✨ پَناٰهْ.🤍
مراقب کسی
باش که دوستش داری
چرا که درهای
قلب همیشه باز نیست ...🫀
✨پناه. https://eitaa.com/panah776
سلام 🙋🏻♀️
سهتا سوال رو خیلی پرسیدین.⁉️
💭اول:اینکه چقدر دنبه،چقدر روغن داره ؟
خب ما ۴ کیلو دنبه گرفتیم که ۴ کیلو روغن داد.
💭دوم: طرز تهیهش؟
من ریز ریز میکردم همیشه،اما این سری چرخ کرد قصابی برام(قصابی مطمئن و شناخته شده بخرین و اجازه بدین چرخ کنن،چون داخل چرخگوشتا.....🫢).
دوتا پیاز برای این مقدار دنبه انداختم داخل قابلمه.بعد شعله رو یه خرده به مدت ۵دقیقه زیاد میکنم تا دنبه ها کف قابلمه روغن اولیه رو بندازن،بعد شعله رو کمِکم میکنم و میذارم بمونه تا ۴ ساعت حتی بیشتر.
هر ۱۰ دقیقه اینا،هم بزنین که ته نگیره.
بعد که تکههای دنبه،طلایی یا قهوهای کمرنگ شدن خاموش میکنین و روغنشو میکشین داخل ظرف مدنظرتون.
اگه بذارین دنبه ها خیلی قهوهای بشه روغن رنگش از سفید به کرم و قهوهای میکشه و طعمش کلا تغییر میکنه.
💭سوم:برای بوی ضحمش چکار میکنی؟
خب همینکه شما از روی حوصله این کارو بکنین و همین تایم رو بذارین و هم اینکه اون پیاز که گفتم.این دوتا نکته رو رعایت کنین هم خیلی خوشبو میشه و هم خوشرنگ.
😘❣️👌🏻
❗از دنبه های باقیمونده هم میتونین برای تافتون و داخل غذاهایی مثل خوراک جگر و آبگوشت و.... استفاده کنین..😋
آها راستی یه چیز دیگه،که وقتی روغنشو کشیدین و بازم روغن داشت،بریرین توی آبکش فلزی تا روغنش کامل کشیده بشه..🌸✅
صباح_الخير
-للذين مازالت الضحكة على وجوههم رغم كل شيء...
-صبح بخیر به کسانی که با وجود همه چیز هنوز لبخند بر لب(صورت) دارند...🌤
💞چقدر این متن کوچک , زیبا و بزرگ است :
هیچ دقت کرده اید؟
ﻫﯿﭻ ﭼﯿﺰ ﺩﺭ ﻃﺒﯿﻌﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻧﻤﯿﮑﻨﺪ.
ﺭﻭﺩﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﺁﺏ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻣﺼﺮﻑ ﻧﻤﯿﮑﻨﻨﺪ.
ﺩﺭﺧﺘﺎﻥ ﻣﯿﻮﻩ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺭﻧﺪ.
ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﮔﺮﻣﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﻤﯿﮑﻨﺪ.
ﮔﻞ ، ﻋﻄﺮﺵ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩ ﮔﺴﺘﺮﺵ ﻧﻤﯿﺪﻫﺪ.
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ، ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻃﺒﯿﻌﺖ ﺍﺳﺖ.
پس گذشت وفداکاری قانون طبیعت است
بی قانونی کنی از انرژی مثبت اطرافت
محروم خواهي شد..
✨پناه. https://eitaa.com/panah776