eitaa logo
حامیان استاد رائفی پور
72.5هزار دنبال‌کننده
32.1هزار عکس
21.8هزار ویدیو
998 فایل
🌹 سلام دوستان ما به نهادی وابسته نیستیم و #آتش_به_اختیار فعالیت می کنیم در راستای #جهادتبیین سوالی بود در خدمتم در خدمتم 👇 تبلیغات eitaa.com/joinchat/3173974253Cc1f5e28fe5 از کانال استاد لفت میدی؟😔🖐 @masaf ⏰ شمارش معکوس ظهور ⏰
مشاهده در ایتا
دانلود
🌷امام حسین علیه السلام: عقل جز با پیروی از حق کامل نمی شود. 📗 کتاب اعلام الدین ص۲۹۸
☑️ یک بار هم وصیتنامه شهدا را بخوانید 🌹امام خمینی: اين وصيتنامه‏‌هايى كه اين عزيزان[شهدا] می‌‏نويسند مطالعه كنيد. پنجاه سال عبادت كرديد، و خدا قبول كند، يك روز هم يكى از اين وصيتنامه‏‌ها را بگيريد و مطالعه كنيد و تفكر كنيد. 📗صحیفه امام؛ ج۱۴ ص۴۹۱ | جماران؛ ۱ تیر ۱۳‌۶۰ | کیهان
4_5897485740928928768.m4a
1.96M
آیا مشکل حجاب حل بشه، مشکل اقتصاد مملکت حل میشه؟!
🔴 راه نجات در آخرالزمان 🔵 امام جواد علیه السلام فرمودند: 🌕 (مهدی) را غيبتي است طولاني كه در آن زمان مخلصين انتظار ظهور او را دارند، اهل شك و شبهه منكر وجود حضرت مى شوند، بى دينان نام و ياد او را به استهزاء و مسخره مى گيرند، گروهى به دروغ براي ظهور وقت تعيين مى كنند، كسانى كه عجله كنند هلاك مى شوند، و اهل تسليم نجات پيدا مى كنند. 📚 كمال الدين ، ج‏ ۲ ،ص ۳۷۸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔆 ✍ دینت را از خدا بگیر نه از مردم شهر 🔹جوانی در ملأعام با گستاخی تمام روزه‌خواری می‌کرد. او را نزد حاکم شهر آوردند. 🔸حاکم از او پرسید: ای جوان! چرا در شهر روزه‌خواری می‌کردی؟ چرا از اسلام گریزانی، تا چنان حد که جسارت یافته و در ماه رمضان در پیش چشم همگان روزه‌‌خواری می‌کنی؟ 🔹جوان گفت: مرا باور و اعتقاد زیاد به اسلام بود. روزی شیخ شهر را در خفا در حال معصیت یافتم. برو آن شیخ را مجازات کن که این‌چنین اعتقاد مرا از من گرفت و مرا روزه‌خوار کرد. 🔸حاکم شهر گفت: روزی دزدی را در شهر گرفتند که از خانه‌های بسیاری دزدی کرده بود. طبق قانون قضاوت مأموری بر او گماردم تا او را در شهر بگرداند تا هر مال‌باخته‌ای از او شکایتی دارد، نزد من آید. 🔹ساعتی نگذشت که جوانی معلوم‌الحال از او برای شکایت نزد من آمد که هرگز او را در شهر ندیده بودم. به رسم قضاوت از او سؤال کردم: «ای جوان! او از تو چه دزدیده است؟» جوان گفت: «یک مرغ و دو خروس!» 🔸چون این سخن شنیدم مأمور خویش را امر کردم تا او را ۸٠ تازیانه بزند. جوان در حالی که دادوفریاد می‌کرد، گفت: «من برای شکایت نزد تو آمده‌ام، چرا مرا شلاق می‌زنی؟!» گفتم: «وقتی تو را خانه‌ای در این شهر نیست، چگونه مرغ و خروسی داری که کسی بتواند آن را از تو بدزدد؟» 🔹داستان که بدین‌جا رسید، حاکم شهر گفت: ای جوان! تو را نیز هرگز اعتقادی نبوده که آن شیخ از تو بستاند. هرکس که اعتقاد به خدا را با عمل به آنچه می‌شنود، از خود خدا بستاند و هدایت یابد هیچ‌کس را توان ستاندن آن اعتقاد از او نیست. 🔸تو به‌جای شناختن خدا در پی شناختن شیخ بودی و به‌جای خدا، شیخ را باور کرده بودی! پس من، تو را دو حد جاری می‌کنم؛ یکی به جرم روزه‌خواری در ملأعام و دیگری به جرم کذب و افترا.
📸 رونوشت به نمایندگان غایب مجلس 🔺 تصویری از اولین جلسه علنی مجلس بعد از حادثه هفتم تیر سال ۶۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دکتر بهشتی: روی سخنم با همه است؛ فکر و بازویتان را به کار بیندازید، آماده‌خور نباشید!
در دیدار رئیسی و پوتین چه گذشت؟ 👤 سیدابراهیم رئیسی: 🔹 روابط دو کشور در عرصه تبادلات تجاری و نیز همکاری‌ها در زمینه انرژی در سطح بالایی جریان دارد، اما با توجه به زمینه‌های موجود، این مناسبات همچنان ظرفیت زیادی برای گسترش دارند. 🔹ایران و روسیه ظرفیت‌های مناسبی برای همکاری در حوزه‌های انرژی از جمله سوآپ دارند. 🔹تبادلات مالی دو کشور باید در چارچوبی مستقل از سیستم تبادلات مالی غربی گسترش یابد تا هیچ کشوری نتواند بر آن اعمال نفوذ و فشار کند. 👤 ولادیمیر پوتین: 🔸 در ماه‌های اخیر حجم مبادلات تجاری و روابط اقتصادی دو کشور افزایش خوبی داشته. از پیشنهاد ایران دربارهٔ افزایش همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های انرژی از جمله سوآپ استقبال می‌کنیم.
💬 باشه! ولی تو ایران، اسنپ وقتی یه مسافر داره، مسافر دیگه سوار نمی‌کنه، دربسته!😏
9879796.mp3
1.74M
💢پادکست💢 🔷حجه الاسلام میر_حبیب_اللهی 🔷راه کسب موفقیت طبق فرموده امام جواد(ع) 💧تنظیم : مرحوم حامد سیاوشی
🌷 توصیه مهم و اخلاقی حضرت جواد الائمه(ع) از زبان آیت الله جوادی عاملی 🔸 كسي از وجود مبارك امام جواد(علیه السلام) توصيه اخلاقي خواست عرض كرد كه ما را سفارش كنيد. حضرت فرمودند: قبول مي‌كنيد يا فقط مي‌خواهيد گوش بدهيد؟ عرض كرد نه قبول مي‌كنم. فرمود: اگر قبول مي‌كنيد اين مسائل را بدان، اينجا جاي امتحان و جاي بردباري است. اصلاً كسي خيال بكند كه اينجا بخواهد راحت به سر ببرد راحتي نصيبش بشود اشتباه است.[راحتی و آسایش مطلق تنها در آخرت و بهشت است نه دنیا] 🔸 آنكه اين نظام را ساخت اين جهان را ساخت فرمود: اينجا جاي آسايش نيست خودش هم كه ﴿وَ مَنْ أَصْدَقُ مِنَ اللّهِ قيلاً﴾ ديگر از خدا راستگوتر كيست ؟ ولي خدا قسم ياد كرد فرمود: ﴿لَقَدْ خَلَقْنَا اْلإِنْسانَ في كَبَدٍ﴾ انسان در فشار و رنج و درد و زحمت و سختي قرار داده شد، اصلاً ساختار اينجا(دنیا) اين است. اين لام ، لام قسم است، كبَد يعني درد و رنج و فشار و مشكلات. 🔸 حالا يكی فشار مالي دارد دیگری فشار خانوادگي دارد يكی فشار سياسي دارد و يكی فشار اجتماعي دارد هيچ كس بي درد و رنج نيست؛ مستحضريد آنها كه وضع ماليشان خوب است با قرص خواب مي‌خوابند اين ‌طور نيست كه مثلاً راحت باشند حالا كسي خيال بكند اين هفتاد هشتاد سال آسوده باشد نه آسايش جاي ديگر است آنجا كه: ☘﴿يَتَنازَعُونَ فيها کَأْساً لا لَغْوٌ فيها وَ لا تَأْثيمٌ﴾ آنها در بهشت جام‌های پر از نوشیدنی‌های طهور را که نه بیهوده گویی در آن است و نه گناه ، از یکدیگر می گیرند(آیه ۲۲ سوره طور) ☘﴿وَ قالُوا الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذي أَذْهَبَ عَنَّا الْحَزَنَ إِنَّ رَبَّنا لَغَفُورٌ شَکُورٌ﴾ آنها می گویند: «حمد ( و ستایش ) برای خداوندی است که [در بهشت] اندوه را از ما برطرف ساخت پروردگار ما آمرزنده و سپاسگزار است! (آیه ۳۴ سوره فاطر) 🔸 وجود مبارك امام جواد (سلام الله عليه) فرمودند: «الثِّقَةُ بِاللّهِ ثَمَنٌ لِكُلِّ غالٍ و سُلَّمٌ إلى كُلِّ عالٍ» رسيدن به درجات عالی، درجات علمي و عملي و تقوا در دنيا و درجات بهشت در آخرت البته سخت است؛ ولي اعتماد و اطمینان به لطف خدا، بهاي هر كالاي گراني است. 🔸 امام جواد (علیه السلام) می فرمایند: نِيل به درجات عالي و رسیدن به مقاماتی مانند مقام سلمان, مقام اباذر, مقام مقداد در دسترس است، شما نردبان رسیدن به این مقامات را داريد، نگوييد سلمان و مقداد به آن مقامات رسيده اند ما نمي‌توانيم. اگر بگوييد يك مقامی خيلي بالاست، نردبانش را داريد و آن اطمينان به خداست. 🔊 سخنرانی آیت الله جوادی آملی در سالروز شهادت حضرت جواد الائمه (ع)(بنیاد اِسراء)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همه زندگیمو از کَرم تو دارم یاجوادالائمه❤️ 👤 زیبای «دلم اسیر کاظمینه» با صدای کربلایی سیدرضا ◾ ویژهٔ شهادت علیه السلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💌 مشکلات خاص من
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 امشب شروع یک نماز عاشقانه 🔹 از امشب نماز دهه اول ذی الحجه شروع می شود ان شالله توفیق خواندن داشته باشیم. تا با ثواب حاجیان شریک شویم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 «به سن که نیست» 👤 استاد 🔺 فهمی که ما الان از امامت داریم برخی از یاران حضرات نداشتند... ▪️ ویژه شهادت
🔴 دعای توصیه شده امام جواد علیه السلام براي ظهور پس از نمازهاي واجب 🔵 امام جواد عليه السلام فرمودند : وقتي از نماز واجب فارغ شدي بگو : 🌕 رَضيتُ بِاللَّهِ رَبّاً ، وَبِالْإِسْلامِ ديناً ، وَبِالْقُرْآنِ کِتاباً ، وَبِمُحَمَّدٍ صلي الله عليه وآله وسلم نَبِيّاً، وَبِعَلِيٍّ وَلِيّاً، وَبِالْحَسَنِ وَالْحُسَيْنِ ، وَعَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ ، وَمُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ، وَجَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ ، وَمُوْسَي بْنِ جَعْفَرٍ، وَعَلِيِّ بْنِ مُوسي، وَمُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ ، وَعَلِيِّ بْنِ مُحَمَّدٍ ، وَالْحَسَنِ بْنِ عَلِيٍّ ، وَالْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ بْنِ عَلِيٍّ أَئِمَّةً أَللَّهُمَّ وَلِيُّکَ الْحُجَّةُ فَاحْفَظْهُ مِنْ بَيْنِ يَدَيْهِ، وَمِنْ خَلْفِهِ، وَعَنْ يَمينِهِ وَعَنْ شِمالِهِ، وَمِنْ فَوْقِهِ وَمِنْ تَحْتِهِ، وَامْدُدْ لَهُ في عُمْرِهِ، وَاجْعَلْهُ الْقائِمَ بِأَمْرِکَ، اَلْمُنْتَصِرَ لِدينِکَ . وَأَرِهِ ما يُحِبُّ وَتَقَِرُّ بِهِ عَيْنُهُ في نَفْسِهِ وَفي ذُرِّيَّتِهِ ، وَأَهْلِهِ وَمالِهِ ، وَفي شيعَتِهِ وَفي عَدُوِّهِ ، وَأَرِهِمْ مِنْهُ ما يَحْذَرُونَ ، وَأَرِهِ فيهِمْ ما يُحِبُّ وَتَقَِرُّ بِهِ عَيْنُهُ ، وَاشْفِ بِهِ صُدُورَنا وَصُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنينَ. 📚 مکیال المکارم ج ۲ ص ۳ 📚 صحیفه مهدیه بخش ۳ دعای ۲
⚫️ امامت در سنین خردسالی 🔵 نفس امامت حضرت جواد علیه السلام در سنین خردسالی زمینه سازی برای دفاع از باور مهدویت است. چرا که اولین امام خردسال در تاریخ اسلام بودند که در حقیقت زمینه را برای پذیرش مسئله امامت در سن خردسالی و امامت حضرت مهدی (ارواحنافداه)‌ در سن پنج سالگی فراهم کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گوشه‌ای از غربت دردناک امام جواد (علی السلام) از زبان حجت الاسلام پناهیان 🏴شهادت امام جواد(ع) تسلیت باد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 هراس افکنی مهم ترین عامل پیروزی آمریکایی هاست ☑️ ملتی که از دشمنش بترسه، باختش حتمیه. ☑️ آمریکا در حقیقت خیلی ضعیف‌تر از آنچه که فکر میکنیم است.
🔴 پیامدهایی بدحجابی و بی‌حجابی 👈 تنزل شأن والای زن به ابزاری برای خوش گذرانی مرد يا تبليغ كالا. 👈به هم خوردن تعادل روانی و فكری قشرهای گوناگون جامعه. 👈 نابساماني، آشوب و حتي جنايت در عرصه‌های زندگی اجتماعی. 👈 سست شدن پيوندهای خانوادگی.