eitaa logo
✨ پَناٰه‍ْ.🤍
130 دنبال‌کننده
568 عکس
123 ویدیو
0 فایل
هرصبح 🫧 قاصدک های امید رارهسپار آسمان آرزوهایت کن..🦋 بی تردید هر یک زمانی که باید به مقصد خواهند رسید..☘️ پناه؟پناه روح من🔮 من👈🏻@Panah_chnl
مشاهده در ایتا
دانلود
کیک روز دختر..🍰🙋🏻‍♀️ هنر خاله جون 😍🤤
وقت طلا نیست! 🙁 وقت زندگی است و هیچ‌چیز ارزشش بیشتر از زندگی نیست..🥲 قدر لحظه ها را بدانیم که عمر و زندگی‌ ها المثنی ندارد..🥲🌸 ✨پناه‍. https://eitaa.com/panah776
صباح الخیر..✨ امیدوارم آخر هفته‌ی خوبی براتون رقم بخوره😍
✨ پَناٰه‍ْ.🤍
مراقب کسی باش که دوستش داری چرا که درهای قلب همیشه باز نیست ...🫀 ✨پناه‍. https://eitaa.com/panah776
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
صبح جمعتون بخیر🤍😇
روغن دنبه درست کردم دیشب🤤😍 شما روغنی غیر از گیاهی مصرف میکنین؟
سلام 🙋🏻‍♀️ سه‌تا سوال رو خیلی پرسیدین.⁉️ 💭اول:اینکه چقدر دنبه،چقدر روغن داره ؟ خب ما ۴ کیلو دنبه گرفتیم که ۴ کیلو روغن داد. 💭دوم: طرز تهیه‌ش؟ من ریز ریز میکردم همیشه،اما این سری چرخ کرد قصابی برام(قصابی مطمئن و شناخته شده بخرین و اجازه بدین چرخ کنن،چون داخل چرخ‌گوشتا.....🫢). دوتا پیاز برای این مقدار دنبه انداختم داخل قابلمه.بعد شعله رو یه خرده به مدت ۵دقیقه زیاد میکنم تا دنبه ها کف قابلمه روغن اولیه رو بندازن،بعد شعله رو کم‌ِکم میکنم و میذارم بمونه تا ۴ ساعت حتی بیشتر. هر ۱۰ دقیقه اینا،هم بزنین که ته نگیره. بعد که تکه‌های دنبه،طلایی یا قهوه‌ای کمرنگ شدن خاموش میکنین و روغنشو میکشین داخل ظرف مدنظرتون. اگه بذارین دنبه ها خیلی قهوه‌ای بشه روغن رنگش از سفید به کرم و قهوه‌ای میکشه و طعمش کلا تغییر میکنه. 💭سوم:برای بوی ضحم‌ش چکار میکنی؟ خب همینکه شما از روی حوصله این کارو بکنین و همین تایم رو بذارین و هم اینکه اون پیاز که گفتم.این دوتا نکته رو رعایت کنین هم خیلی خوشبو میشه و هم خوشرنگ. 😘❣️👌🏻 ❗از دنبه های باقی‌مونده هم میتونین برای تافتون و داخل غذاهایی مثل خوراک جگر و آبگوشت و.... استفاده کنین..😋
آها راستی یه چیز دیگه،که وقتی روغنشو کشیدین و بازم روغن داشت،بریرین توی آبکش فلزی تا روغنش کامل کشیده بشه..🌸✅
معلم را بخش کردم اولش محبت، آخرش محبت. خدا تو را می‌خواست و انتخاب حق خدا بود. همسرم روزت مبارک🤍✨🫀