eitaa logo
نشریه گریپ واین AA Grapevin
4.2هزار دنبال‌کننده
18.1هزار عکس
1.4هزار ویدیو
959 فایل
برنامه روحانی ساده و غیرمذهبی برای رهایی از هرگونه وابستگی برگرفته از گامهای دوازده گانه الکلی های گمنام پیام ما امید ❤ وعده ما آزادی🕊 لینک کانال ایتا 🆔️@oftadegan لینک کانال تلگرام 🆔@oftadegan1937 ارتباط با ادمین 🆔️@Reza27929
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹🌹🌹🌹🌹 ✳️ مراقبه امروز : ‍🗓 2 تیرماه امروز با اعمال نظم و انضباط شخصی به عزت نفس بیشتری میرسم ؛ از نردبان تحول بالاتر میروم و به شخصیتی برتر و اراده ای قوی تر دست می یابم ...! 💟 خداوندا سپاسگزارم🙏 🆔 @oftadegan
🌹🌹🌹🌹🌹 ✳️ : 💟 ای عاشق‌ترین🙏 می‌خواهم در این صبح مهربانی، در آسمان عشقت، هنگام تجلی روشنایی، نور باشم، طلوع باشم، پر از ستایش و امید ... امروز می‌خواهم به تو قول بدهم حتی اگر بدانم فردا دنیا تکه تکه خواهد شد، باز هم درخت امیدم را عاشقانه می‌کارم، نه برای برداشت میوه‌اش، برای آن‌که افسوس "نکاشتن" را با خود حمل نکنم ...! 💟 یاری‌ام کن🙏 🆔 @oftadegan
بازتاب های روزانه دوم تیرماه.mp3
زمان: حجم: 1.7M
🔶 بازتاب های روزانه 📅 2 تیر ماه 🔸 اعتماد به دیگران آيا اعتماد به اين معناست كه به انگيزه ها و نيات ديگران نسبت به خودمان بی توجه باشيم؟ اصلاً، اين كار حماقت محض است. مطمئناً، ما بايد در هر كسى كه می خواهيم به او اعتماد كنيم، ظرفيت خير و شرّ را بررسى كنيم. با اين كار مى دانيم كه در هر شرايطى تا چه حدّ می توانيم به كسى اعتماد كنيم. [ از ديدگاه بيل ] من قربانی ديگران نيستم، اما قربانی انتظارات، انتخاب هـا و دروغ های خودم هستم. وقتی از ديگران انتظار دارم طوری باشـند كـه مـن می خواهم، وقتی آنها نمی توانند انتظارات مرا برآورده كنند، من آسيب می بينم. وقتی انتخاب هايم بر اساس خودخواهی هايم هست، می بينم تنهايم و كسى به من اعتماد نمی كند. امـا وقتـى صـداقت را در تمـام كارهايم تمرين كردم، توانستم به خودم اعتماد كـنم . وقتـى صـادقانه انگيزه هايم را بررسی كنم می فهمـم كـه در شـرايط مختلـف چقـدر می توانم آسيب برسانم، به اين ترتيب می تـوانم جلـوى ايـن آسـيب زدن ها را بگیرم. 🆔 @oftadegan
4_6014680473425413755.mp3
زمان: حجم: 2.1M
🌹 📗 کتاب پاک زیستن 📖 صفحه 250 ، پاراگراف آخر 🆔 @oftadegan
🌹🌹🌹🌹🌹 ✳️ روز به روز ، دوم تیر ماه : بخش بسیار بزرگ بیماریم به عنوان یک فرد وابسته و هم‌وابستگی(انکار) ندیدن واقعیت‌هاست، بدین شکل که خودم را هرگز بیمار نمی‌دانم و حتی سعی می‌کنم، با نقش بازی کردن‌ها به این بخش جلوه و نقش دیگری بدهم. دانش برنامه‌ی خودیاری قدمها به من یاد داده است، که مشکل من مواد مخدر، نیکوتین یا الکل و قرص و قمار نیست. بلکه دچار بیماریی هستم که لاعلاج و بدون درمان و پیش‌رونده می‌باشد. این بیماری به (بیماری وابستگی) معروف است. امروز می‌دانم که برای رهایی از این بیماری فقط جایگزینی مناسب باید داشت. این را هم می‌دانم که هیچ جایگزینی مناسب‌تر از وابستگی به خداوند نیست. امّا بیمار من اجازه نمی‌دهد. آیا وابستگی به خداوند مثل وابستگی به سایر موارد و اشخاص و موقعیت‌ها مرا دچار گرفتاری به خداوند و اسارت می‌کند؟ امروز با اصول برنامه می‌دانم که وابستگی به خداوند تنها وابستگی سالمی است، که باعث رهایی و آزادی از تمام قید و بندها می‌باشد. امروز از یک چیز کاملاً مطمئن هستم و آن این است، که خودم به تنهایی قدرتی ویرانگر برای نابودی خودم دارم، که می‌توانم باعث خرابی اوضاع و لغزش و وابستگی خودم گردم ...! ‼️وارستگی تنها در وابستگی به خداوند است‼️ 🆔 @oftadegan
