشون و بودنشون برامون عادی شده وگرنه انقدر به گرماش چشم نمیبستیم.
من عاشقِ زیبایی های فراموش شده ی خدام 🐳☁️
بماند که بهار و اردیبهشتش پرچمشون بالاست 💐
یک ماه مانده به تابستونِ خدا
@nor_ir