eitaa logo
استاد مهدی طائب
8.7هزار دنبال‌کننده
320 عکس
218 ویدیو
53 فایل
❇ تنها کانال رسمی استاد مهدی طائب ✅ پایگاه نشر آثار استاد مهدی طائب 🖥 آدرس سایت: http://ostad-taeb.ir 📱 ارتباط با ادمین: @Admin_Ostad
مشاهده در ایتا
دانلود
استاد طائب جلسه هشتم 1.mp3
10.72M
🎙صوت جلسه هشتم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
دفاع بیولوژیک - جلسه هشتم.pdf
123.8K
📝 متن جلسه هشتم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
35.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه هشتم درس فقه‌‌ دفاع‌بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
🎤 گفت‌وگو | حجت‌الاسلام عبدالقادر ، استاد حوزه علمیه تبریز: 📎 نفوذ در میان مسلمانان صدر اسلام 🎙 راه نفوذ یهود از طریق بود. عوامل یهود در بین مسلمانان حضور داشتند و البته خدا صلی الله علیه و آله با آن‌ها به شدت برخورد می‌کردند. 🎙 نفوذ یهود در جامعه اسلامی در زمان پیامبر بود، اما پس از ایشان، دو راه اساسی را برای در پیش گرفتند. 1- عده‌ای از یهودیان به صورت منافقانه اظهار اسلام کردند. 2 - از مهره‌های داخلی برای این کار استفاده می‌شد. 🎙 خلفا برای یهود مناصب حکومتی در نظر می‌گرفتند و اهل کتاب در حکومت ، جایگاه مناسبی داشتند. به طور مثال تا آنجا پیش رفت که مستشار و مشاور خلیفه شد. 🎙 (ع) و شیعیان، نفوذ عوامل یهود را تا جایی که امکان داشت برای مردم بیان می‌کردند. از علیهم‌السلام روایت داریم که کعب الاحبار و همچنین شاگرد او ابوهریره را دروغ‌گوترین مردم معرفی کردند. 🎙 دخالت در امور خلافت، انتخاب خلیفه و انتقال خلیفه از خلفا به مهم‌ترین تأثیر یهود از نظر بوده است. 🎙 از نظر نیز مهم‌ترین تأثیر آنان داخل کردن اسرائیلیات، خرافات و آموزه‌های یهود در داخل آموزه‌های اسلام بوده است. 📌 ادامه گفت‌وگو در لینک زیر:👇 🌐 b2n.ir/127286 🆔 @Tarikh_org
❓ پرسش شما | عملیات با عقاید پیروان کدام و یا مذهبی سازگار است؟ ✅ پاسخ استاد: 🔹 گمانی وجود داشته که شروع به دست بشر بوده و همیشه انگشت اتهام به سمت بوده است، چون مردم می‌دیدند یهودیان در این مواقع نمی‌میرند. 🔸 چرا انگشت اتهام به سمت یهود است؟ زیرا در آموخته‌های آن‌ها همیشه علیه بشر وجود داشته است. 🔹 یکی از محققینی که در حضور دارد می‌گوید ناراحت‌‌کننده است و خوشحال کننده نیست که برای تثبیت مجبوریم روزانه 250 هزار نفر را بکشیم. 🔸 آن‌ها اهداف دارند. آن‌ها معتقدند که ، دنیا باید در اختیار آن‌ها قرار گیرد و برای این مسئله تلاش می‌کنند به همین دلیل باید جمعیت دنیا در اختیار آن‌ها باشد. 📌 ادامه پاسخ در لینک زیر:👇 🌐 b2n.ir/618165 🆔 @Tarikh_org
جلسه نهم استاد طائب.mp3
11.1M
🎙صوت جلسه نهم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
40.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه نهم درس فقه‌‌ دفاع‌بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
دفاع بیولوژیک _ جلسه نهم.pdf
100.2K
📝 متن جلسه نهم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
جلسه دهم استاد طائب.mp3
10.66M
🎙صوت جلسه دهم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
38.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه دهم درس فقه‌‌ دفاع‌بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
دفاع بیولوژیک - جلسه دهم.pdf
89.5K
📝 متن جلسه دهم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
🎤 گفت‌وگو | حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ، استاد درس خارج حوزه علمیه قم؛ 📎 تحلیل عملکرد (بخش نخست) 🎙 آقای حلبی می‌گفت: ما دیدیم تمام شبهات پاسخگو دارد، اما جریان که در آمده و کار می‌کند پاسخگو ندارد و لذا آمدم برای پاسخگویی به این جریان متصدی(انجمن حجتیه) شدم. 🎙 بعضی‌ها هم علت ورود به این جریانات را بهایی شدن هم مباحثه‌ای ایشان به نام آقای علوی و ناراحتی بیش از حد ایشان از این ماجرا و نفوذ بهائیت در بین مؤمنین می‌دانستند. 🎙 بهائیت بدون تردید یک حزب دینی نیست. مثل بابیت یک جریان سیاسی است. بهائیت یک فرقه است که از دل بیرون آمده و بابیت نیز از درون شیخیه بوجود آمده، خود زاییده نوعی سلوک انحرافی است. 🎙 مرحوم آقای حلبی شاید در آغاز برای مقابله با بهائیت وارد شد، اما ایشان عمق قضیه این‌که بهائیت یک سازمان و یک فرقه‌ایست که عقبه‌‌اش به سازمان‌های و اصلش به و برمی‌گردد را درک نکرده‌ بودند. 