🌹🌹🌹🌹🌹 ✳️ به‌نام زندگی : 🗓 امروز دوم تیر ماه 🌵فصل‌های زندگی🌵 شرایط زندگی درست شبیه فصلهای سال میمونه میتونه مثل بهار زیبا و پر نشاط باشه پر از روابط خوب و آدمهایی خوبی که پیرامون تو هستن، یا مثل تابستان گرم و دلچسب پر از عاشقی، یا مثل پاییز که درختها برگهاشونُ از دست میدن تو هم چیزها و یا افرادیُ از دست بدی و چهره ات مثل پاییز غمگین بشه، یا مثل زمستان سرد و بی روح پر از دلسردی پر از کدورت و جدایی پر از بغض و دلتنگی، اما یه خوبی داره اونم اینه که هیچ فصلی موندنی نیست الان توی هر فصلی از زندگیت هستی شک نکن بالاخره تموم میشه بالاخره بهار و تابستان تو هم خواهد اومد پس پاییز و زمستان زندگیتُ سختترش نکن و برای عبور از اون تلاش کن و صبور باش ...! 💓عبارت تاکیدی💓 "من عاشقانه صبر خواهم کرد! بی شک پشت زمستان زندگی، بهاری هست" 💟 خدایا شکرت🙏 🆔 @oftadegan
💢 ۲ تیر 👇👇👇 👌 در این لحظه؛ من راهنمایی می‌گیرم. 🔹 من با راهنمایم رابطۀ خوبی دارم. 🔸 با اینکه این واقعیت وجود دارد که ما هزاران مایل دور از هم زندگی می‌کنیم، ما از طریق ایمیل ارتباط برقرار می‌کنیم. 🔹 ما کتاب کارکرد دوازده قدم و دوازده سنت CoDA را کار می‌کنیم. 🔸 ما به پرسش‌ها جواب می‌دهیم و با یکدیگر جواب‌ها را مشارکت می‌کنیم. 🔹 ما بصورت الکترونیکی تا قدم پنج را کار کرده‌ایم. 🔸 من در سطحی عمیق‌تر، برنامهٔ بهبودی را کار می‌کنم، در نتیجه خیلی بیشتر در مورد خودم یاد می‌گیرم. 📖 صفحۀ ۹۵ 🆔 @oftadegan
4_5866170679107260404.mp3
زمان: حجم: 3.6M
📗 صفحات 125 126 « قدم هفتم » ما با فروتنی از او خواستیم که کمبودهای اخلاقی ما را برطرف سازد . صخره را رها کن سندی بی , " ژوئن 1976 " 🆔 @oftadegan
📘فقط برای شرایط اضطراری؟ چه از معتقدان بوده باشیم و چه نه این ایده که نیروی برتری در کار هست را پذیرفته بودیم لیکن از این نیرو فقط همچون بازیکنی ذخیره و غیر اصلی (در بیس بال) در شرایط اضطراری یاری می طلبیدیم. این نکته که هنوز زندگی را به میل خودمان می گذرانیم و خداوند فقط در لحظاتی این جا و آن جا اندکی کمک مان می کند شروع به محو شدن کرد. بسیاری از ما که خود را مذهبی می پنداشتند به محدود بودن این عقیده پی بردند. چرا که خداوند را در راس قرار نداده و خود را از دریافت کمکش محروم ساختیم. اما اکنون این کلمات که: "پروردگارا من به تنهایی هیچ ام و همه چیز از اراده ی توست" معنا و مفهومی روشن پیدا کرده است . 📕 🆔 @oftadegan
پیام امروز گریپ واین "من هنوز از انرژی که در اطراف جلسات AA است شگفت زده هستم ... مهم نیست که مشکلات ، ترس ها یا رنجش های ما چیست، با شروع جلسه از این مسائل جدا می شویم و روی هدف اصلی مان تمرکز می کنیم." "یک فانوس دریایی در تاریکی"، پیتسبورگ، پنسیلوانیا، سپتامبر 1991، گروه خانگی: ضربان قلب AA 🆔 @oftadegan