eitaa logo
حامیان استاد رائفی پور
72.5هزار دنبال‌کننده
32.1هزار عکس
21.8هزار ویدیو
998 فایل
🌹 سلام دوستان ما به نهادی وابسته نیستیم و #آتش_به_اختیار فعالیت می کنیم در راستای #جهادتبیین سوالی بود در خدمتم در خدمتم 👇 تبلیغات eitaa.com/joinchat/3173974253Cc1f5e28fe5 از کانال استاد لفت میدی؟😔🖐 @masaf ⏰ شمارش معکوس ظهور ⏰
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻گروه تروریستی داعش به‌طور رسمی علیه انصارالله اعلام جنگ کرد 🔹گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای کوتاه به صورت رسمی از جنگ با نیرو‌های ارتش و انصارالله یمن در کنار شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی در استان مأرب خبر داد. 🔹تروریست‌های داعشی حاضر در این کشور، در بیانیه خود ضمن اشاره به درگیری با نیرو‌های ارتش و انصارالله یمن در منطقه الکساره واقع در استان مأرب، مدعی شدند که تعدادی از نیرو‌های دولت صنعاء طی این درگیری کشته و یا زخمی شده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امان از شعرهاي بي معنا و ساختگی که تو دوران بچگی یاد گرفتیم و برخی هنوز هم تکرار می کنند 😱🏃‍♂😂
خبر خوب، نوشین جعفری یکی از ادمین‌های اکانت هتاک یاردبستانی که به عنوان عکاس با خیلی از سلبریتی‌ها و سیاسیون در ارتباط بود به ۵ سال حبس محکوم شد 👏 گنده‌تر از شماها رویایی براندازی رو به گور بردن شما که عددی حساب نمیشید😏
dcc_030e47861885a6316ed83b956bd1d25f.mp3
5.5M
     ┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄ 🎧 همين آرزومه 💚 🎤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آیت الله تبریزیان : [خطاب به پزشکان طب شیمیایی] اگر راست می گویید که طب شما برتر است، امکان رقابت میان و را فراهم آورید آنوقت خواهید دید شما یکی پس از دیگری ورشکسته می گردد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
﷽ ان شاء الله تصمیم داریم ختم صلواتی که هر شب جمعه قرار داده میشود را به توفیق الهی و همت شما عزیزان تا زمان ظهور امام زمان(عج) که بسیار نزدیک است ادامه دهیم تا ان شاء الله بتوانیم با فرستادن این صلوات ها با نیتی که ادامه خواهیم گفت به سهم خودمون باعث تعجیل در فرج و همچنین عاقبت به خیری خودمان شویم و بتوانیم به توفیق تبعیت و اطاعت کامل از حضرت برسیم و هر چه زودتر به توفیق حضور و بهره مندی از دوران فوق العاده بعد از ظهور نائل شویم. هفته پیش الحمدلله به همت شما عزیزان بر اساس گزینه ای که انتخاب کردید از بین چندین کانال و گروه در تلگرام و ایتا که ختم در آن قرار داده شده بود، مجموعا ۹۱۵ نفر شرکت کردند و حدود ۵۵۱ هزار صلوات فرستاده شد. طبق بیانات بزرگان دین ، صلوات برترین ذکر است و در رسیدن به حاجات بسیار سودمند و موثر است و این ذکر در تقرب پیدا کردن به خدا ، آمرزش گناهان، توشه آخرت و صفای باطن تاثیر بسیار زیادی دارد. ان شاء الله همگی بتوانیم در این سُنت حسنه و پُر خیر و برکت ختم صلوات هر هفته شرکت کنیم و ان شاء الله خدا ما را از تمام ثواب‌ها و آثار و برکات فوق العاده این صلوات ها بهره‌مند فرماید و تک تک این صلوات ها را به عدد ما احاط به علمک(به تعداد بالاترین عددی که در احاطه ی علم خداست) از ما قبول فرماید. سعی کنیم صلوات ها را با آرامش و با توجه فرستیم. علاوه بر نیت های گفته شده در ختم صلوات این نیت را هم به آن اضافه کنیم: نصرت و عافیت الهی امام زمان(عج) و جبهه حق و ان شاء الله هر چه زودتر غلبه حق بر باطل و نابودی کامل منافقین و دشمنان اسلام برای شرکت در این ختم صلوات، روی لینک زیر کلیک کرده و یکی از گزینه ها را انتخاب کنید EitaaBot.ir/poll/8qfw?eitaafly