🎙 انجمنی‌ها آمدند در ماجرای مبارزه با گفتند: اصل این است که ما بهائیت را بزنیم و برای این‌که به این هدف برسیم باید کنیم و با کاری نداشته باشیم. در اینجا اصل تقیه تحریف شد. تقیه یعنی در برابر دشمن سپر گرفتن، نه این‌که سپر را به دشمن دادن. 📌 ادامه گفت‌وگو در لینک زیر:👇 🌐 b2n.ir/383237 🆔 @Tarikh_org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 صهیونیسم و دشمن . ✡️ یکی از مقاصد اصلی به منظور فحشاست. ✍️ پرفسور یهودی می‌نویسد: فحشانگاری یک در دستان است که با آن به قلب جامعه مسلطی که در آن در اقلیت هستند، نفوذ می‌کنند و غالب را به چالش می‌کشند. ✅ تاریخ‌تطبیقی، تاریخی بصیرت‌افزا 👉 @Tarikh_org
✂️ برشی از یک کتاب | انسان 250 ساله 📎 عاشورا؛ حرکت مجاهدت‌آمیز در جبهه خارجی و جبهه درونی ✍️ اسلام یک پدیده است و مثل همه پدیده‌ها، خطراتی آن را تهدید می‌کند. دو خطر عمده که آن را تهدید می‌کند یکی خطر «دشمنان خارجی» و دیگری خطر «اضمحلال داخلی» است. 1️⃣ دشمنان خارجی ✍️ دشمن خارجی یعنی کسی که از بیرون مرزها، با انواع سلاح‌ها، موجودیت یک نظام را با فکرش و دستگاه زیربنایی عقیدتی‌اش و قوانینش و همه چیزش هدف قرار می‌دهد. 2️⃣ اضمحلال درونی ✍️ اضمحلال درونی یعنی در درون نظام است؛ این مال غریبه‌ها نیست، مال خودی‌هاست. خودی‌ها ممکن است در یک نظام، بر اثر خستگی و... ناگهان در درون، دچار آفت‌زدگی شوند. ✍️ ماجرای عاشورا عبارت است از یک حرکت عظیم مجاهدت‌آمیز در هر دو جبهه. هم در جبهه مبارزه با دشمن خارجی که همان دستگاه خلافت فاسد است و هم (اضمحلال درونی) یعنی دنیاطلبان چسبیده به این دستگاه قدرت. ✍️ وقتی می‌گوییم فاسد شدن دستگاه از درون، یعنی افرادی در جامعه پیدا شوند که به تدریج بیماری اخلاقی مُسری خود(دنیازدگی و شهوت‌زدگی) را که متأسفانه مُهلک هم هست، همین‌طور به جامعه منتقل کنند. 📌 ادامه مطلب در لینک زیر:👇 🌐 b2n.ir/555515 🆔 @Tarikh_org
استاد طائب جلسه یازدهم.mp3
9.81M
🎙صوت | درس ‌خارج‌فقه استاد طائب 📗موضوع: فقه دفاع بیولوژیک 💠جلسه: یازدهم ⏰ تاریخ: یک‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
30.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه یازدهم درس فقه‌‌ دفاع‌بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 بیانات در دیدار دست‌اندرکاران همایش بزرگداشت حضرت خدیجه (سلام‌الله‌علیها) 🎙 (سلام‌الله علیها) مظلومه است؛ این بزرگوار واقعاً مظلومه است؛ جناب خدیجه (سلام‌الله‌علیها) غریب است. 📆 تاریخ: 95/02/20 ✅ تاریخ‌تطبیقی، تاریخی بصیرت‌افزا 👉 @Tarikh_org
13990214 site.pdf
124.1K
📝 متن جلسه یازدهم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
❓ پرسش شما: کدام موثق، متقن و است؟ ✅ پاسخ استاد: 🔹 ما دارای یک هستیم که تردیدی در آن نیست و آن عبارت است از . علت این‌که می‌گوییم در قرآن تردیدی نیست، این است که از طرف نازل شده است. بعد از قرآن هم در این زمینه باید به اهل‌بیت(ع) مراجعه کرد. 🔹 تنها تاریخی که می‌توان به عنوان سند قطعی به آن مراجعه و استناد کرد، تاریخی است که یا از قرآن اخذ شود، یا از (ع) و یا از و مورد وثوق ائمه معصومین(ع) باشد. 🔹 اگر قضایای تاریخی _ بدون این‌که از منابع مورد اشاره اخذ شود _ با این ادعا که قطعی است نقل کنیم، قطعا در باید باشیم. 📌 ادامه پاسخ در لینک زیر:👇 🌐 b2n.ir/322873 🆔 @Tarikh_org
جلسه دوازدهم استاد طائب.mp3
9.1M
🎙صوت | درس ‌خارج‌فقه استاد طائب 📗موضوع: فقه دفاع بیولوژیک 💠جلسه: دوازدهم ⏰ تاریخ: سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
31.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه دوازدهم درس فقه‌‌ دفاع‌بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
دفاع بیولوژیک- جلسه دوازدهم.pdf
106.2K
📝 متن جلسه دوازدهم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال تاریخ تطبیقی بپیوندید 👉 @Tarikh_Org
جلسه سیزدهم استاد طائب.mp3
10.43M
🎙صوت | درس ‌خارج‌فقه استاد طائب 📗موضوع: فقه دفاع بیولوژیک 💠جلسه: سیزدهم ⏰ تاریخ: سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1399 ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
دفاع بیولوژیک - جلسه سیزدهم.pdf
103.4K
📝 متن جلسه سیزدهم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
34.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه سیزدهم درس فقه‌‌ دفاع‌بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb