یه آهنگ هست که میگه اگه بعد تو عاشق نشم چی؟!
قبلا میگفتم مسخره اس،ولی گذشت زمان بهم ثابت کرد که دیگ توی همه دنبال تو میگردم،هرجا میرم تورو تَوهُم میزنم،عطرت همه خیابونارو پر کرده،ارامشی که بهم دادیو دیگ نمیتونم هیجا پیدا کنم،گرمای دستات دیگه تکرار نشدنی بود
دلم برای«تو»برای«ما» تنگ شده:)❤️🩹
هدایت شده از ‹ مرزمیانمنواو ›
= | این پیامو فور کن توی چنلت ؛
حاشیه ، چیپس سرکهای هم عضو باش .
بعدش ؟ چنلتون رو توی ۱۰ خط میدیم هوش مصنوعی توصیف کنه + تایپو مخصوص چنل خودتون رو میزنیم .
و شما باید چیکار کنید ؟ صبوری ، تا وقتیم تگتون گذاشته نشد فور پاک نشه .