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصمیمی عاقلانه و انقلابی.👆 قالیباف نیز باید چنین موضعی را اعلان کند👌
🔶 آیا شوهر می‌تواند به همسر اجازه حضور در فضای مجازی را ندهد؟/ پاسخ مراجع تقلید 🔹 آیت الله صافی گلپایگانی: شوهر نمی تواند همسرش را از حضور در فضای مجازی منع کند. البته می تواند هزینۀ اینترنت او را پرداخت نکند. 🔹 آیت الله شبیری: اگر استفاده از این شبکه ها مستلزم تصرف در اموال همسر باشد، نمی تواند بدون رضایت وی استفاده کند. در غیر این صورت، هرچند اطاعت از شوهر در چنین موردی شرعاً واجب نیست؛ ولی مناسب است زوجین با کمک هم، فضای صمیمی زندگی را حفظ و تقویت کنند و از ایجاد خلل در زندگی با اموری که ضرورتی ندارد، ممانعت کنند. 🔹 آیت الله سیستانی: شوهر نمی تواند همسرش را از حضور در فضای مجازی منع کند، مگر اینکه از اموال و دارایی های او استفاده کند. 🔹 آیت الله مکارم شیرازی: در مواردی که کاری بر خلاف شرع انجام می شود، با زبانی نرم و مهربان، ایشان را از آن نهی نمایید. ضمن اینکه لازم است از اموری که موجب اختلاف می شود، خودداری شود. 🔹 آیت الله نوری همدانی: توصیه می شود در این امور به مقتضای خواست شوهر عمل شود/ مرکز خبر حوزه ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 🌙 شب ؛ همه‌ی خواسته‌ها و آرزوهایت را بخواه! ثروت، تجارت، پول، فرزند، مسکن و ... هیچ اشکالی ندارد! ـ فقط باید یادبگیری چگونه دعا کنی؛ که به اجابت نزدیک تر شود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
*خیانت پشت جنایت و جنایت پشت خیانت...* *امروز جواد ظریف بصورت علنی و با صدای بلند و عربده کشان اعتراف کرد که شایعه و حرف نبوده، و متاسفانه حقیقت محض است!!* *بر اساس مذاکرات محرمانه و از پیش انجام شده بین ایران با دولت چین، اخیراً یک تیم از کارشناسان و ماموران اطلاعاتی چین وارد ایران شده‌اند و در حال آماده سازی امضا قرارداد ننگین دیگری با ایران، مبنی بر واگذاری صد در صد کلیه جزایر و بنادر جنوب کشور و صنعت نفت و پتروشیمی *بله تکرار می‌کنم واگذاری صد در صد به مدت ۹۹ سال به دولت چین هستند.* امروز در مجلس شورای اسلامی جواد ظریف اعلام کرد پیش نویس و مقدمات قرار داد کاملا آماده شده است و ایران در نظر دارد با دریافت پانصد میلیارد دلار از دولت چین، این قرار داد ننگین را بطور پنهانی در چند روز آینده امضا کند و به عنوان نماینده‌ی قانونی ملت ایران، با یک قراداد کاملاً معتبر بین‌المللی، جزایر کیش و قشم و ابوموسی و دهها جزیره دیگر و بنادر موجود در استانهای جنوبی شامل بوشهر و خوزستان و هرمزگان و سیستان و بلوچستان را برای مدت ۹۹ سال در اختیار دولت چین بگذارد. طبیعی است که دولت چین پس از امضاء و دریافت این قرارداد، بمرور زمان، تمام ساکنین محلی جزایر مورد معامله را اخراج و تمام امکانات جزایر، در اختیار تجار چینی قرار خواهد گرفت. حکومت چین کمونیست یکبار دیگر در شرف تکرار قرارداد ترکمنچای با رژیم اسلامی هست و همانگونه که ملت ایران هرگز توان پس گرفتن استانهای جدا شده از ایران، بر اساس قراداد ترکمنچای را بدست نیاورد، پس از گذشت ۹۹ سال حتماً توان پس گرفتن جزایر و بنادر را نیز از چینی‌ها نخواهد داشت. بسیار روشن است که دولت چین با بدست گرفتن شریانهای اقتصادی و صنعت نفت و پتروشیمی، سالیانه میلیاردها دلار از سرمایه‌های ملی ملت ایران را به غارت خواهد برد. هشدار و اخطار شدید به میهن پرستان و تمام آنانی که به یکپارچگی ایران باور دارند و از دین و ایمانشان مهمتر است، این وظیفه یکایک همه مردمانی است که بنام ملت ایران در این سرزمین زندگی می‌کنند. *فقط خیزش و حرکت مردم می‌تواند جلو امضاء این جنایت نامه‌ی ننگین و ضد ملی را بگیرد.* ⭕هموطن این یک پیام سیاسی نیست بلکه سند خیانت وطن فروشانی است که ایران را به حراج گذاشته اند. با ارسال آن به همه گروه‌ها در سراسر ایران وطن فروشان را افشا کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اجرای عملیات آزادسازی کشتی ربوده شده در رزمایش دریایی ایران و روسیه 🔹در مرحله دیگری از رزمایش مرکب امنیت دریایی شمال اقیانوس هند، یگان‌های شناور ایران و روسیه عملیات آزادسازی کشتی ربوده شده و اطفای حریق را تمرین کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 یک سوخو ۲۴ ارتش جمهوری اسلامی ایران دو بمب سقوط آزاد را به دقت به هدف اصابت می دهد.
🔴⚠️ امام خامنه ای حفظه الله / : اینکه میگویند انتخابات شده است ، حرف است ، مردم باید باشد 💠 این خصوصیّات را دارد: این یک برای است، یک برای پیشرفت کشور است؛ را نشان میدهد. وقتی مردم در انتخابات شرکت کنند و شور انقلابی خودشان را نشان بدهند، این موجب میشود، این موجب میشود، طمع دشمن را در کشور کم میکند. انتخابات هر چه ، هر چه با بیشتر همراه باشد، اثرات و منافعش برای کشور و برای بیشتر خواهد بود. 🔴⚠️ و البتّه عرض کردیم این را نمیخواهند؛ لذا هر وقت نزدیک انتخابات میشود -در همه‌ی دوره‌ها؛ ما نزدیک چهل انتخابات داشتیم در این سالها- اینها شروع میکنند، ، ، گاهی میگویند چنین است، برای اینکه مردم را کنند از حضور در انتخابات؛ 🔴 لکن حقیقت قضیّه این است که برای کشور یک است، یک است، یک است، یک است که اگر شرکت پرشور مردم باشد، این به آینده‌ی کشور کمک خواهد کرد. البتّه اگر این شرکت پُرشور مردم همراه بشود با یک که حقیقتاً یک و و و به کار انتخاب بشود به وسیله‌ی مردم ، خب این نورٌعلیٰ‌نور است و آینده‌ی کشور را خواهد کرد. حالا من در باب انتخابات، در ماه‌های آینده که فرصت هست، اگر زنده بودم، حرفهای زیاد دیگری دارم که عرض خواهم کرد؛ امروز همین یک جمله را خواستم عرض بکنم. 🔴⚠️💠میخواهم بگویم و مردم و بعد، ، انتخاب ( نه شخص بلکه شخصیت مناسب) در انتخابات ریاست جمهوری است. 🔴💠 پ ن : 1⃣ آقایان احمدی نژادی که مدعی هستید انتخابات مهندسی شده یا میشود ، چرا حرف دشمن را تکرار میکنید و همسو با او مردم را مایوس میکنید تا حضور مردم در انتخابات پرشور نباشد؟ اگر مکانیزم و نحوه کار شورای نگهبان را بدانید هرگز چنین اتهاماتی همسو با اپوزوسیون به شورای نگهابان و نظام وارد نمیکنید و حرفهای آنها و اصلاحطلبان را تکرار نمیکنید 2⃣ اقایان احمدی نژادی که از دم میزنید و نظام را مثل و این ملت ، تهدید میکنید آیا این شرط و شروط گذاشتن ها و خط و نشان کشیدن ها در راستای خواست و نظر ولایت و در جهت تقویت امنیت ملی و منافع ملی کشور است یا در جهت عکس آن؟ 3⃣ نظام هرگز قائم به شخص نبوده ، در این بیان حضرت امام خامنه ای نیز این مسئله مورد اشاره ضمنی قرار گرفته و حضرت آقا اشاره میفرمایند که : «« علاج دردهای مزمن کشور.... انتخاب مناسب است»» و نه نکته اینجاست که اگر شما احمدی نژاد را انقلابی میدانید باید برای تقویت انقلاب اگر احمدی نژاد در انتخابات شرکت نکرد یا رد صلاحیت شد به جای تحریم انتخابات و تهدید نظام و گرو کشی از او ، به انقلابی رای دهید میگویید اقای احمدی نژاد ، عدالت طلب ، استکبار ستیز ، خاکی ، مردمی ، دغدغه مند برای حمایت از محرومان ، و ولایت مدار و... بود به همین دلیل او را انقلابی میدانیم و به او رای میدهیم. خیلی خب! ایا فقط ایشان دارای چنین ویژگی هاییست؟ اگر شخص دیگری بیاید و دارای همین ویژگی ها باشد ، یا به این ویژگی ها نزدیک باشد بهتر نیست برای آنکه کشور دوباره به دست امثال روحانی و اصلاح طلبان نیفتد به آن فرد رای دهید؟ ملاک انتخاب اصلح است ، نه انقلابی. 4⃣ گوش بفرمان ولایت در جهت تقویت و امنیت بخشی به و و بدون آنکه حرفهای دشمن را تکرار کنیم و در آن جهت حرکت کنیم ، با تمام توان در انتخابات شرکت کرده و به فرد و نزدیک ترین شخص و کاندید ، به رای خواهیم داد ، چه احمدی نژاد باشد و چه نباشد. 🔴⚠️ فریب آنها که حرف دشمن را شکلات پیچ و تزیین کرده و با ادعاهای انقلابی بودن و از مردم و عدالت دم زدن ، همان خواست و نظر حرف دشمن را تکرار میکنند نخورید ⚠️🔴 🙏🌹
🔺میشود و میتوانیم👌
⭕️متخصصین فرستادن کشور به هوا😁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 اظهارات علوی وزیر اطلاعات در مورد ساخت بمب اتم واکنش‌های زیادی را در داخل و خارج ایجاد کرده است. 🔴 استاد حسن عباسی که حدود دو سال پیش نسبت به مشکلات حضور این فرد در وزارت اطلاعات هشدار داده بودند، به هفت ماه زندان محکوم شدند. حال امروز همه می‌بینیم که سخنان علوی برای حاکمیت چگونه هزینه آفرین شده و هیچکس پاسخگو نیست
4_345554935284237010.mp3
5.78M
     ┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄ 🔈 در آستانه‌ی شبِ آرزوها ✨ از خدا بخواه یه روزی بیاد بشی پیش فاطمه (س) رو سفید از خدا بخواه آخرین نفس بشی رو دامن ارباب 💔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹🕊🌹🕊🌹🕊🌹🕊 💠 دعای حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه) ﷽ 🔆إِلَهِي عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفَاءُ وَ انْكَشَفَ الْغِطَاءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجَاءُ وَ ضَاقَتِ الْأَرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمَاءُ وَ أَنْتَ الْمُسْتَعَانُ وَ إِلَيْكَ الْمُشْتَكَى وَ عَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِي الشِّدَّةِ وَ الرَّخَاءِ 🔅اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ🔅 🔆أُولِي الْأَمْرِ الَّذِينَ فَرَضْتَ عَلَيْنَا طَاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنَا بِذَلِكَ مَنْزِلَتَهُمْ 🔆فَفَرِّجْ عَنَّا بِحَقِّهِمْ فَرَجا عَاجِلا قَرِيبا كَلَمْحِ الْبَصَرِ أَوْ هُوَ أَقْرَبُ 🔅يَا مُحَمَّدُ يَا عَلِيُّ يَا عَلِيُّ يَا مُحَمَّدُ🔅 🔆اكْفِيَانِي فَإِنَّكُمَا كَافِيَانِ وَ انْصُرَانِي فَإِنَّكُمَا نَاصِرَانِ 🔆يَا مَوْلانَا يَا صَاحِبَ الزَّمَانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ أَدْرِكْنِي أَدْرِكْنِي أَدْرِكْنِي السَّاعَةَ السَّاعَةَ السَّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ🙏 بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِينَ🌷 💐💐💐